XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.888
Oh ja ben toch begonnen met 50 mg anavar per dag en hoofdpijn. Is dit normaal ? Lol

• #128.889
Auto pas gekocht,
Waarschuwingslichten aan voor 5-10 minuten en de auto ging niet meer starten. En dealer zei nog dat ze accu controle deden. Nou morgen eens terugbrengen

• #128.890
Auto pas gekocht,
Waarschuwingslichten aan voor 5-10 minuten en de auto ging niet meer starten. En dealer zei nog dat ze accu controle deden. Nou morgen eens terugbrengen
Auto moet je ook kopen bij de autodealer ... niet bij JE dealer :roflol: :p

• #128.891
Auto pas gekocht,
Jij hebt wel veel pech de afgelopen tijd man... hoop dat je na morgen kan genieten van je wagen.

• #128.892
Ffs :roflol:
20201120_082112.jpg

• #128.893
Auto pas gekocht,
Ik zei het nog, een tweedehands oudere auto kopen bij een dealer biedt geen garantie op een fatsoenlijke auto. Ben maar blij dat dit nu aan het licht komt i.p.v. als de ‘garantietermijn’ van 3 maanden is verstreken.

• #128.894
Oh ja ben toch begonnen met 50 mg anavar per dag en hoofdpijn. Is dit normaal ? Lol
Anavar wordt gebruikt door vrouwen. Vrouwen worden ongesteld en krijgen dan hoofdpijn.

Kijk je uit dat je clitje niet te hard gaat groeien.

Auto pas gekocht,
Wat had je dan verwacht van een rijdende koektrommel?

• #128.895
Ik zei het nog, een tweedehands oudere auto kopen bij een dealer biedt geen garantie op een fatsoenlijke auto. Ben maar blij dat dit nu aan het licht komt i.p.v. als de ‘garantietermijn’ van 3 maanden is verstreken.
Onder sommige voorwaarden heb je 0,0 garantie op zaken als een accu.

• #128.896
De werkplaats gaat een nieuw accu erin zetten

• #128.900
Boodschappen doen met een mondkapje is niet grappig, valt er niets te flirten. Dan kan ik het net zo goed laten bezorgen.

Terug
Naar boven