MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.684
Bij jou toch? Of mocht niemand dat nog weten

Ik denk hetvolgende : Th0maz was gebanned, heeft in tussentijd account Elmasientje aangemaakt, dit is de nek omgedraaid en kort daarna kwam Th0maz weer online ..
200.gif

• #128.685
Zo, het feest is weer begonnen hoor ! :popcorn:

• #128.687
  • #128.689
Goedkope manier van scoren noem ik dat :D

• #128.690
Ben mijn straatwoordenboek kwijt, kan iemand vertalen?
Amk = Amina Koydum / wordt meestal gebruikt als "god***domme" volgens mij.
Het betekend wel iets anders denk ik, wellicht dat @Brab0 ons hierin kan helpen.

Splainen geen idee, dat is geen straattaal die in Nederland wordt gebruikt vgm.
Ik kom zelf uit een omgeving waar constant straattaal wordt gebruikt en heb het nog nooit voorbij horen komen iig.

• #128.691
Amk = Amina Koydum / wordt meestal gebruikt als "god***domme" volgens mij.
Het betekend wel iets anders denk ik, wellicht dat @Brab0 ons hierin kan helpen.

Splainen geen idee, dat is geen straattaal die in Nederland wordt gebruikt vgm.
Ik kom zelf uit een omgeving waar constant straattaal wordt gebruikt en heb het nog nooit voorbij horen komen iig.

Amına koyayım / amına koyim = letterlijke vertaling: ik stop’m in je kut/ik doe’m in je kut.

Het wordt wel eens gebruikt om kracht bij te zetten als men boos is of juist iets grappigs/cynisch vertelt. Een beetje hoe de Amerikanen ‘motherfucker’ of de Italiaans-Amerikanen ‘forget about it’ gebruiken.

Ik adviseer om ‘amına koyim’ niet te gebruiken wanneer men in de buurt is van kinderen/vrouwen/ouderen. Wordt meestal als zeer onbeschoft ervaren en je maakt een slechte indruk (ga het niet rondspuien op de bruiloft van een Turkse maat van je bijvoorbeeld :roflol:).

Splainen is geen Turks.

• #128.692
  • #128.693
OK ik heb twee dagen achter elkaar iets te oude zalm gegeten. Toen waren mosselen in de aanbieding. En heb ik in 2 dagen 2 kilo mosselen gegeten. Goed voor je maag joh.

• #128.694
Tja wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren, mij een beetje wegzetten als een nitwit, en dan nog met “ik geef het op” komen, you never had a valid point, dus wat valt er op te geven? jij bent de persoon die mij niet begreep.

Ik zou haar nog meer toe kunnen roepen maar ik vind dit wel genoeg. Snap niet waarom de mannen hier aan haar lippen hangen. Qua inhoud echt nothing special.

• #128.698
Tja wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren, mij een beetje wegzetten als een nitwit, en dan nog met “ik geef het op” komen, you never had a valid point, dus wat valt er op te geven? jij bent de persoon die mij niet begreep.

Ik zou haar nog meer toe kunnen roepen maar ik vind dit wel genoeg. Snap niet waarom de mannen hier aan haar lippen hangen. Qua inhoud echt nothing special.
Ik denk niet dat ik degene ben die moeite heeft met incasseren. :roflol:

Toch special genoeg om mij te willen volgen. EN DAN LEKKER ONTVOLGEN, "KIJK MIJ BADASS ZIJN! DAAR HEB JE NIET VAN TERUG KATALINOO"

• #128.699

En jij volgde haar toch ook? Jij bent net zo goed een simp net als al die andere stakkers hier. Dat krijg je ervan.

• #128.700
Heerlijk dit.

Terug
Naar boven