AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.101
06:00 me bed uit om te werken. Begon ik om 08:00 en wachten op de vrachtwagen.. blijkbaar een storing in de distributiecentrum dus werd ik naar huis gestuurd om 10:30. Zo vroeg mijn bed uit voor 2.30 uurtjes werk.
Wel hele dag betaald zeker ?

• #129.106
  • #129.109
Jij weet ook niet wat je wilt.

Nog een corona test gehad deze week?
Ok, 1 hele erge kut collega en die ander kan er niet veel aan doen, dat is gewoon een valse nicht. :grinny:

Nee, geen test, ik had wel gewild, maar dan had ik vrijdag niet mogen komen werken, dus mijn leidinggevende zei dat omdat mijn zoontje maar heel kort koorts heeft gehad ik op zjin verantwoording moest komen en me niet hoefde te laten testen. Prima!

• #129.113
En het ging zo goed met dat gesprek?

Ja, maar als je achter mijn rug om gaat verkondigen dat ik je verrot heb gescholden over de telefoon en dat ik je belachelijk maak me je ziekte (hij heeft kanker gehad en is bijna klaar met revalideren), terwijl ik juist zo min mogelijk probeer te zeggen en alleen werkgerelateerd met je communiceer ga je wat mijn betreft te ver.

• #129.114
Ik ben niet de collega die gezegd heeft dat de corona uitbraak 2 jaar eerder had moeten plaats vinden, ik kon er wel hard om lachen.

Laatst bewerkt:
  • #129.117
Ja, maar als je achter mijn rug om gaat verkondigen dat ik je verrot heb gescholden over de telefoon en dat ik je belachelijk maak me je ziekte (hij heeft kanker gehad en is bijna klaar met revalideren), terwijl ik juist zo min mogelijk probeer te zeggen en alleen werkgerelateerd met je communiceer ga je wat mijn betreft te ver.

ja ja

• #129.118
8u aan een stuk verplichte online lessen.
op zich niet het einde van de wereld maar redelijk waardeloos voor een praktijkgerichte technische opleiding.

• #129.120
Wij kregen “gym” als online les.
Slaat op niets :)
Ik heb hier vorige week 4u moeten kijken naar een man die achter de webcam een besturingskast door aan het meten was. (Ipv het zelf te mogen doen). Zijn nu wel verondersteld het te kunnen. Werkgever gaat blij zijn straks.

Terug
Naar boven