- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stokbrood is toch lekker voor ze?Ja klopt maar eergisteren had ik ook al een halve stokbrood opgeraapt, was de ratten en de vogels net voor gelukkig. Maar ik blijf niet bezig, is wel irri snap je.
Klopt maar de ratten worden steeds dikker en dikker, de katten zijn er zelfs bang voor.
Dat krijg je als je aan het cutten bent toch?Ja klopt maar eergisteren had ik ook al een halve stokbrood opgeraapt, was de ratten en de vogels net voor gelukkig.

Begrijp niet wat je bedoelt, kun je het nader toelichten? Ben niet zo ingesteld om een ieders sarcasme poging te begrijpen.
Dierenbeul, wat moeten ze nu eten?
En gelijk een duimpje omhoog voor de aars van onze schepper.Als je naar een ander wijst, wijzen er zeker drie vingers terug naar jezelf !
Kreeg vandaag berichtje dat het opgelost is en hij eraan heeft gewerkt. Ik open het eens om te bekijken.Ik krijg al 2 dagen serieuze schijt van m'n teamlid voor development...
Zo wil ik dat het eruit ziet, we hebben zelf een volledig design gemaakt waar je dus naar kan kijken.
![]()
Dit maakt hij... f**k dude, het lijkt er niet eens op.
![]()
Ondertussen mag ik wel tot 1u snachts doorwerken om zijn brol op te kuisen.
Opdrachten in je eentje doen. Deed ik ook. Lijkt meer werk, maar uiteindelijk bespaart het ook tijd en is een goed cijfer gegarandeerd. #controlfreakKreeg vandaag berichtje dat het opgelost is en hij eraan heeft gewerkt. Ik open het eens om te bekijken.
Maakt hij het nog erger... Tips om iemand te vermoorden?
Resultaat:
![]()
15kKreeg vandaag berichtje dat het opgelost is en hij eraan heeft gewerkt. Ik open het eens om te bekijken.
Maakt hij het nog erger... Tips om iemand te vermoorden?
Resultaat:
![]()
Moest het aan mij liggen deed ik het sowieso alleen, dan was heel die opdracht een maand op voorhand klaar... Maar het is wel een goede opdracht om te leren samenwerken met iemand, maar moest die iemand nu fijn zijn om mee samen te werken zou dat wel leuk zijn.Opdrachten in je eentje doen. Deed ik ook. Lijkt meer werk, maar uiteindelijk bespaart het ook tijd en is een goed cijfer gegarandeerd. #controlfreak
14.9k en een eiwitreep
Wil ik die reep want je kent mij motto
Geef je elkaar geen feedback na dit leuk samenwerken? Zo was dat bij mij op de Hogeschool destijds wel. Op basis van deze feedback werden ook de punten opgemaakt.Moest het aan mij liggen deed ik het sowieso alleen, dan was heel die opdracht een maand op voorhand klaar... Maar het is wel een goede opdracht om te leren samenwerken met iemand, maar moest die iemand nu fijn zijn om mee samen te werken zou dat wel leuk zijn.
O dacht Robin vermoorden 🤑Iemand omleggen in ruil voor een reep?
het is maar een hommel die niet luisterd naar @Robin
Ik geef zelf feedback tijdens dit samenwerkenGeef je elkaar geen feedback na dit leuk samenwerken? Zo was dat bij mij op de Hogeschool destijds wel. Op basis van deze feedback werden ook de punten opgemaakt.
Veel te herkenbaar deze