- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%

Mannen die denken dat vrouwen overal maar nat van worden..
Was wel een lekkere vent though, maar ik bedoelde meer dat het mooie tijden waren van DBB.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

![]()
Was wel een lekkere vent though, maar ik bedoelde meer dat het mooie tijden waren van DBB.

LOL
Er was er toch 1 die glibberend over haar toetsenbord gleed?![]()

Dat zal het zijn der facebook, LinkedIn etc etc allemaal nep maar der net aangemaakt DBB account was de echte!!!Tja misschien was dat dus niet de “echte”, catfishinggggggg. Je weet echt nix,![]()
![]()
snap je wel hoe het werkt
![]()
OHHHH JA, hoe heet ze ook alweer, iets met een M?
Al vraag ik me serieus af of dat ook niet een fake account was![]()
Ik moest even denken, maar dat was Smize.
Zou me niks verbazen als ook zij niet helemaal real was
![]()
Me
Komt langzamerhand wat meer massa. Benen worden voller en bovenrug wat breder. Verslavend dat sporten zeg;-)forum.bodybuilding.nl
Dit is toch ook wat ik schreef 😂😂😂 ik wilde het via FB vragen aan die chick en niet via de IG account wat nu is verwijderd, toen kwam dat hele catfishing bullshit aan bod en dat ik niet veel zou snappen. Mensen lezen hier niet en gaan dan vervolgens splainen wat catfishing is, alles voor de likes amk.Dat zal het zijn der facebook, LinkedIn etc etc allemaal nep maar der net aangemaakt DBB account was de echte!!!
Tja als jij dat echt denkt wens ik je veel sterkte.
Orospu cocugu lan! Ofzo
Heb je lang contact gehad met die meid? Geld gestuurd enzo?Dit is toch ook wat ik schreef 😂😂😂 ik wilde het via FB vragen aan die chick en niet via de IG account wat nu is verwijderd, toen kwam dat hele catfishing bullshit aan bod en dat ik niet veel zou snappen. Mensen lezen hier niet en gaan dan vervolgens splainen wat catfishing is, alles voor de likes amk.
Nee, ik had altijd felle discussies met haar over geloof op FB, en ik dacht van o jee wat komt die hier nou doen mja 😂😂😂 sorry dat ik je moet teleurstellen maar ik slide niet into DMs.Heb je lang contact gehad met die meid? Geld gestuurd enzo?
Het is allemaal gedaan om jou te narren, wij zaten allemaal in het complot.Nee, ik had altijd felle discussies met haar over geloof op FB, en ik dacht van o jee wat komt die hier nou doen mja 😂😂😂 sorry dat ik je moet teleurstellen maar ik slide niet into DMs.
Misschien is ze gewoon zwaar aan het liegen en was ze hier toch actief, want ik weet hoe heel goed hoe haar houding is, daarom had ik ook mijn bedenkingen. Wie die fucking faker ook is het moet dan een bekende zijn van haar, aangezien er ook een IG account was opgezet, ik zie echter de correlatie met DBB niet. Daarom is het ook zo vaag.
Ik heb die Katalinoo ontvolgd bij deze, die heeft geen idee wat voor boeken ik heb gelezen en nog steeds lees. Zo praat ze maar met haar broertje ofzo, niet met mij.Het is allemaal gedaan om jou te narren, wij zaten allemaal in het complot.
Zooo daar zal ze wel nachten wakker van liggen denk ik ... NOTIk heb die Katalinoo ontvolgd bij deze, die heeft geen idee wat voor boeken ik heb gelezen en nog steeds lees. Zo praat ze maar met haar broertje ofzo, niet met mij.
Geef me een momentje om dit verlies te verwerken.Ik heb die Katalinoo ontvolgd bij deze, die heeft geen idee wat voor boeken ik heb gelezen en nog steeds lees. Zo praat ze maar met haar broertje ofzo, niet met mij.
Gecondoleerd
![]()