MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.081
Waarom kijrg ik altijd dit als ik op het belletje klik?

Screenshot_1820.png
Heb ik inderdaad ook vaak bij de eerste pageload.

• #129.083
Het heeft ff geduurd, maar ik zit met die debiel nu op dezelfde locatie, na vandaag nog vier. :haar:
Vandaag eerst een half uur met mijn leidinggevende over onze onderlinge communicatie en strubbelingen gesproken, daarna mijn collega met de leidinggevende en afsluitend met zijn drieën een gesprek gehad.

Het was best constructief, ik heb me kunnen inhouden, de uitkomst is niet slecht voor mij en aan het einde werd mijn redelijkheid geprezen en kreeg de ander te horen dat hij minder met zichzelf en meer met de groep bezig moet zijn. Toch heb ik er niet zo’n goed gevoel over. Voorheen was ik altijd de egocentrische eikel waar geen land mee te bezeilen was en ergens zou ik dat nu ook gewoon willen zijn, al is het uiteindelijk beter voor me om me iets redelijker op te stellen.

Laatst bewerkt:
  • #129.085
Niet echt zo hard verpest, maar best klote.

Zak van mijn oats kapot en dan maar bij de eiwitten gegooid. Wel even schudden voor gebruik lijkt me :p

• #129.086
Een overdosis blauwe M&M's.

• #129.090
  • #129.091
Ik heb een enkele keer nog een nare droom over het maken van een tentamen.

• #129.099
Nieuwe vieze kut wet die ervoor zorgt dat het fucking lastig is om direct bitcoins over te maken naar je steroid/drug dealer zijn wallet.

Dit is allemaal de schuld van die vieze sjw's en stink feministen. BLIJF GVD VAN MIJN STEROIDS EN DRUGS AF REEEEE:splat::splat:
Even een online wallet aanmaken op bijv Blockchain.com Het daarheen sturen en dan naar je dealer 😋

• #129.100
06:00 me bed uit om te werken. Begon ik om 08:00 en wachten op de vrachtwagen.. blijkbaar een storing in de distributiecentrum dus werd ik naar huis gestuurd om 10:30. Zo vroeg mijn bed uit voor 2.30 uurtjes werk.

Terug
Naar boven