XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.141
Het is allemaal niet zo moeilijk. Iedereen heeft bepaalde wensen, dingen waar hij/zij geil van wordt en dingen waar hij/zij niet op zit te wachten.

Een smeerlap met een andere smeerlap is een goede match. Een saaie man met een saaie vrouw ook. Een smeerlap met een saai iemand gaat niet werken.
Er zijn genoeg saaie mensen die met de juiste partner gemakkelijk evolueren naar hun "true potential smeerlap" status, zo leert de ervaring :D

• #130.142
Er zijn genoeg saaie mensen die met de juiste partner gemakkelijk evolueren naar hun "true potential smeerlap" status, zo leert de ervaring :D
Ik ben het wel zeker eens dat de juiste persoon iets los kan brengen in iemand waarvan hij/zij niet eerder wist dat het er was. Zoals ik aangaf zit ik zelf (gelukkig) in zo'n situatie, maar er zijn helaas veel mensen die het gewoon echt niet in hun hebben. Gewoon een dood libido en er ook gewoon geen interesse in hebben.

• #130.143
Ik ben het wel zeker eens dat de juiste persoon iets los kan brengen in iemand waarvan hij/zij niet eerder wist dat het er was. Zoals ik aangaf zit ik zelf (gelukkig) in zo'n situatie, maar er zijn helaas veel mensen die het gewoon echt niet in hun hebben. Gewoon een dood libido en er ook gewoon geen interesse in hebben.

Die kom ik gelukkig nooit tegen geloof ik :p

• #130.144
Die kom ik gelukkig nooit tegen geloof ik :p
Vrouwen kunnen daarnaast heel selectief bepalen wat een man wel of niet bij hun mag doen. Niet omdat ze het niet willen, maar omdat specifiek HIJ dat niet mag. De ene persoon mag bijna niks, terwijl de andere persoon hun helemaal uit elkaar mag trekken en de goorste dingen mag doen. In de praktijk is het vaak dat hun kneuzenvriendje niks mag, terwijl ze ondertussen fantaseert over "die andere man" die haar uit elkaar mag trekken. Vaak gaan ze daar ook vreemd mee. Dit komt eigenlijk neer op het hele alpha/beta verhaal waar @th0maz boekdelen over kan spreken.

Mannen hebben dat niet tegenover vrouwen. Mannen zijn meestal al blij als ze er uberhaupt op mogen.

• #130.145
Ow, dan ben ik waarschijnlijk altijd die 'andere' man.

• #130.146
It's all about communication.

• #130.147
Vrouwen kunnen daarnaast heel selectief bepalen wat een man wel of niet bij hun mag doen. Niet omdat ze het niet willen, maar omdat specifiek HIJ dat niet mag. De ene persoon mag bijna niks, terwijl de andere persoon hun helemaal uit elkaar mag trekken en de goorste dingen mag doen. In de praktijk is het vaak dat hun kneuzenvriendje niks mag, terwijl ze ondertussen fantaseert over "die andere man" die haar uit elkaar mag trekken. Vaak gaan ze daar ook vreemd mee. Dit komt eigenlijk neer op het hele alpha/beta verhaal waar @th0maz boekdelen over kan spreken.

Mannen hebben dat niet tegenover vrouwen. Mannen zijn meestal al blij als ze er uberhaupt op mogen.

Dat laatste is niet helemaal waar, er zijn natuurlijk zat voorbeelden van dingen de de man niet mag en toch graag wil. Wat dan wel buiten de deur te krijgen is. Maar verder zeker eens met je punt. Alles valt of staat met je eigen zelfverzekerdheid. Heb je die niet, mag je inderdaad blij zijn dat je er 1x per week op mag :emo:

• #130.153
Ik denk dat mensen die al die externe stimuli en machtsspelletjes nodig hebben heel weinig voelen bij ´normale' seks.

• #130.156
Ik denk dat mensen die al die externe stimuli en machtsspelletjes nodig hebben heel weinig voelen bij ´normale' seks.

Ik denk dat dat wel meevalt, als je maar de juiste partner hebt. In principe moet er ruimte zijn voor alle soorten sex; vluggertjes, intieme, romantische, ruige, vunzige, smerige enzovoorts. Ik denk dat wanneer jij je beperkt tot slechts 1 of enkele, dat je daarmee jezelf (en je partner) beperkt.

• #130.158
Hoeft niet altijd. Het is niet zo dat elke keer sex ruig en hard moet zijn. Integendeel. Dat is ook niet vol te houden denk ik :roflol: Het is een mood waar je met z'n tweeen in bent. Soms is de mood heel anders en gaat het er heel lief aan toe.

Jij bent helemaal niet in de positie om wat over mijn mindset te vinden.

• #130.159
Waarom praten mannen met mannen over hun sex leven ?

Dat interesseert toch niemand.

Begin maar eens met vrouwen te praten in plaats van met mannen over vrouwen.
Succes, players :thumb:

• #130.160
Waarom praten mannen met mannen over hun sex leven ?

Dat interesseert toch niemand.

Begin maar eens met vrouwen te praten in plaats van met mannen over vrouwen.
Succes, players :thumb:
Vrouwen zijn niet goed in praten. Vrouwen kunnen alleen goed praten als ze niet hoeven te praten. Zodra het erop aankomt slaan ze dicht.

Terug
Naar boven