XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.521
Ik geef zelf feedback tijdens dit samenwerken
1605469429746.png
1605469443314.png

etc

• #128.525
Gaat ie joost belachelijk maken om een potje zout, loopt ie daarna zelf te janken om een layout van een of andere opdracht :knipoog:

• #128.529
En aangezien ik toch zo in vorm ben in dit topic. Kut politiekers mogen ook allemaal dood vallen die iets over sport te maken hebben in dit landje. Ga straks een varkenskop naar Ben Weyts sturen

• #128.531
En aangezien ik toch zo in vorm ben in dit topic. Kut politiekers mogen ook allemaal dood vallen die iets over sport te maken hebben in dit landje. Ga straks een varkenskop naar Ben Weyts sturen
Kom gewoon bij Nederland. Stoot wallonie en dat klote brussel af en word met ons gewoon weer een echt land :P

• #128.532
Kom gewoon bij Nederland. Stoot wallonie en dat klote brussel af en word met ons gewoon weer een echt land :P
Alsof het hier chill is, vieze linkse politiek hier. Word ik ook niet echt blij van.
Edit: oja we mogen trainen, niks te klagen dan

• #128.533
  • #128.535
Dit, f**k brussel, f**k Wallonie, ik zou met veel plezier aansluiten bij Nederland
Wat mij betreft liever vandaag dan morgen. Krijgen wij hier hopelijk wat meer echt (Vlaamse) friet met stoofvlees. :heart:

Kunnen jullie eens ervaren hoe het is om een regering te hebben. En genieten van onze kazen. Spoelen wij Heineken door de gootsteen en gaan we over op jullie bier. Ik zie alleen maar voordelen.

• #128.536
  • #128.537

• #128.540
wanneer ik denk dat het niet gekker kan met bollywood series verbaas ik me iedere keer weer.
Ik trek dit niet meer, hoog tijd voor mij om te verhuizen
20201115_231202.jpg

Terug
Naar boven