Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.122
  • #129.124
Slaat op niets :)
Ik heb hier vorige week 4u moeten kijken naar een man die achter de webcam een besturingskast door aan het meten was. (Ipv het zelf te mogen doen). Zijn nu wel verondersteld het te kunnen. Werkgever gaat blij zijn straks.
Maar niemand keek er überhaupt naar. De docent sprak maar iedereens cam stond uit en iedereen deed zn eigen ding

• #129.125
Heb het nodig, ze zijn nu over gevoelens aan het praten.. :p
op een technische richting....
image.jpg

• #129.128
Vannacht gedroomd over DBB en @Camelus in het bijzonder
Ik vroeg: Jij woont in Limburg, maar komt uit de randstad; praat je dan met een zachte G en een harde R?
Helaas wakker geworden en daardoor geen antwoord op mijn vraag :(

• #129.133
Harde L?

Maar heb je nu een zachte G?

Ik hoop het niet, daar zou ik ook een droge kut van krijgen.

Wat is jouw afkomst eigenlijk @Camelus? Buitenlanders met een hele zachte G kan je echt niet serieus nemen. Dat is gewoon schattig.

Ligt eraan waar ik ben. In Limburg vinden ze mij 'Hollands' in Delft val ik wel door de mand, maar niet meteen.

@LM jij dan wel een typisch Helmonds accentje? Zat er vroeger één bij mij in de klas, Jan Stevens. Die kerel was ook niet om aan te horen.

• #129.134
Ligt eraan waar ik ben. In Limburg vinden ze mij 'Hollands' in Delft val ik wel door de mand, maar niet meteen.

@LM jij dan wel een typisch Helmonds accentje? Zat er vroeger één bij mij in de klas, Jan Stevens. Die kerel was ook niet om aan te horen.

komt @LM uit Helmond? Vandaar dat ze zo sportief is

Ryan Gosling Lol GIF

• #129.135

Bel maar, dan kan je het horen.

• #129.136
Heb het nodig, ze zijn nu over gevoelens aan het praten.. :p
op een technische richting....
image.jpg
Dit soort zaken zijn uiterst belangrijk om empathisch met collega’s en leidinggevenden om te kunnen gaan. Ik heb daar ontzettend veel van geleerd.

Laatst bewerkt:
  • #129.137
Dit soort zaken zijn uiterts belangrijk om empathisch met collega’s en leidinggevenden om te kunnen gaan. Ik heb daar ontzettend veem van geleerd.
wat is er mis met elkaar een beetje uitschelden, ruzie maken, daarna samen een pint gaan pakken en opgelost.

• #129.139
Wil kerstlichtjes aan mijn dakgoot hangen, vriend heeft ladder langs gebracht, maar durf het niet :roflol:

Ben al de hele ochtend moed aan het verzamelen, maar ik durf verdomme echt niet :mad:

• #129.140
Terug
Naar boven