ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit je nog met je hoofd in @Aline ?Of je laat je sleutels gewoon in het slot aan de binnenkant van de deur zitten als je van huis gaat.![]()
Iets met vlinders denk ik.

).

Behalve met hiv
Gelukkig heb jij nooit je adres kenbaar gemaakt op het forum.Via m'n slaapkamerraam sta ik binnen 1 minuut binnen (zit een hor voor m'n raam waardoor je niet ziet dat ie open staat en die je zo hebt verwijderd).

Ja, ik denk nu dat er inbrekers dit forum af gaan struinen op zoek naar mijn adres om vervolgens m'n huis leeg te roven. Voor een beetje inbreker is binnen komen sowieso al geen issue. Heb je weleens je sleutels in je auto laten zitten? Niet normaal hoe gemakkelijk een klein beetje pro zo in je auto is.Jij weet dat je adres ook online heeft gestaan he. Goed om te weten![]()
Niet zo serieus BB 😘Ja, ik denk nu dat er inbrekers dit forum af gaan struinen op zoek naar mijn adres om vervolgens m'n huis leeg te roven. Voor een beetje inbreker is binnen komen sowieso al geen issue. Heb je weleens je sleutels in je auto laten zitten? Niet normaal hoe gemakkelijk een klein beetje pro zo in je auto is.
Blijf wel van m'n tren af a.u.b.Ach behalve misschien een halve pot whey valt er toch niks te halen bij B
Alles staat op de bankrekening

Je hebt gelijk. Jullie zijn meer dan welkom.
Graag wel even je schoenen uittrekken, in mijn slaapkamer zijn buitenschoenen uit den boze.NPBlijf wel van m'n tren af a.u.b.
Je hebt gelijk. Jullie zijn meer dan welkom.Graag wel even je schoenen uittrekken, in mijn slaapkamer zijn buitenschoenen uit den boze.
Wel even een naamlabeltje o.i.d. toevoegen, anders haal ik ze door de war met mijne. Deze zijn trouwens een aanrader voro binnenshuis:
Volgens mij doen jullie het eromEn weer iemand van het gezin ziek, zojuist is de jongste wakker geworden en die heeft verhoging.
Heeeuj weer tien dagen vakantie voor papa.En weer iemand van het gezin ziek, zojuist is de jongste wakker geworden en die heeft verhoging.
Ik zeg alvast: succes. Just in caseProberen uit je wagen te stappen terwijl je nog je gordel om hebt.
Het gaat toch niet weer zo een dag worden hé...