Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.961
Wanneer een vrouw pmtjes naar mannen stuurt, zou dat misschien bij sommige valse hoop opwekken?
Ligt eraan met welke intentie. Er zijn genoeg vrouwen die dat doen om je valse hoop te geven, zodat je ze aandacht/likes blijft geven waardoor zij zich beter blijven voelen over zichzelf.

Maarja, jullie sukkels laten die shit ook allemaal toe, door elke vorm van aandacht/like of whatever jullie kant op komt te beschouwen als de heilige graal en daardoor aan het lijntje gehouden te worden. Die snappen heus wel waar jullie op uit zijn en maken er gretig misbruik van. Als ik een vrouw was zou ik jullie fucking sukkels ook uitbuiten.

• #129.967
  • #129.969
Een kip is eileggend niet eigeboren.

• #129.972
Dit is echt zo vervelend. Daarom probeer ik dus nooit aardig tegen mannen te doen als het niet nodig is
Dat heb ik nu precies hetzelfde met vrouwen.
Ik groet normaal, en ze kijken me aan of ze een kind van me willen.... zo irritant.
Ik vraag dan meestal aan hun wat er eerst was, de kip of het ei.... en terwijl ze daar over nadenken, loop ik gauw door.
Sex is zo 2019

• #129.973
Ik groet normaal, en ze kijken me aan of ze een kind van me willen.... zo irritant.
Ik vraag dan meestal aan hun wat er eerst was, de kip of het ei.... en terwijl ze daar over nadenken, loop ik gauw door.
Sex is zo 2019
Ik zou je ogen eens laten nakijken.

• #129.974
Sex is zo 2019
Hen, scherp blijven!

• #129.975
Sex is zo 2019
Dat vond onze lieve heer ook al. Met je ouderwetse gedachtengang. Boomer :rolleyes:

• #129.977
Week geleden toen ik opstond uit bed voelde ik opeens een scherpe pijn in m'n rechter knie.

Bij de fysio geweest, blijkt het m'n meniscus te zijn. Vreemd, ik heb niks geks gedaan. Heb ook geen benen getraind want gyms zijn dicht.

Voel nu de hele tijd een zeurderige pijn als ik m'n knie buig en/of op m'n rechterbeen leun.

• #129.978
Week geleden toen ik opstond uit bed voelde ik opeens een scherpe pijn in m'n rechter knie.

Bij de fysio geweest, blijkt het m'n meniscus te zijn. Vreemd, ik heb niks geks gedaan. Heb ook geen benen getraind want gyms zijn dicht.

Voel nu de hele tijd een zeurderige pijn als ik m'n knie buig en/of op m'n

Vreemd inderdaad.

Heb je hem gescheurd oid?

• #129.980
Waarlijk bizar 🧐

Terug
Naar boven