De meesten hier zien ook niet vaak een kut in hun leven. Dan krijg je dat soort taferelen.Een of andere kut maakt een account aan, post twee dagen en dbb staat op zijn kop.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meesten hier zien ook niet vaak een kut in hun leven. Dan krijg je dat soort taferelen.Een of andere kut maakt een account aan, post twee dagen en dbb staat op zijn kop.
De meesten hier zien ook niet vaak een kut in hun leven. Dan krijg je dat soort taferelen.
Bij jou toch? Of mocht niemand dat nog weten
Ik denk hetvolgende : Th0maz was gebanned, heeft in tussentijd account Elmasientje aangemaakt, dit is de nek omgedraaid en kort daarna kwam Th0maz weer online ..
Ik denk hetvolgende : Th0maz was gebanned, heeft in tussentijd account Elmasientje aangemaakt, dit is de nek omgedraaid en kort daarna kwam Th0maz weer online ..
Nee ze kwam gewoon wijs doen, ze mag die bullshit aan iemand anders gaan splainen.Zooo daar zal ze wel nachten wakker van liggen denk ik ... NOT
Je praat wel in jezelf kerel , weet niet wat je tot je neemt maar stop ermee
Amk = Amina Koydum / wordt meestal gebruikt als "god***domme" volgens mij.Ben mijn straatwoordenboek kwijt, kan iemand vertalen?
Amk = Amina Koydum / wordt meestal gebruikt als "god***domme" volgens mij.
Het betekend wel iets anders denk ik, wellicht dat @Brab0 ons hierin kan helpen.
Splainen geen idee, dat is geen straattaal die in Nederland wordt gebruikt vgm.
Ik kom zelf uit een omgeving waar constant straattaal wordt gebruikt en heb het nog nooit voorbij horen komen iig.
).Amına koyayım / amına koyim = letterlijke vertaling: ik stop’m in je kut/ik doe’m in je kut

Laat je niet gek maken!Een of andere kut maakt een account aan, post twee dagen en dbb staat op zijn kop.
Nou, ik denk toch wel minimaal 2 maal 400cc.
Daar zijn er wel meer van.
Ik denk niet dat ik degene ben die moeite heeft met incasseren.Tja wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren, mij een beetje wegzetten als een nitwit, en dan nog met “ik geef het op” komen, you never had a valid point, dus wat valt er op te geven? jij bent de persoon die mij niet begreep.
Ik zou haar nog meer toe kunnen roepen maar ik vind dit wel genoeg. Snap niet waarom de mannen hier aan haar lippen hangen. Qua inhoud echt nothing special.

En jij volgde haar toch ook? Jij bent net zo goed een simp net als al die andere stakkers hier. Dat krijg je ervan.Tja wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren, mij een beetje wegzetten als een nitwit, en dan nog met “ik geef het op” komen, you never had a valid point, dus wat valt er op te geven? jij bent de persoon die mij niet begreep.
Ik zou haar nog meer toe kunnen roepen maar ik vind dit wel genoeg. Snap niet waarom de mannen hier aan haar lippen hangen. Qua inhoud echt nothing special.