MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.107
Precies. Alsof vrouwen ervan houden dat je zo afwachtend bent. Doe gewoon waar je zelf behoefte aan hebt indien dit niet wederzijds is kom je daar snel genoeg achter. En dan is het de vraag of je dat kunt accepteren of niet.
Klopt en anders maar niet. Soms doe je ook dingen voor haar die je ook niet geweldig vindt.

Andere cultuur en opvoeding.
Is ze gelovig? Waarschijnlijk zag ze voor je haar leerde kennen er heel fuckdup uit en daarom niemand interesse in haar had. Dat is meestal de reden.

• #130.109
Klopt en anders maar niet. Soms doe je ook dingen voor haar die je ook niet geweldig vindt.

Is ze gelovig? Waarschijnlijk zag ze voor je haar leerde kennen er heel fuckdup uit en daarom niemand interesse in haar had. Dat is meestal de reden.

:hahaha: Oke kerel.

Haar BFF, ook best een lekker wijf, die is onderhand al 23 ofzo en ook nog steeds maagd. Zoals ik al zei; andere cultuur.

• #130.111
  • #130.112
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Welke cultuur heb je het over? Die cultuur waar ze een auto volstoppen met bommen en dan die laten afgaan op een drukbezochte plek? Die plek waar je dan heen gaat waar iedereen maagd is? Ik vat hem.

Ja man. De cultuur waar jij een paar straten voor omloopt wanneer je ‘s avonds in je eentje buiten bent.

• #130.113
Heeft niks met cultuur te maken hoor :roflol:

• #130.114
Als zij elke sessie wilt dat je haar diep in haar oogjes kijkt, overal zoentjes geeft en liefdevol en voorzichtig stoot dan gaat Kameel zich al snel vervelen. Is leuk voor een keer maar die gaat dan huilen wanneer ik haar uit elkaar ga trekken.
Dit is een goed voorbeeld van forceren. De vrouw heeft gevoelens voor je gekregen en wil graag verder. Ze zal haar grenzen voor je gaan verleggen al wil ze dat zelf niet.

• #130.115
Dit is een goed voorbeeld van forceren. De vrouw heeft gevoelens voor je gekregen en wil graag verder. Ze zal haar grenzen voor je gaan verleggen al wil ze dat zelf niet.

Nooit iets doen waar je niet achter staat. Kwestie van afweging maken of iets je dat waard is. Gaat op voor alle dingen in het leven en in een relatie, niet alleen op seksueel gebied.

• #130.116
Volgens mij ben jij scheel ofzo.

Het gaat de hele tijd al over vrouwen die gedomineerd willen worden. Als in, ze worden daar opgewonden van. Je bent de enige die de hele tijd met het woordje forceren strooit.

Zit er nog een stukje neusbot ergens in je oogkas waardoor je zo slecht leest?

• #130.117
Je haalt wel even het stuk eruit waar hij aangeeft dat het op deze manier niet gaat werken als je niet op één lijn zit :windup:

• #130.118
Volgens mij ben jij scheel ofzo.

Het gaat de hele tijd al over vrouwen die gedomineerd willen worden. Als in, ze worden daar opgewonden van. Je bent de enige die de hele tijd met het woordje forceren strooit.

Zit er nog een stukje neusbot ergens in je oogkas waardoor je zo slecht leest?

Voor iemand met Snuff in zijn naam is hij niet heel erg snugger, grote kans dat hij geen idee heeft waar snuff voor staat ook :roflol: The fucking Irony.

• #130.119
Ja man. De cultuur waar jij een paar straten voor omloopt wanneer je ‘s avonds in je eentje buiten bent.
Dan nog bestaat er zoiets als het internet. Ik kan me echt niet voorstellen dat een 23-jarige lekker wijf nog maagd is. Ongeacht welke cultuur/opvoeding jij het over hebt. Heeft daar echt niks mee te maken.

Enige reden die ik kan bedenken is dat ze tot haar 22ste dik/lelijk was en daarna een of andere metamorfose heeft ondergaan en toen ineens lekker is gaan uitzien. Dat is ook 9/10 de reden waarom ze zolang maagd zijn gebleven. Elke vrouw die een beetje redelijk eruitziet wordt constant benaderd. En daarbij hebben ze zelf ook behoeftes.

Of wellicht is zo lekker dat niemand aan haar eisen kan voldoen? Kan natuurlijk ook nog.

• #130.120
Terug
Naar boven