- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knipogen casanovaBoodschappen doen met een mondkapje is niet grappig, valt er niets te flirten. Dan kan ik het net zo goed laten bezorgen.
Volgende keer ff kijken of dat werkt.
.......en met je wenkbrauwen flipperen, dat werkt bij mij ook altijd

Tuurlijk, niet meteen opgeven jij

Nadat hij de accu had vervangen ging hij wel nog erna met 2 kleine startkabels testen met zo’n klein apparaatje. Auto starte meteen ernaDenk dat de accu niet het probleem gaat zijn .. zal ergens lekstroom hebben .. maw andere zaken zoals radio , extra stroomvoorziening audio installatie , el cheapo aftermarket xenon enz .
Meet de accu nog juiste voltage ? Startte de auto slecht ?
Men kan beter zoeken naar de oorzaak ipv andere accu erin .
Wel als je t met een frequentie van 100x p/m toepastZonder glimlach te zien lijkt het knipogen meer alsof iemand zenuwtics heeft.
Maar ik zie ook niet zo goed hoe de dame eruitziet.
...........let op hun lichaamstaal, gelijk de benen over elkaar, dan begint er iets te prikkelen...Maar ik zie ook niet zo goed hoe de dame eruitziet.
Ja, dat is wel even een dingetje iddMaar ik zie ook niet zo goed hoe de dame eruitziet.

Bij jou zou het dus werken, naar welke supermarkt ga je?Wel als je t met een frequentie van 100x p/m toepast
Dan denken ze weer dat je een tic hebt. Iemand was me voor.
Ook op oorlogspad?Boodschappen doen met een mondkapje is niet grappig, valt er niets te flirten. Dan kan ik het net zo goed laten bezorgen.
Fixed.......en met je hangende oogleden flipperen, dat werkt bij mij ook altijd![]()
Nee hoor, gewoon vriendelijk enzo.
Kom net bij jumbo vandaan. Geen knipogende mannen gespotBij jou zou het dus werken, naar welke supermarkt ga je?
Trek het je niet aan. Als man wil je ook de mond zien lachen, mooie tandjes, bolle wangen en enigsinds een strakke kaaklijn.Kom net bij jumbo vandaan. Geen knipogende mannen gespot