XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.621
Nee maat, ik heb vaak discussies met deze chick gehad, haar manier van schrijven en haar houding komen dus overeen, misschien een ex van haar ofzo die ook hier in het verleden een account heeft gehad?
Ik heb er wel proberen te sturen. Maar het bestand was te groot :badum:

• #128.623
Alles kan, maar hoe groot is de kans dat je jarenlang jezelf als een ander voor kunt doen op Facebook?
Een serie voor jou.
990bb39e9121822934684301e11cb9bd.jpg

Laatst bewerkt:
  • #128.625
Heb haar naam gegoogled, kom o.a uit op haar Linkedin, allemaal fake dus?

• #128.626
Nee joh, dat doet toch niemand?

• #128.627
Vraag me nu af of ze überhaupt wel bestaat dan, lol.

• #128.628
Snap jij echt niet hoe zoiets werkt?..
Ik heb zelf iemand gehad die zich jarenlang voordeed als mij. Zelfde naam, zelfde foto's. Zo moeilijk is dat niet. God knows waar die persoon allemaal profielen heeft gemaakt. "Ik" besta nog steeds op één of andere chatbox volgens mij.

Laatst bewerkt:
  • #128.629
Snap jij echt niet hoe zoiets werkt?..
Ik heb zelf iemand gehad die zich jarenlang voordeed als mij. Zelfde naam, zelfde foto's. Zo moeilijk is dat niet. God knows waar die persoon allemaal profielen heeft gemaakt. "Ik" besta nog steeds op één of andere chatbox (iykwim) volgens mij :roflol:
Lieverd, hoe the f**k wil je dat jarenlang volhouden, ik zie familieleden van haar toch reageren en haar posts liken? gaat dat dan nou echt nooit uitkomen???

• #128.630

Oh oh , je moet nog veel leren in de grote wereld van internet en catfishing

persoon bestaat WEL , echter niet op dit platform , IEMAND heeft haar naam aangenomen een foto gejat en hier geregistreerd
Dus als er hier een account komt met Willem alexander en een profiel foto van de koning denk jij dat je tegen de koning praat ?

PS : Gezien dat jij zo stellig bent dat ze hier bestaan heeft ga ik ervan uit dat je in ieder geval een poging gewaagd bij haar , en nu loop je openlijk een blauwtje

• #128.631
Nee misschien dat ze hier idd fake was, maar ik zit nu op haar FB profiel, volgens Kathalinoo kan je dat jaren onopgemerkt faken.

• #128.632
  • #128.633
Nee misschien dat ze hier idd fake was, maar ik zit nu op haar FB profiel, volgens Kathalinoo kan je dat jaren onopgemerkt faken.

ZUCHT ...
Haar persoon / naam / foto's / FB / Linked in zijn ECHT , echter zij heeft NIETS met dit platform te maken
Als ik de naam zenzation aanmaak hier wil niet zeggen dat ik je broer ben

• Haha
Waarderingen: Xrp
  • #128.635
Toch niemand heeft het over haar Facebook.............
Weet je dat zeker? lees ff het gesprek opnieuw, ik had het wel over FB en zij claimt vervolgens dat het ook daar te misbruiken is, wat technisch gezien klopt maar dat hou je niet jarenlang vol.

• #128.636
Weet je dat zeker? lees ff het gesprek opnieuw, ik had het wel over FB en zij claimt vervolgens dat het ook daar te misbruiken is, wat technisch gezien klopt maar dat hou je niet jarenlang vol.

Het gebeurd genoeg...
Maar in dit geval zal haar fb etc gewoon echt zijn.

• #128.637
Je hebt er gekken tussen zitten die het jarenlang volhouden, hier op dbb is het ook al eens iemand echt lang gelukt (weet naam niet meer, fake profiel van een super afgetrainde kerel waar veel vrouwen hier gek op waren)

• #128.638
Laatst bewerkt:
  • #128.640
Kut nu zal ik nooit weten of ze kont likt

Terug
Naar boven