Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe weet jij dat zo zeker? Ik denk dat het gewoon gepikte foto’s en gepikte gebruikersnaam van een bestaand IG account waren.Als ze is verwijderd omdat ze fake zou zijn is dat wel heel cheap, want dat is ze niet.

Er is niets te vinden met image search?En hoe weet jij dat zo zeker? Ik denk dat het gewoon gepikte foto’s en gepikte gebruikersnaam van een bestaand IG account waren.
niet @Deejay?![]()
Haar IG account via haar eerste gebruikersnaam wel, toch accountje met 2000+ volgers.
Ja ik ook niet. Daarbij zijn er wel manieren om image search te omzeilen (wat met haar foto goed kon)Haar IG account via haar eerste gebruikersnaam wel, toch accountje met 2000+ volgers.
(kan er voor de rest niet op ofzo, heb zelf geen IG en dergelijke)
Ik weet het zeker omdat ik haar heel vaak op een ander platform heb gezien, het betreft een Turkse dame. Haar houding verbaasde me niet, want dat is gewoon hoe ze in elkaar steekt, ook daar.En hoe weet jij dat zo zeker? Ik denk dat het gewoon gepikte foto’s en gepikte gebruikersnaam van een bestaand IG account waren.
niet @Deejay?![]()
Viva forum is Dbb al lang vergeten.Denk dat er iemand van DBB heeft lopen trollen op het viva forum en dit was hun payback
Ruim 130 berichten in krap 48 uur tijd, aanvallend reageren / lopen b**chen
Als ik kijk naar haar echte naam en haar insta is dit een kind dat de volwassen leeftijd nog niet eens heeft
Toch wel raar verhaal, het IG account is nu ook opeens onvindbaarIk weet het zeker omdat ik haar heel vaak op een ander platform heb gezien, het betreft een Turkse dame. Haar houding verbaasde me niet, want dat is gewoon hoe ze in elkaar steekt, ook daar.
Dat Instagram account heeft zelf bevestigd dat zij het niet is en haar foto's gebruikt werden.Ik weet het zeker omdat ik haar heel vaak op een ander platform heb gezien, het betreft een Turkse dame. Haar houding verbaasde me niet, want dat is gewoon hoe ze in elkaar steekt, ook daar.
Of een goede troll @DeeJay1Ik stuur haar wel ff een bericht als ik haar weer voorbij zie komen, het lijkt me namelijk zeer sterk dat een willekeurig persoon op DBB luistert naar Turkse muziek en dit ook gewoon deelt hier.
Want die troll van hier kan niet dezelfde foto's (mis)gebruiken daar? 👀Ik ga het wel gewoon vragen dan weten we het zeker.
Lijkt me toch duidelijk dat dat overbodig is. Ik denkt dat je een beetje te goedgelovig bent broIk ga het wel gewoon vragen dan weten we het zeker.

)Op welk platform is dat gevraagd?Elmasientje had de profielfoto van een ander persoon gebruikt. Iemand heeft deze persoon benaderd en gevraagd of zij lid was op dit forum onder de naam Elmasientje en dat was ze niet.
Dan ben ik heel benieuwd of deze Troll ook zo stom is geweest om zijn ip achter te laten . zal me niets verbazen als het een lid is wat de laatste tijd vaker loopt te rellenElmasientje had de profielfoto van een ander persoon gebruikt. Iemand heeft deze persoon benaderd en gevraagd of zij lid was op dit forum onder de naam Elmasientje en dat was ze niet.
Nee maat, ik heb vaak discussies met deze chick gehad, haar manier van schrijven en haar houding komen dus overeen, misschien een ex van haar ofzo die ook hier in het verleden een account heeft gehad?Lijkt me toch duidelijk dat dat overbodig is. Ik denkt dat je een beetje te goedgelovig bent bro
(of stiekem al d*ck pics gestuurd en nu een beetje nerveus?)