Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.981
Proberen uit je wagen te stappen terwijl je nog je gordel om hebt.

Het gaat toch niet weer zo een dag worden hé...
Opgelucht dat je niet in een Fort Ka oid rijdt? Als je daaruit probeert te stappen met gordel nog om, dan zit die als een rugtas op je rug!

• #128.983
Heeeuj weer tien dagen vakantie voor papa.
Hoeveel dagen heb je al gewerkt (aanwezig geweest) sinds de covid-19 uitbraak?
Ik kijk het even aan, ik moet vrijdag pas weer werken. Hij heeft niet veel geslapen vannacht, dus nadat ik de oudste naar school had gebracht ligt hij te slapen op de bank echt warm is hij ook niet meer.

Hoeveel dagen ik heb gewerkt en hoeveel dagen ik vrij/ziek ben geweest, geen idee. Maar vanaf maart heb ik op een paar dagdienst collega's na denk ik nog geen 10 keer met een collega van mijn ploeg gewerkt, nu ben ik daar met de huidige indeling ook niet echt rouwig om.

• #128.984
Weer meer last van me elleboog. Vermoedelijk door de gare deadlift bar in de gym

• #128.985
Maak altijd die fout dat zodra je om 10:00 afspreekt met een dame je eigenlijk halfuur later moet komen opdagen. Wacht inmiddels 40 min

• #128.993
Misschien zit zij al 40 min voor jouw huis

• #128.996
tijd geleden mezelf ingeschreven bij kvk maar uiteindelijk niets mee gedaan dus ik schreef me vorige maand uit

kom thuis, vind een blauwe envelop op de deurmat van de griezels van de belastingdienst waarin een naheffingsaanslag van maar liefst €5700 op mij wacht terwijl ik 0 inkomsten en 0 uitgaven had tijdens die paar maanden als “ondernemer”

na een uur eindelijk iemand gesproken, kwam er ondertussen zelf achter dat ik vergeten was aangifte omzetbelasting te doen in het afgelopen kwartaal, mijn fout dus. vergeten omdat ik mezelf uitgeschreven had.

eind goed al goed, boete van €68 blijft staan en binnenkort wordt alles gecorrigeerd aldus de meneer van de belastingtelefoon. vraag me toch af waar die €5700 op gebaseerd was, belastingdienst zegt dat het een “schatting” was maar ik heb letterlijk €0 omzet gemaakt, gefactureerd of wat dan ook

• #128.997
tijd geleden mezelf ingeschreven bij kvk maar uiteindelijk niets mee gedaan dus ik schreef me vorige maand uit

kom thuis, vind een blauwe envelop op de deurmat van de griezels van de belastingdienst waarin een naheffingsaanslag van maar liefst €5700 op mij wacht terwijl ik 0 inkomsten en 0 uitgaven had tijdens die paar maanden als “ondernemer”

na een uur eindelijk iemand gesproken, kwam er ondertussen zelf achter dat ik vergeten was aangifte omzetbelasting te doen in het afgelopen kwartaal, mijn fout dus. vergeten omdat ik mezelf uitgeschreven had.

eind goed al goed, boete van €68 blijft staan en binnenkort wordt alles gecorrigeerd aldus de meneer van de belastingtelefoon. vraag me toch af waar die €5700 op gebaseerd was, belastingdienst zegt dat het een “schatting” was maar ik heb letterlijk €0 omzet gemaakt, gefactureerd of wat dan ook
Gezien de Toeslagenaffaire kan dit met die €68 beter in het "wat maakt je dag goed" topic.

• #128.999

Zal gebaseerd zijn op wat je zelf als schatting bij je kvk registratie hebt ingevuld.

• Like
Waarderingen: hk95
  • #129.000
Lig net in mijn bed, krijg ik telefoon van het werk :grumble: .
Ik had beter moeten weten en mijn wachtdienst beter geswitcht ipv deze er onmiddellijk terug bij te nemen.

Terug
Naar boven