- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Jeetje jij durftWeddenschap aangaan met mijn vader om de komende maand geen suiker en melkpoeder in koffie of thee te gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeetje jij durftWeddenschap aangaan met mijn vader om de komende maand geen suiker en melkpoeder in koffie of thee te gebruiken.
HeftigWeddenschap aangaan met mijn vader om de komende maand geen suiker en melkpoeder in koffie of thee te gebruiken.
Zoveelste espressomachine na de fabrieksgarantie verrot.
Helemaal klaar met die ho*redingen.
Heb Dolce Gusto achter de hand, maar echt lekker is die zooi ook niet.
Iemand tips voor goede (lungo) cups voor de DG? Hoe sterker hoe beter (neem nu DG Lungo Intenso).
Zo zij is strak maar wel een beetje heel erg recht.
Zo zij is strak maar wel een beetje heel erg recht.
Bij @Steks ook.Bijna is nog niet helemaal, werk minuten zijn bijna hetzelfde als cardio minuten.
In.Weddenschap aangaan met mijn vader om de komende maand geen suiker en melkpoeder in koffie of thee te gebruiken.
Wij hebben nu al bijna vijf jaar een inbouw in de keuken met koffiebonen, heerlijkZoveelste espressomachine na de fabrieksgarantie verrot.
Helemaal klaar met die ho*redingen.
Heb Dolce Gusto achter de hand, maar echt lekker is die zooi ook niet.
Iemand tips voor goede (lungo) cups voor de DG? Hoe sterker hoe beter (neem nu DG Lungo Intenso).

Als dat Turkse thee is, mensen die suiker droppen in Turkse thee zijn mijn grootste vijand, dat is precies hoe je de authentieke bittere smaak van zwarte thee verneukt. Ik wens de leaf te proeven, anders kan ik net zo goed een glas warm water met suiker drinken.Weddenschap aangaan met mijn vader om de komende maand geen suiker en melkpoeder in koffie of thee te gebruiken.
Zou voor mij een makkie zijn, die is dan 200 euro armer, trust me.haha nou ik vind het wel spannend want wie de weddenschap verliest, verliest ook gelijk 200 euro.
Wij hebben nu al bijna vijf jaar een inbouw in de keuken met koffiebonen, heerlijk![]()
Lijkt mij verdomd handig als je smaak zo verpest is, dat je dat niet meer proeft. Zeker zo klaar met eten klaarmaken?
Ik ben ook van de oploskoffie, vind het heerlijk. Nu je het zegt...ik lust qua eten ook werkelijk allesLijkt mij verdomd handig als je smaak zo verpest is, dat je dat niet meer proeft. Zeker zo klaar met eten klaarmaken?

Niet haten op oploskoffie!Lijkt mij verdomd handig als je smaak zo verpest is, dat je dat niet meer proeft. Zeker zo klaar met eten klaarmaken?

Geen haat tegen oploskoffie, hou gewoon niet van koken
lekker door n shake
en met mocca