- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Nee, hardcore gym sinds 1980. Zonder reservering!Bier in de sportschool? Of is dat zo'n welness met kantine/horeca?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, hardcore gym sinds 1980. Zonder reservering!Bier in de sportschool? Of is dat zo'n welness met kantine/horeca?
Ik ook broer trenlifeSlapen lukt niet. Ben gewend nu om na 03:15 te slapen door werktijden van 18:45-03:15 en nu ik vrij ben ben ik klaarwakker
Het heeft ff geduurd, maar ik zit met die debiel nu op dezelfde locatie, na vandaag nog vier.Ik ben mijn blik Monster vergeten voor mijn nachtdienst.
Maar gelukkig heb ik net een verhitte discussie over de telefoon gehad met een collega op een andere locatie en we waren goed niet met elkaar eens, dus ik blijf wel wakker deze nacht.![]()

Yolo. Snap niet hoe die dealers kunnen overleven door zo te werk te gaan. Die shit is toch makkelijk te tracen.
En dan heb je altijd een focking zwerver erbij die het moet jatten. Of het is zogenaamd niet aangekomen. Bitcoin is gewoon prima. Blijf gewoon met je lelijke zwever klauwen van die shit af. Werkt gewoon prima, houden zo.

Miss met zo'n aparte app waarmee je dingen kan uitschakelen. Weet zo niet hoe die heet maar daarin kan je alle apps zien die draaien en uitzettenWat is dit t*fus irritant en waarom kan ik dit niet uit zetten?
![]()
Je mobiel kan Spoontech gewoon niet aanWat is dit t*fus irritant en waarom kan ik dit niet uit zetten?
![]()

Deel 2: Antibiotica gekregen, kotsmisselijk geworden. Als ik nu moet kotsen kan ik denk ik wel janken met hoe pijnlijk en opgezwollen m'n keel is. Eet nu voor het eerst sinds gisteren een kom soep, meer kcal dan alles wat ik gisteren heb gegeten. Als m'n volgende dosis nog steeds niet goed gaat krijg ik iets voor de misselijkheid.M'n keelontsteking is dusdanig erg geworden dat ik de halve nacht wakker heb gelegen, slecht adem en niet meer kan eten of drinken. Met moeite kan ik wat slokken water forceren. Omdat het fucking coronaklachten zijn kan de huisarts er niet naar kijken, ze hebben mij gisteren geskipt toen het al erg was. Nu is het zo erg dat ik het maar geëist heb, ik heb geen tijd om te wachten op uitslag.
Nu tot fucking half 5 wachten voordat de huisarts kan kijken. Om besmetting met andere patiënten te voorkomen is er een speciaal moment aan het einde van de middag voor mensen met corona gerelateerde klachten.
Als dat allemaal nog niet erg genoeg is probeerde ik voor morgen ziek te melden, ben voor een 2e keer t*ring verrot. Nu nog erger zelfs. En dan krijg ik deze onzin terug. Later kun je 6 weken betaald ziek zijn + nog veel meer op 70%. Nu krijg ik voor 2x een dag missen in 3 weken een "je hoeft niet aanwezig te zijn maar dat kan wel consequenties voor je studie hebben" mail. Wat een fijn kut systeem.
![]()
Tijd voor een andere telefoon dus
Mensen die 100 rijden op linkerbaan.
Mensen die geen richting aanzetten bij een rotonde
Wat is dit t*fus irritant en waarom kan ik dit niet uit zetten?
![]()
@th0maz kan het beter
Sta jij niet op scherp?