Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De verveling is enorm, vrees dat het nog wel een paar maanden zo als dit gaat blijvenEn weer een week thuis werken hier in het kleine kantoortje. Stil, saai en ik ben het wel zat dat thuiswerken.
8u aan een stuk verplichte online lessen.
op zich niet het einde van de wereld maar redelijk waardeloos voor een praktijkgerichte technische opleiding.

Maar niemand keek er überhaupt naar. De docent sprak maar iedereens cam stond uit en iedereen deed zn eigen dingSlaat op niets
Ik heb hier vorige week 4u moeten kijken naar een man die achter de webcam een besturingskast door aan het meten was. (Ipv het zelf te mogen doen). Zijn nu wel verondersteld het te kunnen. Werkgever gaat blij zijn straks.
Lekker vuurwerk afsteken!De verveling is enorm, vrees dat het nog wel een paar maanden zo als dit gaat blijven

Jaa jaa, volgens mij had jij over iets heel anders hard gedroomd van @CamelusVannacht gedroomd over DBB en @Camelus in het bijzonder
Ik vroeg: Jij woont in Limburg, maar komt uit de randstad; praat je dan met een zachte G en een harde R?
Helaas wakker geworden en daardoor geen antwoord op mijn vraag![]()
Vannacht gedroomd over DBB en @Camelus in het bijzonder
Ik vroeg: Jij woont in Limburg, maar komt uit de randstad; praat je dan met een zachte G en een harde R?
Helaas wakker geworden en daardoor geen antwoord op mijn vraag![]()

Harde L?Jaa jaa, volgens mij had jij over iets heel anders hard gedroomd van @Camelus
Maar heb je nu een zachte G?Ik had gedroomd dat ik werd opgepakt door de politie![]()
Ik hoop het niet, daar zou ik ook een droge kut van krijgen.
Wat is jouw afkomst eigenlijk @Camelus? Buitenlanders met een hele zachte G kan je echt niet serieus nemen. Dat is gewoon schattig.
Ligt eraan waar ik ben. In Limburg vinden ze mij 'Hollands' in Delft val ik wel door de mand, maar niet meteen.
@LM jij dan wel een typisch Helmonds accentje? Zat er vroeger één bij mij in de klas, Jan Stevens. Die kerel was ook niet om aan te horen.
Bel maar, dan kan je het horen.Ligt eraan waar ik ben. In Limburg vinden ze mij 'Hollands' in Delft val ik wel door de mand, maar niet meteen.
@LM jij dan wel een typisch Helmonds accentje? Zat er vroeger één bij mij in de klas, Jan Stevens. Die kerel was ook niet om aan te horen.
Dit soort zaken zijn uiterst belangrijk om empathisch met collega’s en leidinggevenden om te kunnen gaan. Ik heb daar ontzettend veel van geleerd.
wat is er mis met elkaar een beetje uitschelden, ruzie maken, daarna samen een pint gaan pakken en opgelost.Dit soort zaken zijn uiterts belangrijk om empathisch met collega’s en leidinggevenden om te kunnen gaan. Ik heb daar ontzettend veem van geleerd.
Wil kerstlichtjes aan mijn dakgoot hangen, vriend heeft ladder langs gebracht, maar durf het niet
Ben al de hele ochtend moed aan het verzamelen, maar ik durf verdomme echt niet![]()