Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shit! Hoop voor je dat t eenmalig was.Tijdens het opwarmen frontsquat een zeer onaangenaam gevoel gekregen in de rechterknie.
Thanks.
Hopelijk gaat het snel weer beter!Ga dit jaar ook eens bij een fysio kijken ja, wat je aangeeft van ringvinger + pink is wel het geval inderdaad.
Haha ja daar heb ik een nieuwe voor besteld ben er doorheen gekrakt
Klopt, ik heb het uiteindelijk gebruikt van begin oktober t/m half december en 2x2,5 mg per week gezet in mijn schouder. De klachten werden geleidelijk wel iets minder. Toen ik in de week voor kerst een week ziek was ben ik ermee gestopt en heb ik niet meer getraind. Pas na de kerst ben ik weer begonnen met wat serieuzer schouder en borst trainen en toen merkte ik plotseling dat de schouderklachten enorm waren afgenomen. Mijn schouder voelt weer vrij goed nu maar ik blijf uiteraard voorzichtig. Mijn heup voelt ook een heel stuk beter nu, maar ik heb sinds de lockdown denk ik ook pas 2 of 3 keer benen getraind dus dat wil misschien ook wel meehelpen. Of het nou uiteindelijk de tb-500 is geweest of de rust kan ik moeilijk zeggen. Ik denk eerder de periode van rust en weinig belasting eerlijk gezegd.Was @wovano niet aan het experimenteren met tb500? Heeft hij daar iets van gemerkt?
Net bij de fysiotherapeut geweest met m'n arm. Stagiaire was er ook bij, hebben er samen naar gekeken en testjes gedaan. Ze weten het ook niet precies, ze denken aan een scheurtje in een spier in m'n onderarm of een verkramping. Scheurtje vind ik zelf vreemd, omdat het dan maandag gebeurd is, dinsdag geen last, woensdag beetje last, donderdag veel last. Logischer zou volgens mij zijn dat de pijn onmiddellijk optreedt. Moet de arm toch regelmatig proberen te strekken en de pijnlijke plek goed blijven masseren en kneden. Als dat niet helpt langs de huisarts, en heb een vervolgafspraak staan voor volgende week vrijdag.Dacht dat ik als wandelende blessure m'n blessurebingokaart al wel vol had, maar heb weer wat nieuws. Gisteren had ik wat last van m'n onderarm, met name als ik hem strekte. Was niet zo erg en had toch een rustdag gepland, prima. Vandaag is de pijn echt veel erger, kan m'n arm niet strekken en als ik dat wel doe pijnscheuten op de plaats van de ronde 'cirkel', voorkant/binnenkant van m'n arm dus. Pijn lijkt best wel aan de oppervlakte te zitten, huid lijkt dan branderig te voelen. Loop de hele dag al, deels onbewust, deels bewust met m'n arm in de houding alsof hij in een mitella zit. Heb voor morgenmiddag een afspraak gemaakt bij de fysiotherapeut. Vanavond schoot me te binnen dat ik maandag rug heb getraind en bij close grip pull-ups of chin-ups wat pijn voelde in die onderarm. Pull-ups horizontaal aan m'n bar met voeten op een bankje voor me. Denk dus dat het hierdoor is gekomen, alleen maandag geen last van gehad verder. Dinsdag borst getraind zonder problemen. Woensdag rustdag met lichte pijn. Vandaag drama.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
![]()
![]()
Is rechts zwakker of valt dat mee?Ik fap overigens met links (die arm dus) ben vergeten te vragen of ik nu beter kan switchen van arm, of dat het geen kwaad kan![]()

Vergeten te vragen of fappen niet de oorzaak wasIk fap overigens met links (die arm dus) ben vergeten te vragen of ik nu beter kan switchen van arm, of dat het geen kwaad kan![]()
Armen zijn qua kracht redelijk gelijk, misschien rechts iets sterker. Gratis tip van mij: met link fappen met je hand omgedraaid.Is rechts zwakker of valt dat mee?
Links is wel beter weet ik![]()
Sowieso beide kanten kundig blijven, je weet nooit waar t goed voor isIk fap overigens met links (die arm dus) ben vergeten te vragen of ik nu beter kan switchen van arm, of dat het geen kwaad kan![]()
Voor als je er twee tegelijk af wilt werken toch?Sowieso beide kanten kundig blijven, je weet nooit waar t goed voor is
Klopt.Ik denk dat mensen die al die externe stimuli en machtsspelletjes nodig hebben heel weinig voelen bij ´normale' seks.
Dat geldt voor mij ja. Maar ik doelde op een eventuele amputatie/onbruikbare arm
Het is de schuld van die oudjes
Fixed