ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet alles?
Stuur hem dat je stats om hem te intimideren
Dat soort feedback gaat jouw cijfer echt verbeteren!

Potje zout hangt je toekomst niet van afGaat ie joost belachelijk maken om een potje zout, loopt ie daarna zelf te janken om een layout van een of andere opdracht![]()

Dat was idd de glap
School heb je niet nodig joh. Schoffelen is best nice, in de zomer
Vlaams belang♥️En aangezien ik toch zo in vorm ben in dit topic. Kut politiekers mogen ook allemaal dood vallen die iets over sport te maken hebben in dit landje. Ga straks een varkenskop naar Ben Weyts sturen
Kom gewoon bij Nederland. Stoot wallonie en dat klote brussel af en word met ons gewoon weer een echt landEn aangezien ik toch zo in vorm ben in dit topic. Kut politiekers mogen ook allemaal dood vallen die iets over sport te maken hebben in dit landje. Ga straks een varkenskop naar Ben Weyts sturen

Alsof het hier chill is, vieze linkse politiek hier. Word ik ook niet echt blij van.Kom gewoon bij Nederland. Stoot wallonie en dat klote brussel af en word met ons gewoon weer een echt land![]()
Dit, f**k brussel, f**k Wallonie, ik zou met veel plezier aansluiten bij NederlandKom gewoon bij Nederland. Stoot wallonie en dat klote brussel af en word met ons gewoon weer een echt land![]()
En aangezien ik toch zo in vorm ben in dit topic. Kut politiekers mogen ook allemaal dood vallen die iets over sport te maken hebben in dit landje. Ga straks een varkenskop naar Ben Weyts sturen

Wat mij betreft liever vandaag dan morgen. Krijgen wij hier hopelijk wat meer echt (Vlaamse) friet met stoofvlees.Dit, f**k brussel, f**k Wallonie, ik zou met veel plezier aansluiten bij Nederland

Ik pak de ziekenzorg en die huizenprijzen mee, jullie zorgen voor de restWat mij betreft liever vandaag dan morgen. Krijgen wij hier hopelijk wat meer echt (Vlaamse) friet met stoofvlees.![]()

Niets daarvan! Laat alle Belgen maar lekker oprotten naar Turkije! Minder, minder!