XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Maar waarom wil een autist pas zoenen als die een relatie met iemand heeft? Dan snap ik niet echt???

en dan zkkr pas coïtus als ze bejaard is? ???

ok, nu ff srs dan.
waarom weet ik ook niet. 1 van mijn vrienden heeft asperger en nog wat autistische symptomen. Hij ziet de wereld ook door een andere bril, maar het zoenen van een meisje of coïtus is geen probleem voor hem. En hij heeft gewoon een relatie gehad. Sociale contacten zijn wat moeilijker en het duurt wat langer voordat hij een band met iemand heeft. Mss is dat het?? dat zij een beetje onwennig is bij dit soort contact en nog even tijd wil.

nerds die stoer doen, en hoerige ******* moc*** die breed lopen.

ahh zoveel haat en moeilijk inhouden.

fkng genaaid, vandaag kwamen me vader en ik een mercedes cabrio ophalen bij de mercedes dealer. ze zouden het dak gemaakt hebben en het slot. Ze hebben het dak niet gemaakt, ze hebben alleen hem getest en toevallig deed die het 1x toen ze het aan ons laten zien deed die het alle 7 keer het niet. Het slot hadden ze nog geen onderdelen voor ontvangen en ze vertelde na de koop pas dat er 1 sleutel bijzat de andere was kwijt.

Dus de koop gaat niet door en voorlopig koopt me pa geen nieuwe auto meer..:army:

Chill op het werk vandaag, lekker rustig aan kunnen doen, collega die op vakantie is daarvan neem ik zijn plek over .. prettig enige nadeel, elke dag een training op het werk... bijna 20 kilo per keer oppakken.. deadlift modes

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 15:02 ----------

En natuurlijk die regen... damn

perfecte motivatie om te trainen, want met mooi weer wil men toch alleen maar in beachboy modus naast het zwembad liggen :P

Inderdaad, hele ochtend bokken leeg moeten pakken met slijpschijven ... 20 kilo per keer :) Heerlijk, zo upperbody trainen!

diarree op het werk :fuu:

wortelkanaalbehandeling gehad doet vreselijk pijn nu FUUU

Net achter gekomen dat me bf% 19% is :( Toch maar weer s paar keer per week zweten op de crosstrainer.

Vandaag geen hol geleerd (50/50 tijdsgebrek/tijdsverspilling) en wil nog gaan trainen. Twijfel of ik hardcore ga leren of geen hol doen, chil big meal maken en trainen.

Verdomme. Heb een srs harde crash van energize van xxl. Echt sago als de pest en zit met een hoop energie.

had me voorgenomen om te leren, niks gedaan.
zal proberen s'nachts wat te blokken maar dat suckt ook zwaar omdat ik morge belangrijke match heb.

Life sucks

had me voorgenomen om te leren, niks gedaan.
zal proberen s'nachts wat te blokken maar dat suckt ook zwaar omdat ik morge belangrijke match heb.

Life sucks
Heb me vandaag ook voorgenomen om te leren. En ook niks gedaan. :o
Als ik de volgende dag echt een belangrijke toets heb sta ik de volgende morgen om 6 uur op en dan ga ik nog even zo goed mogelijk stampen in de hoop het nog snel op te schrijven tijdens de toets.

Terug
Naar boven