- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stressfractuur?Week geleden toen ik opstond uit bed voelde ik opeens een scherpe pijn in m'n rechter knie.
Bij de fysio geweest, blijkt het m'n meniscus te zijn. Vreemd, ik heb niks geks gedaan. Heb ook geen benen getraind want gyms zijn dicht.
Voel nu de hele tijd een zeurderige pijn als ik m'n knie buig en/of op m'n rechterbeen leun.
Apart zeg! Als t dan ook maar vanzelf weer verdwijnt...en een beetje snel ook. BeterschapFysio dacht aan een kleine scheur maar snapt het ook niet aangezien ik niks geks heb gedaan. Geen inspanning geleverd, geen verkeerde beweging gemaakt (voor zover ik weet) of gestoten ofzo.
Knie is ook niet dik.
Jullie vrouwen verbeelden zich gewoon teveel tegenwoordig, met al die rare hersenspinsels.

Kan ik hieruit opmaken dat je benen beter zijn geworden?Al 4 weken niet naar de kapper geweest + bijna 4 maanden aan cruisen door deze fucking shit ellende. Met deze zwerver kapsel en vette kinderlichaam lijk ik nu op een hybrid tussen @Camelus en Thuggy. Respect dat zij nog geen zelfmoord gepleegd hebben.
Zat ik ook aan te denken, maar dan is het gek dat het pas optreed 2 weken na m'n laatste zware beentraining.
Thnx!Apart zeg! Als t dan ook maar vanzelf weer verdwijnt...en een beetje snel ook. Beterschap
Nee ik bedoelde zwerver kapsel van Camel en kinderlichaam van Thuggy. Aan Camel's monsterbenen kan ik niet tippen.Kan ik hieruit opmaken dat je benen beter zijn geworden?
Juist daarom denk ik aan een stressfractuur. Met spierscheuringen is het ook vaak zo dat ze optreden als je niet zo zwaar bezig bent, door opgehoopte schade.Zat ik ook aan te denken, maar dan is het gek dat het pas optreed 2 weken na m'n laatste zware beentraining.
Thnx!
Tuurlijk, brengen ze eerst even verdovende zalf aan. Merk je daarna ook niet wat ze nou echt naar binnen schuivenWil even iets opbiechten. Morgen is de kans groot dat ik een vinger in mijn aarsje krijg. Kan dit onder lokale verdoving?![]()
Al 4 weken niet naar de kapper geweest + bijna 4 maanden aan cruisen door deze fucking shit ellende. Met deze zwerver kapsel en vette kinderlichaam lijk ik nu op een hybrid tussen @Camelus en Thuggy. Respect dat zij nog geen zelfmoord gepleegd hebben.
Wil even iets opbiechten. Morgen is de kans groot dat ik een vinger in mijn aarsje krijg. Kan dit onder lokale verdoving?![]()
Amateur.Wil even iets opbiechten. Morgen is de kans groot dat ik een vinger in mijn aarsje krijg. Kan dit onder lokale verdoving?![]()
Die kan ik vast wel van jou kopen? Jij kent vast wel een paar vrachtwagens waar die zijn van afgevallen.Misschien een schattige prada of gucci petje kopen?
Best lekker tijdens seks. Moet je eens proberen. Gewoon één vingerkootje is prima, anders doet het wel pijn en krijg je niet zo'n goed orgasme imo.
Die kan ik vast wel van jou kunnen kopen? Jij kent vast wel een paar vrachtwagens waar die zijn van afgevallen.
Best lekker tijdens seks. Moet je eens proberen. Gewoon één vingerkootje is prima, anders doet het wel pijn en krijg je niet zo'n goed orgasme imo.
Alleen moet ik bekennen dat het tijdens missionaris beetje lastig begint te worden met mijn rug. Iemand nog tips daarvoor?
ButplugDie kan ik vast wel van jou kopen? Jij kent vast wel een paar vrachtwagens waar die zijn van afgevallen.
Alleen moet ik bekennen dat het tijdens missionaris beetje lastig begint te worden met mijn rug. Iemand nog tips daarvoor?
Net als bij bankdrukken, schouderbladen naar binnen.Die kan ik vast wel van jou kopen? Jij kent vast wel een paar vrachtwagens waar die zijn van afgevallen.