- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik zou nooit zoiets typen.
Ik zou respect met een 'c' schrijven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou nooit zoiets typen.
Net 19 en dan nog maagd? Was ze heel dik/lelijk toen je haar kende? Of kwam ze nooit buiten?
Wat voor moeite denk jij dat ik met vrouwen heb?Vandaar dat jij de nodige moeite hebt bij vrouwen wat je al meerdere malen hebt aangegeven.
Your mindset.
Ik heb een vriendin waarmee ik op sexgebied 100% op 1 lijn zit.
Refer to post 107.Ik heb een vriendin waarmee ik op sexgebied 100% op 1 lijn zit.
Dus nogmaals, wat voor problemen denk jij dat ik heb?
Klopt en anders maar niet. Soms doe je ook dingen voor haar die je ook niet geweldig vindt.Precies. Alsof vrouwen ervan houden dat je zo afwachtend bent. Doe gewoon waar je zelf behoefte aan hebt indien dit niet wederzijds is kom je daar snel genoeg achter. En dan is het de vraag of je dat kunt accepteren of niet.
Is ze gelovig? Waarschijnlijk zag ze voor je haar leerde kennen er heel fuckdup uit en daarom niemand interesse in haar had. Dat is meestal de reden.
Dat jij problemen hebt met mijn mindset betekent niet dat ik problemen heb.
Klopt en anders maar niet. Soms doe je ook dingen voor haar die je ook niet geweldig vindt.
Is ze gelovig? Waarschijnlijk zag ze voor je haar leerde kennen er heel fuckdup uit en daarom niemand interesse in haar had. Dat is meestal de reden.
Oke kerel.Oke kerel.
Haar BFF, ook best een lekker wijf, die is onderhand al 23 ofzo en ook nog steeds maagd. Zoals ik al zei; andere cultuur.

Welke cultuur heb je het over? Die cultuur waar ze een auto volstoppen met bommen en dan die laten afgaan op een drukbezochte plek? Die plek waar je dan heen gaat waar iedereen maagd is? Ik vat hem.
Dit is een goed voorbeeld van forceren. De vrouw heeft gevoelens voor je gekregen en wil graag verder. Ze zal haar grenzen voor je gaan verleggen al wil ze dat zelf niet.Als zij elke sessie wilt dat je haar diep in haar oogjes kijkt, overal zoentjes geeft en liefdevol en voorzichtig stoot dan gaat Kameel zich al snel vervelen. Is leuk voor een keer maar die gaat dan huilen wanneer ik haar uit elkaar ga trekken.
Dit is een goed voorbeeld van forceren. De vrouw heeft gevoelens voor je gekregen en wil graag verder. Ze zal haar grenzen voor je gaan verleggen al wil ze dat zelf niet.
Volgens mij ben jij scheel ofzo.Dit is een goed voorbeeld van forceren. De vrouw heeft gevoelens voor je gekregen en wil graag verder. Ze zal haar grenzen voor je gaan verleggen al wil ze dat zelf niet.
Je haalt wel even het stuk eruit waar hij aangeeft dat het op deze manier niet gaat werken als je niet op één lijn zitDit is een goed voorbeeld van forceren. De vrouw heeft gevoelens voor je gekregen en wil graag verder. Ze zal haar grenzen voor je gaan verleggen al wil ze dat zelf niet.

Volgens mij ben jij scheel ofzo.
Het gaat de hele tijd al over vrouwen die gedomineerd willen worden. Als in, ze worden daar opgewonden van. Je bent de enige die de hele tijd met het woordje forceren strooit.
Zit er nog een stukje neusbot ergens in je oogkas waardoor je zo slecht leest?
The fucking Irony.Dan nog bestaat er zoiets als het internet. Ik kan me echt niet voorstellen dat een 23-jarige lekker wijf nog maagd is. Ongeacht welke cultuur/opvoeding jij het over hebt. Heeft daar echt niks mee te maken.Ja man. De cultuur waar jij een paar straten voor omloopt wanneer je ‘s avonds in je eentje buiten bent.
Nooit iets doen waar je niet achter staat. Kwestie van afweging maken of iets je dat waard is. Gaat op voor alle dingen in het leven en in een relatie, niet alleen op seksueel gebied.
Liefde maakt blind in dat soort situaties.Je haalt wel even het stuk eruit waar hij aangeeft dat het op deze manier niet gaat werken als je niet op één lijn zit![]()