XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.901
Mijn zoon gaat die luxe van mij niet krijgen.
Gaat je dat lukken? Mijn ouders hadden het ook niet breed, voor zover ze konden probeerden ze ons dat niet te laten merken en ik moet zeggen dat ik het tot de middelbare school niet door had.

Ik heb het financieel nu vele malen beter en mijn kinderen automatisch dus ook. Ik ben wel bereid en van plan ze te steunen als ze dat nodig hebben.

• #127.902
Heb geen hongersnood of slavernij moeten leiden om normaal met geld om te gaan. Als ze net zo normaal kunnen doen zou ik zo een huis voor m'n kids kopen om te zorgen dat ze zo vroeg mogelijk zo veel mogelijk mee hebben om het zo ver mogelijk te schoppen. Laat ze lekker miljonair worden met wat ze maar willen ondernemen. Vooruit komen in het leven is al moeilijk genoeg zonder ze zo vroeg mogelijk in zoveel mogelijk pauper lasten te storten.

• #127.903
Lord of the rings op het bios!!!

laatmaar uitverkocht

• #127.904
Ik heb er geen problemen mee. Ik weet wat "het leven" kost en wat tijd waard is. Ken er genoeg die geen flauw benul hebben van, waar wel alles voor wordt geregeld, maar dat was "vroegah" vast ook zo.
Ik kreeg het laatst van mijn stiefvader (die een dikke eikel is) nog een preek over hoe onverantwoord het is dat ik “dure” monster drink en ik beter kon sparen blablablabla...
Ik dacht: b*ch, wie heeft er hier nog leningen lopen voor zijn huis :)

• #127.905
Gaat je dat lukken? Mijn ouders hadden het ook niet breed, voor zover ze konden probeerden ze ons dat niet te laten merken en ik moet zeggen dat ik het tot de middelbare school niet door had.

Ik heb het financieel nu vele malen beter en mijn kinderen automatisch dus ook. Ik ben wel bereid en van plan ze te steunen als ze dat nodig hebben.

Dat ik mijn zoon niet ga steunen heb ik ook niet gezegd. Wat ik wel weet is dat hij niet jarenlang thuis gaat blijven wonen terwijl hij genoeg geld verdient om zijn eigen plekje te kunnen veroorloven. Laat hem maar wat struggelen. Een dag niets te vreten? Pech, weet je dat je andere prioriteiten moet stellen. Ik laat liever meer geld achter na mijn dood dan dat ik hem tot over zijn oren verwen. Laat hem het maar eens eerst zelf uittoveren. De wereld is nu eenmaal een b*ch.

• #127.906
Een kind puur uit egoistische redenen nemen en dan hem maar laten struggelen, want de wereld is toch een b*ch. :emo:

• #127.909
  • #127.910
Dat een kind nemen egoistisch is en puur uit eigen belang. En je hem dan maar wilt laten struggelen. Gun je kind een goed leven, want hij heeft er niet voor gekozen om jou als vader te krijgen.

Ik gun mijn kind een goed leven, probeer hem op deze manier juist te leren dat hij zijn verantwoordelijkheden moet nemen. Wat denk je, dat ik hem op zijn twaalfde al op straat fl**ker?

Laat mij raden, jij woont nog thuis?

• #127.911
f**k de cultuur is weer eens verandert.
Het woord kids alleen al. Dan weet ik genoeg.
Geen wonder dat kinderen tegenwoordig vet en lui zijn.
Ze krijgen wat ze willen, maar zo werkt ' onze' cultuur niet.
Laat ze er voor werken en trots zijn.
En nu de andere kant van de medaille, een vader die zegt van hij heeft er zelf voor gekozen daar heen te gaan, lekker zaten staan, dat hij niet terug kan komen is zijn probleem. Ik heb een keer tegen die man gezegd, had je wel willen zien als hij vermist zou zijn geweest na die avond. Die jongen (maat van mij) heb ik uiteindelijk opgehaald.

• #127.912
Ik gun mijn kind een goed leven, probeer hem op deze manier juist te leren dat hij zijn verantwoordelijkheden moet nemen. Wat denk je, dat ik hem op zijn twaalfde al op straat fl**ker?

Laat mij raden, jij woont nog thuis?
Klopt. Er zijn tig manieren om hem het leven te laten leren, terwijl je hem wel genoeg leuke dingen kan bieden.

• #127.914
Jullie maken allemaal goede punten, interessante discussie dat zeker.

• #127.915
Geen kids voormij gewoon aan de tren.
Lang leve tren

• #127.916
  • #127.919
Ik snap het verhaal niet, had hij de bus gemist ofzo? :trollface:
Hij ging naar een feestje maar kon niet meeliften met anderen om terug te komen, ze waren hem vergeten, wat het ook was hij had uren moeten wachten in de kou op de eerste trein. Hij had er wel van geleerd na die dag daarom snapte ik de reactie van zijn vader niet.

Terug
Naar boven