Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.501
3796FB93-DD6F-4D00-BA26-DBEF0C0F6DFD.jpeg

:mad::mad::mad::mad::sad::mad::mad:

rip risicoloze designersupplementen invoer

• #128.505
Begrijp niet wat je bedoelt, kun je het nader toelichten? Ben niet zo ingesteld om een ieders sarcasme poging te begrijpen.

• #128.507
Hahahahaha dat filmpje blijft leuk ja

• #128.510
Ik krijg al 2 dagen serieuze schijt van m'n teamlid voor development...
Zo wil ik dat het eruit ziet, we hebben zelf een volledig design gemaakt waar je dus naar kan kijken.
1605437207749.png

Dit maakt hij... f**k dude, het lijkt er niet eens op.
1605437179571.png

Ondertussen mag ik wel tot 1u snachts doorwerken om zijn brol op te kuisen.
Kreeg vandaag berichtje dat het opgelost is en hij eraan heeft gewerkt. Ik open het eens om te bekijken.
Maakt hij het nog erger... Tips om iemand te vermoorden?

Resultaat:
1605468469447.png

• #128.511
Kreeg vandaag berichtje dat het opgelost is en hij eraan heeft gewerkt. Ik open het eens om te bekijken.
Maakt hij het nog erger... Tips om iemand te vermoorden?

Resultaat:
1605468469447.png
Opdrachten in je eentje doen. Deed ik ook. Lijkt meer werk, maar uiteindelijk bespaart het ook tijd en is een goed cijfer gegarandeerd. #controlfreak

• #128.513
Opdrachten in je eentje doen. Deed ik ook. Lijkt meer werk, maar uiteindelijk bespaart het ook tijd en is een goed cijfer gegarandeerd. #controlfreak
Moest het aan mij liggen deed ik het sowieso alleen, dan was heel die opdracht een maand op voorhand klaar... Maar het is wel een goede opdracht om te leren samenwerken met iemand, maar moest die iemand nu fijn zijn om mee samen te werken zou dat wel leuk zijn.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #128.516
Moest het aan mij liggen deed ik het sowieso alleen, dan was heel die opdracht een maand op voorhand klaar... Maar het is wel een goede opdracht om te leren samenwerken met iemand, maar moest die iemand nu fijn zijn om mee samen te werken zou dat wel leuk zijn.
Geef je elkaar geen feedback na dit leuk samenwerken? Zo was dat bij mij op de Hogeschool destijds wel. Op basis van deze feedback werden ook de punten opgemaakt.

Terug
Naar boven