AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

fkng genaaid, vandaag kwamen me vader en ik een mercedes cabrio ophalen bij de mercedes dealer. ze zouden het dak gemaakt hebben en het slot. Ze hebben het dak niet gemaakt, ze hebben alleen hem getest en toevallig deed die het 1x toen ze het aan ons laten zien deed die het alle 7 keer het niet. Het slot hadden ze nog geen onderdelen voor ontvangen en ze vertelde na de koop pas dat er 1 sleutel bijzat de andere was kwijt.

hoezo heling praktijken in die garage ? :trollface:

laat ik eens gaan rennen, rennen gaat goed, oeps 2 blaren fuuuuuuuuu

Een ****ing onvoldoende voor me tentamen

is this real life

dang, vandaag fasted tot 5 uur smiddags, daarna wel like 3000 cals naar binnen geworpen in de avond:o

waarom zou ik nu fotos posten en me best serieuze relatie op het spel zette heb gezegd voor 2012 uit ik post alles wat je wilt moet wel ff mijn lul eraf knippen

suicide ideetje bedoelde ik maar je snappppd dat het niet egt is he

3x negatief KD ratio op COD Black ops @ Capture the flag :(

Dat ik morgen waarschijnlijk te laat wakker word en weer totaal geen zin heb om te gaan. :o

School heeft trouwens ook mijn dag verpest, maar dat dagelijks aan de orde helaas.

De k*tregen! Ben helemaal doorweekt op m'n werk. Zo'n klote gevoel als je natte kleren aan hebt... grrrrr. Nu lekker opdrogen met warm worden :)

De k*tregen! Ben helemaal doorweekt op m'n werk. Zo'n klote gevoel als je natte kleren aan hebt... grrrrr. Nu lekker opdrogen met warm worden :)

stats: V 25j

Pics?

Grapje hoor
Alhoewel....
zou niet klagen denk ik als je het wel doet :P

Wou mijn 'cookies and cream' shake wat lekkerder maken (lust deze smaak niet echt), er 4 passievruchten inwerpen bleek geen goed idee! Was niet te vreten :(

Terug
Naar boven