AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.803
cliffs?

• #128.804

@SP1988 geloof er niets van #fakenews:(

• #128.807
  • #128.809
Waar hadden we het ook alweer over?

• #128.814
Kom net in de gym een gast tegen die ik een tijdje niet heb gezien. Hij ziet er lijkbleek en uitgemergeld uit. Corona gehad. 10 kg afgevallen in 6 weken. Geen eetlust, kan niets binnenhouden, geen kracht. Man, ik dacht dat het op fitte jonge gasten niet zo'n effect had. Normaal leg presst ie 450 kg en DB Presst 60 kg, topconditie. Niets meer van over. Aangestoken door iemand werkzaam in de kinderopvang. Z'n vrouw ook, ouders en oma. Oma vorige week overleden. :(

f**k corona.

• #128.816
Kom net in de gym een gast tegen die ik een tijdje niet heb gezien. Hij ziet er lijkbleek en uitgemergeld uit. Corona gehad. 10 kg afgevallen in 6 weken. Geen eetlust, kan niets binnenhouden, geen kracht. Man, ik dacht dat het op fitte jonge gasten niet zo'n effect had. Normaal leg presst ie 450 kg en DB Presst 60 kg, topconditie. Niets meer van over. Aangestoken door iemand werkzaam in de kinderopvang. Z'n vrouw ook, ouders en oma. Oma vorige week overleden. :(

f**k corona.
Ja, als je pech hebt maakt het niet uit of je jong bent, kun je heel erg ziek van worden.

• #128.819

f**k corona.
Kuurt hij toevallig?

• #128.820
Hij zegt dat ie niets gebruikt, maar ik vond z'n fysiek altijd wel erg buff voor een natty. Overigens zegt ie dat je van zichzelf als ADHD-achtig is en hij heeft een gezinnetje en daardoor geen belang heeft om te kuren.

Terug
Naar boven