Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.943
  • #129.949
  • #129.951
Take a joke. tuurlijk dacht ik dat heus niet.

En ik had haar niet eens gesproken, dus waar heb je het over met 'een beetje aardig tegen mij'
Je had haar niet eens gesproken en je dagdroomt een huwelijk?
Je dient wat meer info te verschaffen want I'm getting a bit confused.

• #129.953
Dit is echt zo vervelend. Daarom probeer ik dus nooit aardig tegen mannen te doen als het niet nodig is
Waarmee je de gedachte dat als een vrouw een keer aardig doet ze iets nodig heeft of wil dan wel weer wordt bevestigd en de mythe in stand blijft. :D

• #129.955
Dus als je niet aardig bent wil je wel hanky panky? Maar als je aardig bent niet :p
Tussen aardig zijn en aardig doen zit een verschil my friend. Aardig doen is niet oprecht (cq geforceerd). Dus bijv. iemand liken omdat je het zielig vindt als diegene geen likes pakt
(Ik ben van mezelf best aardig :o)

• #129.956
Tussen aardig zijn en aardig doen zit een verschil my friend. Aardig doen is niet oprecht (cq geforceerd). Dus bijv. iemand liken omdat je het zielig vindt als diegene geen likes pakt
(Ik ben van mezelf best aardig :o)
Ik zal wel weer te klein of zoiets zijn...

• #129.957
Wanneer een vrouw pmtjes naar mannen stuurt, zou dat misschien bij sommige valse hoop opwekken?

• #129.959
Voor de zoveelste keer, het ei kwam voor de kip. Toen ik werkzaam was in de volwassenenpsychiatrie, werden er maar liefst 2 medewerkers opgenomen van de afdeling evolutiebiologie van de RUL, waar ik eerder had gewerkt. Eentje was volledig de weg kwijt, maar wist tenminste deze kwestie correct op te lossen.

• #129.960
Voor de zoveelste keer, het ei kwam voor de kip. Toen ik werkzaam was in de volwassenenpsychiatrie, werden er maar liefst 2 medewerkers opgenomen van de afdeling evolutiebiologie van de RUL, waar ik eerder had gewerkt. Eentje was volledig de weg kwijt, maar wist tenminste deze kwestie correct op te lossen.
Raar is dat hé, dat er mensen zijn die evolueren niet begrijpen.
Mijn cursus werp nu al vrucht af :)

Terug
Naar boven