Je snapt het niet, dikke lelijke mensen zijn ongezohond.Jullie schieten jezelf nu in de voet, als gezondheid zo belangrijk is snap ik niet waarom je ervoor zou kiezen om je organen op het spel te zetten voor wat massa.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je snapt het niet, dikke lelijke mensen zijn ongezohond.Jullie schieten jezelf nu in de voet, als gezondheid zo belangrijk is snap ik niet waarom je ervoor zou kiezen om je organen op het spel te zetten voor wat massa.
Kan helaas het artikel niet lezen![]()
Besmet en toch vijf keer naar de sportschool: dit komen onderzoekers GGD tegen
Met ruim 10.000 besmettingen per dag moet de GGD dagelijks ook evenveel telefonische gesprekken voeren met de op Covid-19-gediagnosticeerden. Dat zogeheten Bron- en Contact Onderzoek (BCO) wordt gedaa...www.telegraaf.nl
Dit soort headlines
Komt er op neer dat mensen die positief getest zijn evengoed naar buiten gaan voor boodschappen of trainen.
En terecht als je tegenwoordig al 1 week moet wachten op je online boodschappenKomt er op neer dat mensen die positief getest zijn evengoed naar buiten gaan voor boodschappen of trainen.
Boodschappen is gezien de ervaring van @Sterling nog wel voor te stellen.Komt er op neer dat mensen die positief getest zijn evengoed naar buiten gaan voor boodschappen of trainen.
En dat is? Speciale oefening?Vanochtend wakker geworden met een tenniselleboog. Echt ronduit kut. Weet nu van mijn andere arm exact hoe ik het moet behandelen... hopelijk helpt het.
Ja, oefeningen, zo'n bandje om de druk van de pees te halen, ibuprofen creme, voodoo flossen.
Ah okay, heb zelf ook lange tijd met tennis- en golferselleboog te kampen gehad. Het bandje en ibuprofen beide gebruikt maar ook voltarol gel. Deed 2 oefeningen die erg goed werkten en gemakkelijk uit te voeren.Ja, oefeningen, zo'n bandje om de druk van de pees te halen, ibuprofen creme, voodoo flossen.
Ik heb het niet gekeken moet ik eerlijk bekennen.

Das meestal mijn eerste eetmoment van de nachtVroeg slapen is mooi maar om er nu uit te gaan is mij net iets te. 😑

Ja ik ben nog wel in slaap gevallen. 😁