- Waardering
- 8.521
Bij @Onit heeft de corona er ook aardig ingehakt. Niets meer over van zijn gains![]()
Er waren al geen gains, hopelijk pakt de goed heilig man dit jaar goed uit met gains

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij @Onit heeft de corona er ook aardig ingehakt. Niets meer over van zijn gains![]()

Als hij het niet geheel virusvrij is ben je nu ook wel fucked.Kom net in de gym een gast tegen die ik een tijdje niet heb gezien. Hij ziet er lijkbleek en uitgemergeld uit. Corona gehad. 10 kg afgevallen in 6 weken. Geen eetlust, kan niets binnenhouden, geen kracht. Man, ik dacht dat het op fitte jonge gasten niet zo'n effect had. Normaal leg presst ie 450 kg en DB Presst 60 kg, topconditie. Niets meer van over. Aangestoken door iemand werkzaam in de kinderopvang. Z'n vrouw ook, ouders en oma. Oma vorige week overleden.
f**k corona.
Ik denk dat dat wel meevalt. Als het al zoveel weken geleden is en hij van de arts weer naar de sportschool mag om op te bouwen.Weer
Als hij het niet geheel virusvrij is ben je nu ook wel fucked.
Ik denk dat het virus nog te onbekend is om daar uitspraken over te kunnen doenIk denk dat dat wel meevalt. Als het al zoveel weken geleden is en hij van de arts weer naar de sportschool mag om op te bouwen.

Ik snap het wel, rijlessen zijn best duur.Safari stond bij mij geopend op sexjobs en toen kwam ik er net iets te laat achter dat mijn phone zich automatisch verbind met het Wifi netwerk van de gym. Heb slechtere dagen gekend.
Dit valt toch gewoon te testen.Ik denk dat het virus nog te onbekend is om daar uitspraken over te kunnen doen![]()
Meme bedoel ik dan.
@dreamy1Ik snap het wel, rijlessen zijn best duur.
404 - Niet gevonden...
Sexjobs. De erotische marktplaats! Voor gratis en betaald sexcontact, sexparty's en het ruilen, kopen & verkopen van nieuwe en gebruikte sexartikelen.www.sexjobs.nl
Ze hebben mooie neppe. Wel prijzig als je een echt mooie wil. Maar goed als je elk jaar een boom koopt betaal je dat uiteindelijk ook.Ik kan niet beslissen of ik dit jaar een echte of een neppe kerstboom doe
Ik wil heel graag een echte, maar als ik die dan dit weekend al haal dan is ie dood voordat kerst er uberhaupt is.
Maar ik wil het wel al dit weekend.
![]()
Ik heb sinds 2 jaar een neppe met de lampjes er al in. Ideaal. Van die eeuwige ruzie met die lampjes af.Ik kan niet beslissen of ik dit jaar een echte of een neppe kerstboom doe
Ik wil heel graag een echte, maar als ik die dan dit weekend al haal dan is ie dood voordat kerst er uberhaupt is.
Maar ik wil het wel al dit weekend.
![]()
Dit dusZe hebben mooie neppe. Wel prijzig als je een echt mooie wil. Maar goed als je elk jaar een boom koopt betaal je dat uiteindelijk ook.
Maaarrr volgens mij kan je een boom prima goed houden. Volgens mij als je de kluit laat zitten. Eerst in water zetten en ook regelmatig tussendoor water geven.
nehhhhhhhhhhhhhhh.
bedenk me net dat ik zo'n grote (ik wil altijd wel 1 van minstens 180) waarschijnlijk niet eens in mijn auto krijg 
KutkerstZit ik te zoeken voor een neppe kerstboom, degene die ik dan weer mooi vind: 319 euronehhhhhhhhhhhhhhh.
Zal eens kijken voor een echte met kluit dan denk ik, heb ik nog nooit gehad, altijd een gezaagde, die hield het dan maar net vol tot en met de kerst.
Wat een gedoe ookbedenk me net dat ik zo'n grote (ik wil altijd wel 1 van minstens 180) waarschijnlijk niet eens in mijn auto krijg
![]()

Ik zou die neppe dan pas kopen zodra kerst geweest is, dan zijn ze altijd flink afgeprijsd.Zit ik te zoeken voor een neppe kerstboom, degene die ik dan weer mooi vind: 319 euronehhhhhhhhhhhhhhh.
Zal eens kijken voor een echte met kluit dan denk ik, heb ik nog nooit gehad, altijd een gezaagde, die hield het dan maar net vol tot en met de kerst.
Wat een gedoe ookbedenk me net dat ik zo'n grote (ik wil altijd wel 1 van minstens 180) waarschijnlijk niet eens in mijn auto krijg
![]()
Whahaha zie het al helemaal voor me. Jij met zo'n boom aan het slepenZit ik te zoeken voor een neppe kerstboom, degene die ik dan weer mooi vind: 319 euronehhhhhhhhhhhhhhh.
![]()

Kutkerst
Zonder gekheid, een mooie is idd duur, wat @natty87 ook zegt. Doe je met kluit, koop je in de uitverkoop (januari) een kunstboom

Whahaha zie het al helemaal voor me. Jij met zo'n boom aan het slepen
Misschien kun je een boom van een man vragen je te helpen .
kan me niks schelen ook, desnoods loop ik er mee naar huis.