- Waardering
- 34.342
Is zijn zusje en hij is met bad standing uit de fam gezet.
Dat klinkt eigenlijk best wel logisch.
Onteerd wegens homoseksualiteit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is zijn zusje en hij is met bad standing uit de fam gezet.
Hey daar heb ik laatst nog een film over gezien.Is zijn zusje en hij is met bad standing uit de fam gezet.

Wat zijn japie's?Doet iedereen hier op het forum toch bij de mevrouw met die dikke japie’s?
Vrouwelijke @Japio
En Heerlen hekkensluiter. Is niets van te merken bij Platinum.![]()
Emmen één van de minst sportieve gemeenten van Nederland
Emmen is één van de gemeenten waarin het minst gesport wordt. Dat blijkt uit de nieuwe Atlas voor gemeenten, die vandaag wordt gepresenteerd. Volgens de onderzoekers staat Emmen op de 47ste plaats. Heerlen is op plek vijftig hekkensluiter.www.rtvdrenthe.nl
@SP1988 geloof er niets van #fakenews![]()
Gisteren bedoel je?
Pamela Anderson had jij het over

Ja, als je pech hebt maakt het niet uit of je jong bent, kun je heel erg ziek van worden.Kom net in de gym een gast tegen die ik een tijdje niet heb gezien. Hij ziet er lijkbleek en uitgemergeld uit. Corona gehad. 10 kg afgevallen in 6 weken. Geen eetlust, kan niets binnenhouden, geen kracht. Man, ik dacht dat het op fitte jonge gasten niet zo'n effect had. Normaal leg presst ie 450 kg en DB Presst 60 kg, topconditie. Niets meer van over. Aangestoken door iemand werkzaam in de kinderopvang. Z'n vrouw ook, ouders en oma. Oma vorige week overleden.
f**k corona.
Je mocht willen dat je zo droog wasBij @Onit heeft de corona er ook aardig ingehakt. Niets meer over van zijn gains![]()

Nou nee 🙃
Kuurt hij toevallig?Kom net in de gym een gast tegen die ik een tijdje niet heb gezien. Hij ziet er lijkbleek en uitgemergeld uit. Corona gehad. 10 kg afgevallen in 6 weken. Geen eetlust, kan niets binnenhouden, geen kracht. Man, ik dacht dat het op fitte jonge gasten niet zo'n effect had. Normaal leg presst ie 450 kg en DB Presst 60 kg, topconditie. Niets meer van over. Aangestoken door iemand werkzaam in de kinderopvang. Z'n vrouw ook, ouders en oma. Oma vorige week overleden.
f**k corona.
Hij zegt dat ie niets gebruikt, maar ik vond z'n fysiek altijd wel erg buff voor een natty. Overigens zegt ie dat je van zichzelf als ADHD-achtig is en hij heeft een gezinnetje en daardoor geen belang heeft om te kuren.