- Waardering
- 34.342
Ook zo'n nietsnut.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrijwel alle huizen die op het moment verkocht worden, gaan boven de vraagprijs. 30k eigen geld is echt niet gek.Welke snotneus koopt er nou een huis van 3 ton? Wie heeft het uberhaupt over kopen? Fukking verwende jeugd van tegenwoordig.
Als je op je 17e fulltime werk doet = voor 99% minimumloon werk. Tenminste dat lijkt mij wel. Neemt niet weg dat je dan inderdaad wel gewoon zou kunnen sparen maar dat zijn ook vaak paupermensen en die doen dat niet.Mensen die het echt druk hebben met werk en studie zitten niet meer op dit forum en hebben geen sociaal leven meer. Been there done that.
Het scheelt natuurlijk allemaal wel veel of je op je 17e fulltime aan het werk gaat of dat je nog 5 jaar een fulltime studie doet. En in welke regio je woont en in welke periode je de huizenmarkt betreedt.
Vrijwel alle huizen die op het moment verkocht worden, gaan boven de vraagprijs. 30k eigen geld is echt niet gek.
Mensen die het echt druk hebben met werk en studie zitten niet meer op dit forum en hebben geen sociaal leven meer. Been there done that.
Het scheelt natuurlijk allemaal wel veel of je op je 17e fulltime aan het werk gaat of dat je nog 5 jaar een fulltime studie doet. En in welke regio je woont en in welke periode je de huizenmarkt betreedt.
Verkapte kijk mij dikke osso gekocht hebben postVrijwel alle huizen die op het moment verkocht worden, gaan boven de vraagprijs. 30k eigen geld is echt niet gek.
Auto nog heel?

Feit is wel dat het nog nooit zo moeilijk is geweest om een huis te kopen of huren als starter, als op dit moment. Dus opzich heeft @MrDroeftoeter geen ongelijk.Iedereen moet het allemaal lekker zelf weten. Gun jullie allemaal een dikke koopwoning, lekker wijf en een dikke waggi onder jullie lijf. En dat jullie er maar zo min mogelijk voor hoeven te doen. Helaas werkt dat niet voor iedereen zo. Ik reageer puur op de opmerking van Droeftoefer dat het tegenwoordig allemaal moeilijker is. Zoals ik het hier zie hebben we het hier juist allemaal wat makkelijker. Ja je kunt nu maar max 100% lenen en de woningenmarkt is kut nu. Maar waar hebben we het dan nog over.
Huren is kuren...

MalleJe traint als een malle.. het zal allemaal wel meevallenMaar goed, je mist het punt.
Feit is wel dat het nog nooit zo moeilijk is geweest om een huis te kopen of huren als starter, als op dit moment. Dus opzich heeft @MrDroeftoeter geen ongelijk.
Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die een nog slechtere start maken zoals jij gedaan hebt en toch wat gunstigs van heeft kunnen maken, of juist een betere start omdat een een tonnetje van pappie en mammie krijgen. Maar over de hele populatie is het klimaat nu gewoon het slechtst.
Aii heb ik nog 5 dagen anders verkeerd ingezetHaha, voor alle pessimisten die mij volgen, JA!!!!! AL EEN HELE WEEK EN 2 DAGEN!!!

Ik heb jaren moeten wachten, heb wel in 1 keer het huis kunnen inrichten met gespaard geld.Maar jullie begrijpen wel dat het tegenwoordig een stukje moeilijker is?
Wil je beetje hgh? Heb daar ook genoeg vanEens. Maar het is niet té moeilijk voor iemand zoals @dreamy1. Zijn rijbewijs was al een kleine 5k, hij gaat een auto van 7k kopen. Prioriteiten he.
Je hebt ondertussen een goude Ford Ka, die had ik ook. Wat een ellende zijn die auto´sHaha, voor alle pessimisten die mij volgen, JA!!!!! AL EEN HELE WEEK EN 2 DAGEN!!!