MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.841
Ik vind een kerstboom echt wel super gezellig. Enige wat ik leuk vind aan kerst is dan ook de kerstboom en gezellige lichtjes overal en leuke cadeautjes voor iedereen kopen waar ik van hou, vooral dit laatste, dat maakt me zo gelukkig :roflol:
Precies dit! Heerlijk he? iedereen blij :heart: ik kan daar ook zo van genieten die gezelligheid

• #128.842
  • #128.844
Hij staat nog niet.

• #128.845
:sad:

• #128.846
Last van me maag, corona of door de anadrol? Hoop corona want ga net zo mooi😅

• #128.847
Safari stond bij mij geopend op sexjobs en toen kwam ik er net iets te laat achter dat mijn phone zich automatisch verbind met het Wifi netwerk van de gym. Heb slechtere dagen gekend.
Wat maakt dat uit? En wtf doe je op sexjobs. Die shit is wel erg triest.
Ik kan niet beslissen of ik dit jaar een echte of een neppe kerstboom doe :treuren:
Ik wil heel graag een echte, maar als ik die dan dit weekend al haal dan is ie dood voordat kerst er uberhaupt is.

Maar ik wil het wel al dit weekend.

I Dont Season 4 GIF by A&E

Echt is altijd beter.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #128.848
Ik had dus om 13:15 gereserveerd.
Maar ik nam mijn c4 en t5 om 13:15, want ik dacht dat ik om 13:45 reserveerde. Jep..... daar ging me reservering

• #128.849
Het ging al fout toen je pre workout nam en ook nog eens t5 erbij.

• #128.851
Ik kan niet beslissen of ik dit jaar een echte of een neppe kerstboom doe :treuren:
Ik wil heel graag een echte, maar als ik die dan dit weekend al haal dan is ie dood voordat kerst er uberhaupt is.

Maar ik wil het wel al dit weekend.

I Dont Season 4 GIF by A&E
kies er een die het beste bij je past

• #128.855
Wat voor punt gaat er op de kerstboom? las ergens dat @johnyjordaan zijn dildo eraan vast duct taped en erop gaat zitten

Terug
Naar boven