- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Vandaar dat "Takkewijf"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaar dat "Takkewijf"

Juist!

Flitsmeister gaat met GPS lijkt mij, dat is een heel ander systeem. Wel heel accuraat als je verbinding hebt, maar met aan/uit zetten kan het verspringen natuurlijk. Met het vliegtuig is ook leuk.Oh? Net zoals Google onderaan de pagina bij het zoeken, je postcode vermeldt? Die klopt nooit bij.
Is ook wel te zien aan mijn flitsmeister
![]()
Kan ik dit nog ontkennen? :dAlsof jij het erg vind om dingen via je neus naar binnen te werken.
Heb genoten xoxo
Eerst was de keel, daarna in de neus voor 3 sec. Vreemd gevoel maar te doenValt mee. Als t goed is jagen ze er ook 1 de keel in. Heb m zaterdag gehad en leef nog. Kriebelde wel lekker. Zet m op!
En een dag later staat de narcotica brigade voor zijn deur.

Vliegtuig zal het niet geweest zijn, dus dan zal het aan en uitzetten zijn geweest.Flitsmeister gaat met GPS lijkt mij, dat is een heel ander systeem. Wel heel accuraat als je verbinding hebt, maar met aan/uit zetten kan het verspringen natuurlijk. Met het vliegtuig is ook leuk.
Postcode van een vaste internetverbinding zal niet kloppen maar meestal (dus niet altijd) komt de trace dan wel bij een verdeling in je regio uit. Voor mij bijvoorbeeld in het centrum van de stad terwijl ik aan de rand woon.

Als je dat via een VPN of iets dergelijks doet dan komt het inderdaad helemaal niet bij jou maar bij dat toegangspunt uit. Jij of je internetprovider kunnen het aardig verbergen, dat zeker.Bij mij klopt de woonplaats niet eens. Internationaal aanbod op Netflix, je beveiliging, je ip hoeft niets te zeggen.
Is toch niet zo moeilijk...gewoon opsluiten in de kelder...Dochtertje haar hele school dicht vanwege uitbraak Corona en zij in “quarantaine” belt een muts mijn gsm (waarvan ik het nummer nooit heb gegeven) voor uitleg te geven, moeten zo min mogelijk contact hebben met haar, uhu, dat gaat bij een kind van 3....
BE is echt het achterstandskindje van Europa
Dochtertje haar hele school dicht vanwege uitbraak Corona en zij in “quarantaine” belt een muts mijn gsm (waarvan ik het nummer nooit heb gegeven) voor uitleg te geven, moeten zo min mogelijk contact hebben met haar, uhu, dat gaat bij een kind van 3....
BE is echt het achterstandskindje van Europa
Kinderen opsluiten in kelders kunnen ze daar wel goed in België.Is toch niet zo moeilijk...gewoon opsluiten in de kelder...
Iedereen verklaarde me voor gek dat ik fitnessaparaten voor me zelf kocht! Maar nu ben ik de gene die gewoon fatsoenlijk kan trainenIk mis de gym echt hard.
De dames mij ook daar denk ik.
Denk het niet (ik lees tussen de regels dat ze nog niet gebeld hebben).Ik mis de gym echt hard.
De dames mij ook daar denk ik.
Ja, we kunnen niet allemaal even slim zijn hee.Iedereen verklaarde me voor gek dat ik fitnessaparaten voor me zelf kocht! Maar nu ben ik de gene die gewoon fatsoenlijk kan trainen
Hihi
Ik geef niet zomaar mijn nummer aan de eerste beste fitgirl hoor.Denk het niet (ik lees tussen de regels dat ze nog niet gebeld hebben).
Zij ook niet aan jou, maar er is geen direct verband met de laatste zin.Ik geef niet zomaar mijn nummer aan de eerste beste fitgirl hoor.
Ben geen h**r!

Werken er mensen met zo'n lange reistijd?Vanwege de avondklok die om 21:00 begint sluit onze albert heijn om 20:45. Dat vinden wij dus onzin want als we de albert heijn om 20:00 zouden sluiten had iedereen een uur reistijd om naar huis te gaan. En nou krijgt ieder werknemer een bewijsje dat die tot savonds sluit werkt.

Karma voor het schenden van de regels.Ik hang sinds begin corona alleen maar met dezelfde personen, nooit problemen. Afgelopen weekend was er 1 iemand extra bij (in 8 maanden tijd) en die had gelijk corona, echt hoe verzin je het