AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net bedrijfswaggeltje teruggebracht.:(

En een audi A4 opgehaald.:)

Ik denk dat ze PDD-nos heeft ... zoek het eens op op internet ;)

True, ik heb aan haar gevraagt en dat klopt. Op internet kan ik alleen niks vinden over zoenen pas als ze een relatie met iemand heeft????

EDIT---

Ik zoek op google, pddnos zoenen, krijg ik dit als 2de hit:

Ouders Online: Vraagbaak Coïtusuele opvoeding - Archief - Overzicht
www.ouders.nl/lcoïtus.htmIn cache - Vergelijkbaar
Alle resultaten van www.ouders.nl blokkeren
Mijn dochter wrijft over haar schaamlippen en zoent mijn borsten. ... met een rubber plaszeil · Hoe begeleid je een kind met PDD-NOS op seksueelgebied? ...

ow lawd

Lekker zon zeiltje...

@mars, wanneer kan ik een ritje maken?

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 21:39 ----------

True, ik heb aan haar gevraagt en dat klopt. Op internet kan ik alleen niks vinden over zoenen pas als ze een relatie met iemand heeft????

EDIT---

Ik zoek op google, pddnos zoenen, krijg ik dit als 2de hit:

Hahahaha check deze!

Onze zoon Job van 16 jaar is verslaafd aan zelfbevrediging. Dit heeft hij aan ons verteld. Hijzelf is er niet gelukkig mee en heeft aan ons gevraagd hoe hij van deze verslaving af kan komen. Wij wisten er geen raad mee en besloten het aan u te vragen.

Hij zei tegen ons dat hij er erg onzeker van wordt. Dat hij steeds meer contact met vrienden vermijdt. En dat hij slechte resultaten haalt op school. Hij denkt ook dat zijn geheugen erop achteruit gaat, omdat hij vaak dingen nauwelijks meer kan herrinneren die pas gebeurd zijn.

Kunt u ons een tip geven?

Familie van den Top, Kootwijkerbroek

Veel plezier op school in Kootwijkerbroek

ze zeggen dat je van veel aftrekken slecht geheugen krijgt, doof wordt, en haar op de binnenkant van je handen

Kootwijkerbroek, dat is echt dichtbij van hier. :roflol:

Probably refo.

lol @ hierboven

Het is ****ing koud gvd

lol, je date geen autist, je date gewoon een downer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jefrey.... ik zou dr gewoon wijs maken dat jullie een relatie hebben. 4 keer mee uit gaan moet genoeg zijn.

En als ze zo simpel is dan kun je haar nog wel meer wijs maken. butcoïtus ftw!!

Al die dbb broeders hier moeten wat meer out of the box denken ipv gelijk zo'n mokkel met potentie te dumpen
u jelly of my thinkening skillsz ??

Denk je met een extra nachtdienstje wat geld te pakken verlies je je nieuwe goude oorringen... dag extra geld hallo extr kosten...

Valt allemaal wel mee hoor, toen ik me 1e had was ik ook exited en blij dat het achter de rug was maar heb er weinig van gevoeld. Door de jaartjes heen veel ervaring opgedaan maar ik vertel je nu alvast hang er niet teveel aan. Als je na MBO gaat heb je binnen 2 weken beet.
Niet als je ict doet:'(

jefrey.... ik zou dr gewoon wijs maken dat jullie een relatie hebben. 4 keer mee uit gaan moet genoeg zijn.

En als ze zo simpel is dan kun je haar nog wel meer wijs maken. butcoïtus ftw!!

Al die dbb broeders hier moeten wat meer out of the box denken ipv gelijk zo'n mokkel met potentie te dumpen
u jelly of my thinkening skillsz ??

Maar waarom wil een autist pas zoenen als die een relatie met iemand heeft? Dan snap ik niet echt???

en dan zkkr pas coïtus als ze bejaard is? ???

Terug
Naar boven