MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.821
  • #128.822
Safari stond bij mij geopend op sexjobs en toen kwam ik er net iets te laat achter dat mijn phone zich automatisch verbind met het Wifi netwerk van de gym. Heb slechtere dagen gekend.

• #128.823
Weer
Kom net in de gym een gast tegen die ik een tijdje niet heb gezien. Hij ziet er lijkbleek en uitgemergeld uit. Corona gehad. 10 kg afgevallen in 6 weken. Geen eetlust, kan niets binnenhouden, geen kracht. Man, ik dacht dat het op fitte jonge gasten niet zo'n effect had. Normaal leg presst ie 450 kg en DB Presst 60 kg, topconditie. Niets meer van over. Aangestoken door iemand werkzaam in de kinderopvang. Z'n vrouw ook, ouders en oma. Oma vorige week overleden. :(

f**k corona.
Als hij het niet geheel virusvrij is ben je nu ook wel fucked.

• #128.824
  • #128.825
  • #128.826
Safari stond bij mij geopend op sexjobs en toen kwam ik er net iets te laat achter dat mijn phone zich automatisch verbind met het Wifi netwerk van de gym. Heb slechtere dagen gekend.
Ik snap het wel, rijlessen zijn best duur.

• #128.831
Ik kan niet beslissen of ik dit jaar een echte of een neppe kerstboom doe :treuren:
Ik wil heel graag een echte, maar als ik die dan dit weekend al haal dan is ie dood voordat kerst er uberhaupt is.

Maar ik wil het wel al dit weekend.

I Dont Season 4 GIF by A&E

• #128.832
Ik kan niet beslissen of ik dit jaar een echte of een neppe kerstboom doe :treuren:
Ik wil heel graag een echte, maar als ik die dan dit weekend al haal dan is ie dood voordat kerst er uberhaupt is.

Ze hebben mooie neppe. Wel prijzig als je een echt mooie wil. Maar goed als je elk jaar een boom koopt betaal je dat uiteindelijk ook.

Maaarrr volgens mij kan je een boom prima goed houden. Volgens mij als je de kluit laat zitten. Eerst in water zetten en ook regelmatig tussendoor water geven.

• #128.833

Ik heb sinds 2 jaar een neppe met de lampjes er al in. Ideaal. Van die eeuwige ruzie met die lampjes af.
Was altijd pré echte kerstboom, heeft toch net even iets meer maar toch...dit is ideaal en vind m ook echt mooi. Niet verwacht.

• #128.834
Ze hebben mooie neppe. Wel prijzig als je een echt mooie wil. Maar goed als je elk jaar een boom koopt betaal je dat uiteindelijk ook.

Maaarrr volgens mij kan je een boom prima goed houden. Volgens mij als je de kluit laat zitten. Eerst in water zetten en ook regelmatig tussendoor water geven.
Dit dus

• #128.835
Zit ik te zoeken voor een neppe kerstboom, degene die ik dan weer mooi vind: 319 euro :roflol: nehhhhhhhhhhhhhhh.

Zal eens kijken voor een echte met kluit dan denk ik, heb ik nog nooit gehad, altijd een gezaagde, die hield het dan maar net vol tot en met de kerst.

Wat een gedoe ook :roflol: bedenk me net dat ik zo'n grote (ik wil altijd wel 1 van minstens 180) waarschijnlijk niet eens in mijn auto krijg :roflol:

• #128.836
Zit ik te zoeken voor een neppe kerstboom, degene die ik dan weer mooi vind: 319 euro :roflol: nehhhhhhhhhhhhhhh.

Zal eens kijken voor een echte met kluit dan denk ik, heb ik nog nooit gehad, altijd een gezaagde, die hield het dan maar net vol tot en met de kerst.

Wat een gedoe ook :roflol: bedenk me net dat ik zo'n grote (ik wil altijd wel 1 van minstens 180) waarschijnlijk niet eens in mijn auto krijg :roflol:
Kutkerst :roflol::roflol::roflol::roflol:

Zonder gekheid, een mooie is idd duur, wat @natty87 ook zegt. Doe je met kluit, koop je in de uitverkoop (januari) een kunstboom

• #128.837

Ik zou die neppe dan pas kopen zodra kerst geweest is, dan zijn ze altijd flink afgeprijsd.

• #128.838

Whahaha zie het al helemaal voor me. Jij met zo'n boom aan het slepen:roflol:

Misschien kun je een boom van een man vragen je te helpen .

• #128.839
Kutkerst :roflol::roflol::roflol::roflol:

Zonder gekheid, een mooie is idd duur, wat @natty87 ook zegt. Doe je met kluit, koop je in de uitverkoop (januari) een kunstboom

Ik vind een kerstboom echt wel super gezellig. Enige wat ik leuk vind aan kerst is dan ook de kerstboom en gezellige lichtjes overal en leuke cadeautjes voor iedereen kopen waar ik van hou, vooral dit laatste, dat maakt me zo gelukkig :roflol:

• #128.840
Whahaha zie het al helemaal voor me. Jij met zo'n boom aan het slepen:roflol:

Misschien kun je een boom van een man vragen je te helpen .

Hahaha :roflol: kan me niks schelen ook, desnoods loop ik er mee naar huis.
Heb ik deze zomer nog gedaan toen ik een grote plank nodig had, paste ook niet in de auto, karretje van praxis gepakt en erop gezet en zo 20 min ermee naar huis gelopen.

Was ik net een paar minuten onderweg, en dacht wat loopt die vent nou steeds te schreeuwen, liep er al de hele tijd een mannetje van de praxis achter me aan die me niet bij kon houden, die wilde me zeggen dat ik die kar niet mee mocht nemen :roflol:

Na wat overtuiging gelukkig mee mogen nemen. Was in eerste instantie niet van plan om dat karretje weer ook helemaal terug te brengen, maar vond het lullig, dus toch maar gedaan :P

Terug
Naar boven