- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mazzelaar, bijna vrij dus en ik mag straks beginnen
Bijna is nog niet helemaal, werk minuten zijn bijna hetzelfde als cardio minuten.Mazzelaar, bijna vrij dus en ik mag straks beginnen
Leugenaar.En aangezien ik toch zo in vorm ben in dit topic. Kut politiekers mogen ook allemaal dood vallen die iets over sport te maken hebben in dit landje. Ga straks een varkenskop naar Ben Weyts sturen
Broertje heeft zojuist te horen gekregen dat zijn uitslag positief is
Merci
Hoe oud is hij? Freddie Mercury is nog 45 geworden met aids dus geen man over boord.Broertje heeft zojuist te horen gekregen dat zijn uitslag positief is
Wees blij dat je hart klopt, als hij dat niet meer deed was je verder van huis.Wat een t*ring autobedrijf.. er werd tegen mij gezegd, na 2en 3en komen we de auto bezorgen.. belden ze net om 11:15 dat ze onderweg zijn, en ik net de gym enteren met t5 in me klaar om te knallen, snel met de uber terug naar huis gegaan. Zit ik thuis met een kloppende hart
Dat gaan goeie kapsalons worden daar

Lopen gewoon bij ze naar binnen dan zien ze vanzelf wel met wie ze fockenWat een t*ring autobedrijf.. er werd tegen mij gezegd, na 2en 3en komen we de auto bezorgen.. belden ze net om 11:15 dat ze onderweg zijn, en ik net de gym enteren met t5 in me klaar om te knallen, snel met de uber terug naar huis gegaan. Zit ik thuis met een kloppende hart

Ze kwamen net wel aanbellen met een vaas bloemen en zeiden ze gefeliciteerdLopen gewoon bij ze naar binnen dan zien ze vanzelf wel met wie ze focken![]()
Weddenschap aangaan met mijn vader om de komende maand geen suiker en melkpoeder in koffie of thee te gebruiken.
Ja niet verliezen dus he? Dit heb je compleet zelf in de hand, dus zo spannend is het niethaha nou ik vind het wel spannend want wie de weddenschap verliest, verliest ook gelijk 200 euro.
Stiekem suiker in zijn koffie doenhaha nou ik vind het wel spannend want wie de weddenschap verliest, verliest ook gelijk 200 euro.
En als jullie het allebei een maand volhouden?haha nou ik vind het wel spannend want wie de weddenschap verliest, verliest ook gelijk 200 euro.