- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
dan doe je toch iets verkeerd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 zo, nu hoor je er echt bij. Als je nog nooit gekotst heb tijdens een dikke benen dag ben je nog nooit tot het gaatje gegaan. Volgende keer gaan voor het flauwvallen![]()
ik ook nie nuchter, kater valt wel meeNog steeds niet nuchter, faurk heb gisteren echt teveel gehad...
+1 zo, nu hoor je er echt bij. Als je nog nooit gekotst heb tijdens een dikke benen dag ben je nog nooit tot het gaatje gegaan. Volgende keer gaan voor het flauwvallen
Denk dat dat setje op reps bij de deadlift je de das omgedaan heeft![]()

of bedoel je misschien iets anders als het CJIB ?
+1 zo, nu hoor je er echt bij. Als je nog nooit gekotst heb tijdens een dikke benen dag ben je nog nooit tot het gaatje gegaan. Volgende keer gaan voor het flauwvallen
Denk dat dat setje op reps bij de deadlift je de das omgedaan heeft![]()

denk ik ook dan
Iedereen doet hier altijd maar alpha e-hero, dus laat ik maar even beta e-derp gaan spelen.. Laatste tijd is m'n libido echt 0, the **** is dit? Snap niet hoe het komt.
Dat verpest mijn dag.
Oke, bedankt
hmm had dat gister ook een beetje, miss laatste tijd zelfs, heb wel zin om chicks te bekijken en aan te spreken maar heb echt weinig zin om te flirten, vraag liever meteen of ze single is
heb miss wel een leuk meisje ontmoet.
blijven k*twijven

Precies
Ik zit nu al een weekje of 2 met zo'n meisje te k*tten en heb laatst gezegd dat ik geen relatie wilde. Nu begint ze de hele tijd over friends with benefits en dat ze dat ook wel wilt enzo, dus ik zei ja best. Ga nu daar donderdag naartoe even 'filmpje' kijken, maar het gekke is dat ik er helemaal niet naar uitkijk om weer is te knallen, terwijl ze best goed te doen is.
Inb4 homo
ga deze week ook niet uit en kijken of ik volgende week weer 'zin' heb