Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Fak, you can start a popcorn business lol 😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fak, you can start a popcorn business lol 😂
Beetje variatie houdt de boel wel levendig.Ik denk dat dat wel meevalt, als je maar de juiste partner hebt. In principe moet er ruimte zijn voor alle soorten sex; vluggertjes, intieme, romantische, ruige, vunzige, smerige enzovoorts. Ik denk dat wanneer jij je beperkt tot slechts 1 of enkele, dat je daarmee jezelf (en je partner) beperkt.
zet zelf dan ook maar oorkleppen op, komen echt rare geluiden uit@chrash , mijn fetisj is een doofstomme vrouw by the way.
Waarom heb je altijd de neiging anderen in zaken te betrekken? Waar komt überhaupt die rare bewijsdrang vandaan?Ohja ik was even vergeten dat jij en @BB_ de grootste players van dit forum zijn. Mijn fout.
Ja.
Vind je erg mild Thomas, misschien de dose wat uppen?Ohja ik was even vergeten dat jij en @BB_ de grootste players van dit forum zijn. Mijn fout.
En jij bent de grootste mietje/huichelaar van dit forum. Dat heb je helemaal wel. Jij hebt mij zelf een paar keer report fucking onderkruipsel dat je bent. Eerst beweer je dat me geblokkeerd hebt en vervolgens ga je indirect toch op mijn posts reageren en daarna stuur je me ook allemaal DM's om uit te leggen dat je niet zo bent en dat ik niet moet taggen. fl**ker toch op man.
Ik ben liever de grootse mong**l van de wereld dan dat ik 1% van jouw zielige bestaan ooit moet ervaren. Ik weet letterlijk niet eens waar ik moet beginnen met jou, maar anders kunnen we dit wel even voorzetten in de arena.
Dzjengis Khan?Ohja ik was even vergeten dat jij en @BB_ de grootste players van dit forum zijn. Mijn fout.
En jij bent de grootste mietje/huichelaar van dit forum. Dat heb je helemaal wel. Jij hebt mij zelf een paar keer report fucking onderkruipsel dat je bent. Eerst beweer je dat me geblokkeerd hebt en vervolgens ga je indirect toch op mijn posts reageren en daarna stuur je me ook allemaal DM's om uit te leggen dat je niet zo bent en dat ik niet moet taggen. fl**ker toch op man.
Ik ben liever de grootse mong**l van de wereld dan dat ik 1% van jouw zielige bestaan ooit moet ervaren. Ik weet letterlijk niet eens waar ik moet beginnen met jou, maar anders kunnen we dit wel even voorzetten in de arena.
En waarom heb jij de neiging om met zaken te bemoeien die jou helemaal niks aangaan. Wie the f**k ben jij eigenlijk? Je hebt letterlijk nog nooit één foto gepost. Jullie fucking incels voegen helemaal niks toe en hebben altijd een grote bek. Jullie posten nooit foto's, lifts, zijn niet grappig, hebben geen interessante dingen te vertellen etc.Waarom heb je altijd de neiging anderen in zaken te betrekken? Waar komt überhaupt die rare bewijsdrang vandaan?
Je snapt toch wel dat op die manier iedereen zo door je heen prikt?
Wellicht is er voor nu ook niet meer nodig. Laten we eerst beginnen met wat voorspel met o.a. één vingerkootje, voordat we meteen overgaan op masochistische praktijken.Vind je erg mild Thomas, misschien de dose wat uppen?
Ga je nou opeens mensen op dit forum forceren?Laten we eerst beginnen met wat voorspel met o.a. één vingerkootje, voordat we meteen overgaan op masochistische praktijken
Blackmailen is een beter woord. Laat me je in je kont neuken. Euhm sorry maar ben daar niet zo een voorstander van. Okay, vergeet deze relatie dan maar.
Is dat hoe je bent gedumpt door je ex-vriendje?Blackmailen is een beter woord. Laat me je in je kont neuken. Euhm sorry maar ben daar niet zo een voorstander van. Okay, vergeet deze relatie dan maar.
Niet teveel van je eigen uitgaan, tis tenslotte jij die gedumpt is lol

Lol hoe kom je daar nu weer bij?Niet teveel van je eigen uitgaan, tis tenslotte jij die gedumpt is lol![]()
Niet praten over dingen waarvan je de situatie niet weet, kneus.Jouw antwoord zegt genoegLol hoe kom je daar nu weer bij?Niet praten over dingen waarvan je de situatie niet weet, kneus.

Maar de onderarm is toch niet betrokken bij het strekken van de arm? De aangegeven spieren (?) zorgen voor adductie van de hand. Edit: en dat doe je inderdaad bij die pull ups.Dacht dat ik als wandelende blessure m'n blessurebingokaart al wel vol had, maar heb weer wat nieuws. Gisteren had ik wat last van m'n onderarm, met name als ik hem strekte. Was niet zo erg en had toch een rustdag gepland, prima. Vandaag is de pijn echt veel erger, kan m'n arm niet strekken en als ik dat wel doe pijnscheuten op de plaats van de ronde 'cirkel', voorkant/binnenkant van m'n arm dus. Pijn lijkt best wel aan de oppervlakte te zitten, huid lijkt dan branderig te voelen. Loop de hele dag al, deels onbewust, deels bewust met m'n arm in de houding alsof hij in een mitella zit. Heb voor morgenmiddag een afspraak gemaakt bij de fysiotherapeut. Vanavond schoot me te binnen dat ik maandag rug heb getraind en bij close grip pull-ups of chin-ups wat pijn voelde in die onderarm. Pull-ups horizontaal aan m'n bar met voeten op een bankje voor me. Denk dus dat het hierdoor is gekomen, alleen maandag geen last van gehad verder. Dinsdag borst getraind zonder problemen. Woensdag rustdag met lichte pijn. Vandaag drama.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
![]()
![]()
Heb je ook pijn wanneer je je onderarm omhoog en omlaag beweegt; een trekkende beweging? Zo ja, dan heb ik een goed idee waar het bij jou aan ligtDacht dat ik als wandelende blessure m'n blessurebingokaart al wel vol had, maar heb weer wat nieuws. Gisteren had ik wat last van m'n onderarm, met name als ik hem strekte. Was niet zo erg en had toch een rustdag gepland, prima. Vandaag is de pijn echt veel erger, kan m'n arm niet strekken en als ik dat wel doe pijnscheuten op de plaats van de ronde 'cirkel', voorkant/binnenkant van m'n arm dus. Pijn lijkt best wel aan de oppervlakte te zitten, huid lijkt dan branderig te voelen. Loop de hele dag al, deels onbewust, deels bewust met m'n arm in de houding alsof hij in een mitella zit. Heb voor morgenmiddag een afspraak gemaakt bij de fysiotherapeut. Vanavond schoot me te binnen dat ik maandag rug heb getraind en bij close grip pull-ups of chin-ups wat pijn voelde in die onderarm. Pull-ups horizontaal aan m'n bar met voeten op een bankje voor me. Denk dus dat het hierdoor is gekomen, alleen maandag geen last van gehad verder. Dinsdag borst getraind zonder problemen. Woensdag rustdag met lichte pijn. Vandaag drama.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
![]()
![]()