Burrito
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.290
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Heb je ook pijn bij knijpen?Dacht dat ik als wandelende blessure m'n blessurebingokaart al wel vol had, maar heb weer wat nieuws. Gisteren had ik wat last van m'n onderarm, met name als ik hem strekte. Was niet zo erg en had toch een rustdag gepland, prima. Vandaag is de pijn echt veel erger, kan m'n arm niet strekken en als ik dat wel doe pijnscheuten op de plaats van de ronde 'cirkel', voorkant/binnenkant van m'n arm dus. Pijn lijkt best wel aan de oppervlakte te zitten, huid lijkt dan branderig te voelen. Loop de hele dag al, deels onbewust, deels bewust met m'n arm in de houding alsof hij in een mitella zit. Heb voor morgenmiddag een afspraak gemaakt bij de fysiotherapeut. Vanavond schoot me te binnen dat ik maandag rug heb getraind en bij close grip pull-ups of chin-ups wat pijn voelde in die onderarm. Pull-ups horizontaal aan m'n bar met voeten op een bankje voor me. Denk dus dat het hierdoor is gekomen, alleen maandag geen last van gehad verder. Dinsdag borst getraind zonder problemen. Woensdag rustdag met lichte pijn. Vandaag drama.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
![]()
![]()
Ik had een tijd geleden ook extreme pijnscheuten rond dezelfde plek in m'n onderarm: mogelijk een zenuw geïrriteerd door lange tijd op hetzelfde punt te leunen. Was na een dag wel weer weg.