- Waardering
- 34.342
De t*ring man. Indien je hier niets over wilt vertellen waarom post je het dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een zielige zeikert ben #zelfreflectie
Ga je lekker? Depressiviteit straalt er vanafIk ben tot de conclusie gekomen dat ik een zielige zeikert ben #zelfreflectie
Ach, dat kan de beste overkomen.Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een zielige zeikert ben #zelfreflectie
Idd, Steks kan er over meepraten.
Wat mij betreft had Leo hier wel een Oscar voor mogen krijgen, als je een pokke hekel krijgt aan een personage weet je gewoon dat hij het verdomd goed speelt.
Ingestemd met een open relatie maar nu heeft zijn gf elke week een ander en staat hij al 5 maanden droog
Net of er veel boeiends zit in preworkout naast wat extra cafeïneHet ging al fout toen je pre workout nam en ook nog eens t5 erbij.

Ingestemd met een open relatie maar nu heeft zijn gf elke week een ander en staat hij al 5 maanden droog
Monogamie is een belemmering voor de individuele vrijheid.
is gewoon eca stack met dmaa erbijIk las wat over t6 , is dat legaal ?
En gaat het ' eigen vetverbranding systeem ' daar onder leiden, dat het mínder goed gaat werken?
Eca? Google kent het ook niet.
Ephedrine +cafeine+aspirine
Shit wat veel ine's.
En toen? Niemand ziet toch wat je op je phone doet?Safari stond bij mij geopend op sexjobs en toen kwam ik er net iets te laat achter dat mijn phone zich automatisch verbind met het Wifi netwerk van de gym. Heb slechtere dagen gekend.
Als antwoord op je eerste vraag, gewoon weggedrukt en toen wezen trainen. Als antwoord op je tweede vraag geen idee.En toen? Niemand ziet toch wat je op je phone doet?
Morgen ochtenddienst 😖 normaal zaterdag pas beginnen maar er zijn veel mensen ziek.
Morgen ochtend weekendMorgen ochtenddienst 😖 normaal zaterdag pas beginnen maar er zijn veel mensen ziek.

Gelijk 1 poppen of zaterdag pas?