Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.943
Iedereen heeft patat gehaald bij de snackbar en ik zit hier met mijn prep bakje op het werk. Bloemkool boontjes kippendij.
Gvd had ik maar ruggengraat 😔😔

heb een vraag: ben je op dit forum gekomen omdat je al aan bodybuilding deed? Of ben je met bodybuilding begonnen door dit forum?

• #128.944
Uit m'n broek gescheurd.

Stiekem maakt dit m'n dag goed.:peachy:

• #128.949
Volgens de supermarktmanager grote klachten over werknemers en teamleiders en staat volgens hem ook op het Parool en Telegraaf over dat het personeel geen mondkapje draagt of, de mondkapje half draagt dus onder de neus. Vanaf vandaag moet iedereen dus op het werkvloer de mondkapje goed dragen. Er wordt nu dus ook controles uitgevoerd.

ja sorry maar hardwerken, zweten, en happen naar adem, is zo’n ding voor je neus doodhinderlijk. En mondkapjes helpt niet eens

• #128.950
Volgens de supermarktmanager grote klachten over werknemers en teamleiders en staat volgens hem ook op het Parool en Telegraaf over dat het personeel geen mondkapje draagt of, de mondkapje half draagt dus onder de neus. Vanaf vandaag moet iedereen dus op het werkvloer de mondkapje goed dragen. Er wordt nu dus ook controles uitgevoerd.

ja sorry maar hardwerken, zweten, en happen naar adem, is zo’n ding voor je neus doodhinderlijk. En mondkapjes helpt niet eens
Las het artikel op het parool ja. Was een man die als klant een medewerker verzocht zijn mondkapje recht te zetten. Weet niet waar zulke klanten het lef vandaan halen, stel idioten.

• #128.951
Las het artikel op het parool ja. Was een man die als klant een medewerker verzocht zijn mondkapje recht te zetten. Weet niet waar zulke klanten het lef vandaan halen, stel idioten.
Maar tijdens de toiletrollen gedoe waren ze ons wel allemaal dankbaar dat wij zo hard werkten om alles aan te vullen en nu lopen klagen dat wij onze mondkapjes niet goed opzetten

• #128.952
Maar tijdens de toiletrollen gedoe waren ze ons wel allemaal dankbaar dat wij zo hard werkten om alles aan te vullen en nu lopen klagen dat wij onze mondkapjes niet goed opzetten
Precies. Ben blij dat ik niet meer in de supermarkt werk. Moest bij het tuincentrum verplicht een mondkapje op en kreeg gewoon geen lucht door dat kutding dus heb mijn neus maar vrijgelaten. Respect voor de mensen die er de hele dag een dragen wetende dat het niet bewezen is dat het helpt tegen verspreiden van het coronavirus.

• #128.953
Ach, ja, snap de kritiek dan ook wel weer hoor. Als je zo'n ding voor je bek hebt, zet hem dan goed op, anders weet je zeker dat het niet werkt.

Terug
Naar boven