Jij bent zeker ook zo'n iemand die denkt dat een vrouw meteen met je naar bed wilt als ze alleen aardig probeert te zijn?Dan had ze me niet geliked in de eerste plaats, toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent zeker ook zo'n iemand die denkt dat een vrouw meteen met je naar bed wilt als ze alleen aardig probeert te zijn?Dan had ze me niet geliked in de eerste plaats, toch?
Denk dat ze mijn lengte had gezien. Was verdacht heet.
We waren al op huwelijksreis in mijn dagdromen.
Ik denk zelf dat je gewoon ff een cursusje zelfvertrouwen moet nemen als je je dit soort dingen gaat afvragen.Dan had ze me niet geliked in de eerste plaats, toch?
Vooral met dit soort rare stellingen

Dit is echt zo vervelend. Daarom probeer ik dus nooit aardig tegen mannen te doen als het niet nodig isJij bent zeker ook zo'n iemand die denkt dat een vrouw meteen met je naar bed wilt als ze alleen aardig probeert te zijn?
nah, vrouwen doen nooit aardig tegen mijJij bent zeker ook zo'n iemand die denkt dat een vrouw meteen met je naar bed wilt als ze alleen aardig probeert te zijn?

Ah en omdat er nu eentje was die een beetje aardig tegen je deed dacht je die wil met me trouwen?
Maar je had me niet 1 keer, maar wel twee keer geliked vandaag.Dit is echt zo vervelend. Daarom probeer ik dus nooit aardig tegen mannen te doen als het niet nodig is
Take a joke. tuurlijk dacht ik dat heus niet.Ah en omdat er nu eentje was die een beetje aardig tegen je deed dacht je die wil met me trouw
Dit is echt zo vervelend. Daarom probeer ik dus nooit aardig tegen mannen te doen als het niet nodig is

Deze mededeling kan waardevolle informatie bevatten,Dus als je niet aardig bent wil je wel hanky panky? Maar als je aardig bent niet![]()
Je had haar niet eens gesproken en je dagdroomt een huwelijk?Take a joke. tuurlijk dacht ik dat heus niet.
En ik had haar niet eens gesproken, dus waar heb je het over met 'een beetje aardig tegen mij'
Jij ook al?Je had haar niet eens gesproken en je dagdroomt een huwelijk?
Je dient wat meer info te verschaffen want I'm getting a bit confused.
Waarmee je de gedachte dat als een vrouw een keer aardig doet ze iets nodig heeft of wil dan wel weer wordt bevestigd en de mythe in stand blijft.Dit is echt zo vervelend. Daarom probeer ik dus nooit aardig tegen mannen te doen als het niet nodig is

Is oorzaak-gevolgWaarmee je de gedachte dat als een vrouw een keer aardig doet ze iets nodig heeft of wil dan wel weer wordt bevestigd en de mythe in stand blijft.![]()

Tussen aardig zijn en aardig doen zit een verschil my friend. Aardig doen is niet oprecht (cq geforceerd). Dus bijv. iemand liken omdat je het zielig vindt als diegene geen likes paktDus als je niet aardig bent wil je wel hanky panky? Maar als je aardig bent niet![]()
)Ik zal wel weer te klein of zoiets zijn...Tussen aardig zijn en aardig doen zit een verschil my friend. Aardig doen is niet oprecht (cq geforceerd). Dus bijv. iemand liken omdat je het zielig vindt als diegene geen likes pakt
(Ik ben van mezelf best aardig)
Inmiddels is het kip-ei.

Voor de zoveelste keer, het ei kwam voor de kip. Toen ik werkzaam was in de volwassenenpsychiatrie, werden er maar liefst 2 medewerkers opgenomen van de afdeling evolutiebiologie van de RUL, waar ik eerder had gewerkt. Eentje was volledig de weg kwijt, maar wist tenminste deze kwestie correct op te lossen.
Raar is dat hé, dat er mensen zijn die evolueren niet begrijpen.Voor de zoveelste keer, het ei kwam voor de kip. Toen ik werkzaam was in de volwassenenpsychiatrie, werden er maar liefst 2 medewerkers opgenomen van de afdeling evolutiebiologie van de RUL, waar ik eerder had gewerkt. Eentje was volledig de weg kwijt, maar wist tenminste deze kwestie correct op te lossen.