AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.843
  • #127.844
Ben er al weer een uur uit, gym time.
Ik pas net wakker. Weet ook niet of ik trots moet zijn als mijn slaap score hoog is :o

Screenshot_20201030_084706.jpg

• #127.845
  • #127.846
Maar jullie begrijpen wel dat het tegenwoordig een stukje moeilijker is?

Alsof jij enig idee hebt hoe het voor mij was. Die kerel zit hier elke dag tof te doen met hoeveel geld hij wel niet heeft.
Op mijm 17de had ik geen inkomen, zelfs geen stufie. Uiteindelijk door alle ellende in de schuldsanering beland en liep ik bij de voedselbank. Vertel eens, wat is het dat het voor Dreamy zo moeilijk maakt dan?

• #127.847
  • #127.848
Alsof jij enig idee hebt hoe het voor mij was. Die kerel zit hier elke dag tof te doen met hoeveel geld hij wel niet heeft.
Op mijm 17de had ik geen inkomen, zelfs geen stufie. Uiteindelijk door alle ellende in de schuldsanering beland en liep ik bij de voedselbank. Vertel eens, wat is het dat het voor Dreamy zo moeilijk maakt dan?
respect

• #127.849
Respect man.

Kopen kan als starter niet zonder belachelijk veel eigen geld in te leggen of 2x modaal te pakken. Huren kan prima, maarja, dan kun je niet meer stoer doen met je stacks van het vakkenvullen.

• #127.850
Respect man.

Kopen kan als starter niet zonder belachelijk veel eigen geld in te leggen of 2x modaal te pakken. Huren kan prima, maarja, dan kun je niet meer stoer doen met je stacks van het vakkenvullen.
Wil je beetje kopen moet je minimaal 30k achter de hand hebben

Daarom Wollah gangster harde werker. Zuinige leef

• #127.852
Respect man.

Dan wacht je toch met kopen? Ik woon ook nog maar 3j in een koopwoning. Volledig afbetaald. Tot voor kort 3ploegen+ vaak weekenden werken als gewone ongeschoolde arbeider.

(ik bezit wel maar de helft van het huis om correct te zijn)

• #127.855
  • #127.857
Dan wacht je toch met kopen? Ik woon ook nog maar 3j in een koopwoning. Volledig afbetaald. Tot voor kort 3ploegen+ vaak weekenden werken als gewone ongeschoolde arbeider.

(ik bezit wel maar de helft van het huis om correct te zijn)
Ik zeg ook nergens dat dat nodig is :). Ik verwacht ook niet dat ik zelf voor mijn 30e in de positie ben überhaupt ook maar na te denken over het kopen van een huis.

• #127.858
24 jaar en ik woonde al in mijn eigen gekochte huis. good to be kluizenaar.

• #127.859
Welke snotneus koopt er nou een huis van 3 ton? Wie heeft het uberhaupt over kopen? Fukking verwende jeugd van tegenwoordig.
Verwende jeugd? Werk keihard joh gek, bezig met afstuderen, werk in de ploegen en train ook als een malle.

Beetje zielig weer dit, wedstrijdje wie zogenaamd het hardste werkt, jij kent mij niet.....

Terug
Naar boven