XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.063
Ik ben mijn blik Monster vergeten voor mijn nachtdienst. :eek:

Maar gelukkig heb ik net een verhitte discussie over de telefoon gehad met een collega op een andere locatie en we waren goed niet met elkaar eens, dus ik blijf wel wakker deze nacht. :scold:
Het heeft ff geduurd, maar ik zit met die debiel nu op dezelfde locatie, na vandaag nog vier. :haar:

• #129.064
Yolo. Snap niet hoe die dealers kunnen overleven door zo te werk te gaan. Die shit is toch makkelijk te tracen.

En dan heb je altijd een focking zwerver erbij die het moet jatten. Of het is zogenaamd niet aangekomen. Bitcoin is gewoon prima. Blijf gewoon met je lelijke zwever klauwen van die shit af. Werkt gewoon prima, houden zo.

Die van mij betaal er zelfs belasting over :cool:

• #129.065
Wat is dit t*fus irritant en waarom kan ik dit niet uit zetten?

CCDBACD7-85EA-4123-9C61-45CE686A7E87.jpeg

• #129.068
M'n keelontsteking is dusdanig erg geworden dat ik de halve nacht wakker heb gelegen, slecht adem en niet meer kan eten of drinken. Met moeite kan ik wat slokken water forceren. Omdat het fucking coronaklachten zijn kan de huisarts er niet naar kijken, ze hebben mij gisteren geskipt toen het al erg was. Nu is het zo erg dat ik het maar geëist heb, ik heb geen tijd om te wachten op uitslag.

Nu tot fucking half 5 wachten voordat de huisarts kan kijken. Om besmetting met andere patiënten te voorkomen is er een speciaal moment aan het einde van de middag voor mensen met corona gerelateerde klachten.

Als dat allemaal nog niet erg genoeg is probeerde ik voor morgen ziek te melden, ben voor een 2e keer t*ring verrot. Nu nog erger zelfs. En dan krijg ik deze onzin terug. Later kun je 6 weken betaald ziek zijn + nog veel meer op 70%. Nu krijg ik voor 2x een dag missen in 3 weken een "je hoeft niet aanwezig te zijn maar dat kan wel consequenties voor je studie hebben" mail. Wat een fijn kut systeem.
Screenshot_20201126_090857_com.microsoft.office.outlook~3.jpg
Deel 2: Antibiotica gekregen, kotsmisselijk geworden. Als ik nu moet kotsen kan ik denk ik wel janken met hoe pijnlijk en opgezwollen m'n keel is. Eet nu voor het eerst sinds gisteren een kom soep, meer kcal dan alles wat ik gisteren heb gegeten. Als m'n volgende dosis nog steeds niet goed gaat krijg ik iets voor de misselijkheid.

Heb uiteindelijk ook ziekgemeld vandaag. Met pijn kon ik wel aanwezig zijn, maar deze misselijkheid er bij op is wel ff janken.

• #129.070
Mensen die 100 rijden op linkerbaan.
Mensen die geen richting aanzetten bij een rotonde

• #129.071
Het shirt wat @wovano heeft, die ik graag wil hebben, is nergens meer te koop want hij is al oud :(

• #129.074
Nog geen rel te bekennen. Moet ik het weer doen???

• #129.078
Waarom kijrg ik altijd dit als ik op het belletje klik?

Screenshot_1820.png

• #129.080
Blauwe knieën van de Rack Pulls...

Terug
Naar boven