MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.761
Ik irriteer mij hier ook dood aan. Dacht eerst dat ik zelf per ongeluk iets heb veranderd maar niet dus. Heb het nu niet meer zo erg als een poosje terug dus dat scheelt weer.

Ik kijk echt te veel YouTube

Screenshot_20201027-022058_YouTube.jpg

Ja same, af en toe na updates ofzo lijkt het gewoon weer full te pushen...

Herkenbaar :roflol:
Screenshot_20201027-134248_Digital Wellbeing and parental controls.jpg

• #127.762
Joh, maakt toch niet uit! Juist wel sympathiek dat je meedenkt

Goeie, die eerste. Aangezien we allemaal tussen de cyclussen door wakker worden.

Ademhalingsoefeningen werken bij mij goed. Ik vond het maar gezweef... Tot ik zelf in de nacht mijn hartslag daardoor zag zakken.
En als ik slecht slaap als ik op dieet ben, is voeding altijd een ding bij mij. Normaal slaap je minder diep op een volle maag, maar als ik wat langer op dieet ben, slaap ik dan juist beter

Zelf hypnose/ademhalingsoefeningen helpen bij mij ook.

Alle supplementen eruit gegooid gisteren en sliep opeens (of placebo) weer goed.

• #127.763
  • #127.764
Vandaag in de gym, hoor 2 stevige onaantrekkelijke vrouwen tegen elkaar zeggen "Die brede jongens het ziet er toch niet uit" Man man man.. Dan denk ik bij mezelf waar haal je het lef toch vandaan. Hoe kan je zo zelfverzekerd zijn omdat nog te zeggen. @th0maz weet jij waar dit aan ligt?

• #127.767
Vandaag in de gym, hoor 2 stevige onaantrekkelijke vrouwen tegen elkaar zeggen "Die brede jongens het ziet er toch niet uit" Man man man.. Dan denk ik bij mezelf waar haal je het lef toch vandaan. Hoe kan je zo zelfverzekerd zijn omdat nog te zeggen. @th0maz weet jij waar dit aan ligt?
Waar haal jij het lef vandaan?

• #127.770
Nu we ook bij BigGym moeten reserveren en er max 30 personen worden toegelaten, is het tijdvak wanneer ik normaal sport (direct na de opening) drukker dan eerst :(

• #127.771
Heb je meer als een week in quarantaine gezeten .... kan je eindelijk weer naar de gym besluit belgie dat ze 3 dagen later de gyms sluiten ......

• #127.772
1. Afgunst omdat ze daar geen aandacht van krijgen aka: ik kan het niet krijgen maar dat komt goed uit want wil het zogenaamd toch al niet hebben.
2. Niet bewust ervan zijn hoe lelijk/dik ze zijn, omdat ze niet met hun uiterlijk bezig zijn.
3. Tegenwoordig is het al voldoende om een gat te hebben en wat andere eigenschappen die samen een soort vrouw moet voorstellen en er staan genoeg wanhopige simps klaar om ze in de hemel in te prijzen waardoor ze delusional worden.

• #127.773
1. Afgunst omdat ze daar geen aandacht van krijgen aka: ik kan het niet krijgen maar dat komt goed uit want wil het zogenaamd toch al niet hebben.
2. Niet bewust ervan zijn hoe lelijk/dik ze zijn, omdat ze niet met hun uiterlijk bezig zijn.
3. Tegenwoordig is het al voldoende om een gat te hebben en wat andere eigenschappen die samen een soort vrouw moet voorstellen en er staan genoeg wanhopige simps klaar om ze in de hemel in te prijzen waardoor ze delusional worden.
Ik wil ook nog toevoegen dat het ook kan komen door die kut #bodypositivity tag. Wees obese, zet die tag onder elke foto en je krijgt allemaal lieve comments. Ze voelen hun dan direct het prinsesje terwijl ze gewoon een bal zijn.

• #127.774
Bedankt Thomas. Eerst volgende keer als ik die skippyballen weer tegenkom, ga ik deze speech even aan ze voorlezen.

• #127.775
. Ze voelen hun dan direct het prinsesje terwijl ze gewoon een bal zijn.
Diep van binnen zijn ze allemaal heel onzeker. Laat ze maar lekker in die waan leven, maar zonder die aandacht kunnen ze niet overleven.

Gewoon negeren/doen alsof ze onzichtbaar zijn. Dat werkt het beste.

• #127.776
Ik wil ook nog toevoegen dat het ook kan komen door die kut #bodypositivity tag. Wees obese, zet die tag onder elke foto en je krijgt allemaal lieve comments. Ze voelen hun dan direct het prinsesje terwijl ze gewoon een bal zijn.
Ongezonde trend dit die body positivity. Iemand die zwaar obese is en dan dat ze er allemaal onder commenten "brave" "proud". Ja tot der aderen dicht geslipt zijn. Vooral lekker blijven supporten. Hersenloze schapen.

• #127.777
Jullie schieten jezelf nu in de voet, als gezondheid zo belangrijk is snap ik niet waarom je ervoor zou kiezen om je organen op het spel te zetten voor wat massa.

• #127.778
Werd net nog op instagram toegevoegd door iemand die zichzelf fitmom noemde, maar ze kon beter door onder de naam fatmom. Toen ik het profiel wat verder bekeek zag ik talloze comments als “lekkere body hoor” geplaatst wanhopige simps:roflol:

• #127.779
Jullie schieten jezelf nu in de voet, als gezondheid zo belangrijk is snap ik niet waarom je ervoor zou kiezen om je organen op het spel te zetten voor wat massa.
Waarom je organen op het spel zetten en er niet eens goed uitzien (vanuit obese lichaamstype gezien)

Terug
Naar boven