MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

lol, ik heb dat met m'n broer, hij doet a mattie zemmel met z'n stone island kleding en z'n mocro-accent, draait alleen maar kempi hef en als z'n blazen op de hoedenplank muziek

zet maar gewoon lekker rustig muziekje op, net iets harder dan je zemmel zus

zoiets ofzo

http://www.youtube.com/watch?v=lmcyVPgi7ww&list=LLGNZnA0OK8Q8w4tXoEJVl4g&index=5&feature=plpp_video

Hmm das ook redelijk kansloos, ben je lekker mee:D

Rustiger is geen optie meer, Serieus ze draait nog steeds het zelfde nummer vollebak.

Teveel gezopen
Te weinig gegeten
Te weinig geslapen
Pijn in m'n dak
Moet pissen maar wil m'n bed niet uit
Moet werken over 3 kwartier

Maar voor de rest voel ik me top

Beetje zwaar veel gehad gisteren, niet echt heel veel last van 'm'n hoofd, maar al mn munten zijn helaas wel op, en weer een dom bericht naar een meisje gedaan.... damn

Katabool als de pest gedaan gister, harde party met teveel drank + frituur. Wel gelijk al m'n vocht uit m'n lijf getrokken want woog een kilo minder vanmorgen. nu maar weer even goed eten

7 dronk heeft mij weer genekt gisteravond, nu toch maar hard eten om niet katabool te blijven

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

loooooooool m'n hele buik zit onder de zuigzoenen

HOE DAN?

Irriteer me mateloos aan de t**fus herrie van me zus. Ik probeer te leren, maar ze draait gotverdomme constant het zelfde ............... nummer!!!!

Verdomme elke dag, daarnaast is ze echt een dik varken. Vreet alles op, maakt overal een t**fus bende van.

Verkeer momenteel echt in flipmode

Wow dit klinkt exact als mijn zus! Alleen zooi vreten , zegt ze dat ze wil afvallen , volgende dag weer snoep en laat altijd alles onopgeruind achter en is fking irri

Net thuis de wc ondergekotst na een squat+deadlift sessie :kots: :kots: bahhhh.

Dan denk je dat je het wel redt als je rustig naar huis rijdt :(

Damn, heb echt een droge bek.. eerst maar eens even een kop groene thee achterover slurpen..

Net thuis de wc ondergekotst na een squat+deadlift sessie :kots: :kots: bahhhh.

Dan denk je dat je het wel redt als je rustig naar huis rijdt :(

+1 zo, nu hoor je er echt bij. Als je nog nooit gekotst heb tijdens een dikke benen dag ben je nog nooit tot het gaatje gegaan. Volgende keer gaan voor het flauwvallen :D

Denk dat dat setje op reps bij de deadlift je de das omgedaan heeft :)

Gisteravond een goed potje 'geknokkeld'. We wisten van geen ophouden. Ben misschien toch wat te lang doorgegaan, handje gekneusd ben ik bang:o

Omdat ze daar toch geen **** van aan trekt. En me ouders zijn al verdrietig over de gehele situatie, dus ik bijt altijd maar op me tanden.

zijn wij dezelfde persoon, heb precies dezelfde zus. zit alleen maar thuis tv te kijken en te eten

Pics van jullie zussen

Weer 750 euro lichter aan rijlessen en CJIB. :mad:

Seizoen 1/tm5 aant downloaden van Pokemon. 50 gb

Terug
Naar boven