AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.643
Je hebt er gekken tussen zitten die het jarenlang volhouden, hier op dbb is het ook al eens iemand echt lang gelukt (weet naam niet meer, fake profiel van een super afgetrainde kerel waar veel vrouwen hier gek op waren)
Weet je wat ik niet begrijp, toen @wovano aangaf dat de dame in kwestie is benaderd, no questions asked by her, maar toen ik aangaf het ook ff te willen vragen word ik als naïef afgeschilderd en onwetend, ik zie toch dat haar FB gewoon echt is?

• #128.646
Weet je wat ik niet begrijp, toen @wovano aangaf dat de dame in kwestie is benaderd, no questions asked by her, maar toen ik aangaf het ook ff te willen vragen word ik als naïef afgeschilderd en onwetend, ik zie toch dat haar FB gewoon echt is?
Mss omdat nu niet iedereen dat meisje lastig moet gaan vallen, we weten toch al dat haar dbb account nep is....

• #128.647
Mss omdat nu niet iedereen dat meisje lastig moet gaan vallen, we weten toch al dat haar dbb account nep is....
Waar het mij om ging is dat ze vol bleef houden terwijl haar FB gewoon echt is, alsof ik niet zou weten wat catfishing zou zijn mijn hemel...

• #128.648
Kerel laat het gaan man, waar maak je je 4 pagina's druk om?
De "echte" is benaderd en zei dat ze niks met DBB temaken heeft.
Wat wilje nog meer weten?

• #128.649
Waar het mij om gaat is dat ze vol bleef houden terwijl haar FB gewoon echt was, alsof ik niet zou weten wat catfishing is mijn hemel...
Ja..... dat hebben we ondertussen allemaal door.....
ik denk dat jij op het moment de persoon bent waarbij de euro nog even moet vallen.

• #128.651
Kerel laat het gaan man, waar maak je je 4 pagina's druk om?
De "echte" is benaderd en zei dat ze niks met DBB temaken heeft.
Wat wilje nog meer weten?
Tja misschien was dat dus niet de “echte”, catfishinggggggg. Je weet echt nix, :p :p :p snap je wel hoe het werkt???

• #128.652
Goed wakker worden dit 😹

• #128.653
Maar wie was het wel dan :dunno:

• #128.657
Ja..... dat hebben we ondertussen allemaal door.....
ik denk dat jij op het moment de persoon bent waarbij de euro nog even moet vallen.
Nou denk het niet, gewoon een hypocriete bende hier af en toe. Ik laat het hierbij, van mij mag zij zich verheven voelen en denken dat ik niets snap, I could care less. I am out.

• #128.658
Terug
Naar boven