MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Me biefstukjes zijn te gaar.

+1 zo, nu hoor je er echt bij. Als je nog nooit gekotst heb tijdens een dikke benen dag ben je nog nooit tot het gaatje gegaan. Volgende keer gaan voor het flauwvallen :D

Ik heb nog nooit gekotst bij squatten. Lijkt me ook een beetje overdreven om dit zo te stellen.

Iedereen doet hier altijd maar alpha e-hero, dus laat ik maar even beta e-derp gaan spelen.. Laatste tijd is m'n libido echt 0, the **** is dit? Snap niet hoe het komt.

Dat verpest mijn dag.

Oke, bedankt

Nog steeds niet nuchter, faurk heb gisteren echt teveel gehad...

+1 zo, nu hoor je er echt bij. Als je nog nooit gekotst heb tijdens een dikke benen dag ben je nog nooit tot het gaatje gegaan. Volgende keer gaan voor het flauwvallen :D

Denk dat dat setje op reps bij de deadlift je de das omgedaan heeft :)

Yup, denk het ook nog nooit zoveel herhalingen gedaan daarmee.

Maar dat flauwvallen hoeft niet hoor :P

M'n voeding is zo belabberd zondags.. :(

Denk dat dat setje op reps bij de deadlift je de das omgedaan heeft :)

Voor flauwvallen moet je deadlifts hebben. Ben wel eens een paar seconden kwijt geweest na een zware deadlift. Vond ik mezelf ineens staan schudden met miijn hand aan het rek.... ah well, zal wel zo horen :)

Vriendin die 'teleurgesteld' is in mij.

inb4 beta-comments

weer meer last van extrasystolen:mad:

Iedereen doet hier altijd maar alpha e-hero, dus laat ik maar even beta e-derp gaan spelen.. Laatste tijd is m'n libido echt 0, the **** is dit? Snap niet hoe het komt.

Dat verpest mijn dag.

Oke, bedankt

hmm had dat gister ook een beetje, miss laatste tijd zelfs, heb wel zin om chicks te bekijken en aan te spreken maar heb echt weinig zin om te flirten, vraag liever meteen of ze single is

heb miss wel een leuk meisje ontmoet.

blijven k*twijven

Heb nooit een kater :)
Oh wacht verkeerde topic

hmm had dat gister ook een beetje, miss laatste tijd zelfs, heb wel zin om chicks te bekijken en aan te spreken maar heb echt weinig zin om te flirten, vraag liever meteen of ze single is

heb miss wel een leuk meisje ontmoet.

blijven k*twijven

Precies :o

Ik zit nu al een weekje of 2 met zo'n meisje te k*tten en heb laatst gezegd dat ik geen relatie wilde. Nu begint ze de hele tijd over friends with benefits en dat ze dat ook wel wilt enzo, dus ik zei ja best. Ga nu daar donderdag naartoe even 'filmpje' kijken, maar het gekke is dat ik er helemaal niet naar uitkijk om weer is te knallen, terwijl ze best goed te doen is.

:mad:

Inb4 homo

Precies :o

Ik zit nu al een weekje of 2 met zo'n meisje te k*tten en heb laatst gezegd dat ik geen relatie wilde. Nu begint ze de hele tijd over friends with benefits en dat ze dat ook wel wilt enzo, dus ik zei ja best. Ga nu daar donderdag naartoe even 'filmpje' kijken, maar het gekke is dat ik er helemaal niet naar uitkijk om weer is te knallen, terwijl ze best goed te doen is.

:mad:

Inb4 homo

ja heb laatst ook geen zin om te flirten :( ga deze week ook niet uit en kijken of ik volgende week weer 'zin' heb

owja ik ben 20 uur ofzo wakker dus doe me lenzen in, 2 scoops hard en dan internationale chestday

dan thuis crashen :fa:

Terug
Naar boven