AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Oh? Net zoals Google onderaan de pagina bij het zoeken, je postcode vermeldt? Die klopt nooit bij.

    Is ook wel te zien aan mijn flitsmeister
    Bekijk bijlage 519240
    Flitsmeister gaat met GPS lijkt mij, dat is een heel ander systeem. Wel heel accuraat als je verbinding hebt, maar met aan/uit zetten kan het verspringen natuurlijk. Met het vliegtuig is ook leuk.

    Postcode van een vaste internetverbinding zal niet kloppen maar meestal (dus niet altijd) komt de trace dan wel bij een verdeling in je regio uit. Voor mij bijvoorbeeld in het centrum van de stad terwijl ik aan de rand woon.
     
    Alsof jij het erg vind om dingen via je neus naar binnen te werken.
    Kan ik dit nog ontkennen? :d
    Geniet er van ,groetjes
    Heb genoten xoxo
    Valt mee. Als t goed is jagen ze er ook 1 de keel in. Heb m zaterdag gehad en leef nog. Kriebelde wel lekker. Zet m op!
    Eerst was de keel, daarna in de neus voor 3 sec. Vreemd gevoel maar te doen
    En een dag later staat de narcotica brigade voor zijn deur.
    :roflol:
     
    Flitsmeister gaat met GPS lijkt mij, dat is een heel ander systeem. Wel heel accuraat als je verbinding hebt, maar met aan/uit zetten kan het verspringen natuurlijk. Met het vliegtuig is ook leuk.

    Postcode van een vaste internetverbinding zal niet kloppen maar meestal (dus niet altijd) komt de trace dan wel bij een verdeling in je regio uit. Voor mij bijvoorbeeld in het centrum van de stad terwijl ik aan de rand woon.
    Vliegtuig zal het niet geweest zijn, dus dan zal het aan en uitzetten zijn geweest.
    Ja, GSP is nauwkeurig als de verbinding goed is. In het bos is dat vaak te zwak, tussen hoge gebouwen wordt dat nog wel eens verstoord.

    Bij mij klopt de woonplaats niet eens. Internationaal aanbod op Netflix, je beveiliging, je ip hoeft niets te zeggen. En bij Google is het vaak maar net net wat je hebt ingesteld (als thuis) en waarvoor je toestemming hebt gegeven. Tenminste, zo heb ik het begrepen. Maar dat begrijpen van mij, gaat nog wel eens fout :p
     
    Bij mij klopt de woonplaats niet eens. Internationaal aanbod op Netflix, je beveiliging, je ip hoeft niets te zeggen.
    Als je dat via een VPN of iets dergelijks doet dan komt het inderdaad helemaal niet bij jou maar bij dat toegangspunt uit. Jij of je internetprovider kunnen het aardig verbergen, dat zeker.
     
    Dochtertje haar hele school dicht vanwege uitbraak Corona en zij in “quarantaine” belt een muts mijn gsm (waarvan ik het nummer nooit heb gegeven) voor uitleg te geven, moeten zo min mogelijk contact hebben met haar, uhu, dat gaat bij een kind van 3....
    BE is echt het achterstandskindje van Europa
     
    Dochtertje haar hele school dicht vanwege uitbraak Corona en zij in “quarantaine” belt een muts mijn gsm (waarvan ik het nummer nooit heb gegeven) voor uitleg te geven, moeten zo min mogelijk contact hebben met haar, uhu, dat gaat bij een kind van 3....
    BE is echt het achterstandskindje van Europa
    Is toch niet zo moeilijk...gewoon opsluiten in de kelder...
     
    Dochtertje haar hele school dicht vanwege uitbraak Corona en zij in “quarantaine” belt een muts mijn gsm (waarvan ik het nummer nooit heb gegeven) voor uitleg te geven, moeten zo min mogelijk contact hebben met haar, uhu, dat gaat bij een kind van 3....
    BE is echt het achterstandskindje van Europa
    1611173355831.png


    Kan je er ook elke dag een beetje tegen aantrappen. Twee vliegen in één klap.

    Is toch niet zo moeilijk...gewoon opsluiten in de kelder...
    Kinderen opsluiten in kelders kunnen ze daar wel goed in België.
     
    Iedereen verklaarde me voor gek dat ik fitnessaparaten voor me zelf kocht! Maar nu ben ik de gene die gewoon fatsoenlijk kan trainen
    Ja, we kunnen niet allemaal even slim zijn hee.
     
    Ik hang sinds begin corona alleen maar met dezelfde personen, nooit problemen. Afgelopen weekend was er 1 iemand extra bij (in 8 maanden tijd) en die had gelijk corona, echt hoe verzin je het
     
    Vanwege de avondklok die om 21:00 begint sluit onze albert heijn om 20:45. Dat vinden wij dus onzin want als we de albert heijn om 20:00 zouden sluiten had iedereen een uur reistijd om naar huis te gaan. En nou krijgt ieder werknemer een bewijsje dat die tot savonds sluit werkt.
     
    Vanwege de avondklok die om 21:00 begint sluit onze albert heijn om 20:45. Dat vinden wij dus onzin want als we de albert heijn om 20:00 zouden sluiten had iedereen een uur reistijd om naar huis te gaan. En nou krijgt ieder werknemer een bewijsje dat die tot savonds sluit werkt.
    Werken er mensen met zo'n lange reistijd? :eek:
     
    Back
    Naar boven