- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Wil het liefst diegene zn kop inslaan met een stoeptegel nu maar goed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil het liefst diegene zn kop inslaan met een stoeptegel nu maar goed
Al laten testen?Wil het liefst diegene zn kop inslaan met een stoeptegel nu maar goed
Ik zou ook balen, maar als diegene geen andere risico's heeft genomen dan de rest, dan is dat misschien een wat nauwe blik?Wil het liefst diegene zn kop inslaan met een stoeptegel nu maar goed
Ben het nu aan het regelen, tot nu toe is iedereen negatief getest dus dat is iig mooi
Ja het probleem is, hij had het diezelfde avond over een corona uitbraak bij zijn werk.Ik zou ook balen, maar als diegene geen andere risico's heeft genomen dan de rest, dan is dat misschien een wat nauwe blik?
Dat had je anderen ook wel kwalijk genomen, merkwaardig figuur inderdaad.Ja het probleem is, hij had het diezelfde avond over een corona uitbraak bij zijn werk.
Hij stond letterlijk naast ons en toen had hij het over een corona uitbraak op zijn werk, dan ben je toch een imbeciel
En nu ontkent hij dat hij dat heeft gezegd
Ik had z'n mafketel met oud en nieuw naast me zitten.. ze vertelde aan het eind van de avond over een uitbraak op de afdeling en als ze zich morgen nog zo voelde, dan zou ze zich laten testen. En bedankt... Gelukkig was de test negatiefJa het probleem is, hij had het diezelfde avond over een corona uitbraak bij zijn werk.
Hij stond letterlijk naast ons en toen had hij het over een corona uitbraak op zijn werk, dan ben je toch een imbeciel
En nu ontkent hij dat hij dat heeft gezegd
Ja is bizar toch, kunt toch wel een klein beetje nadenken vooral tijdens deze tijd hahahaIk had z'n mafketel met oud en nieuw naast me zitten.. ze vertelde aan het eind van de avond over een uitbraak op de afdeling en als ze zich morgen nog zo voelde, dan zou ze zich laten testen. En bedankt... Gelukkig was de test negatief
Eigen schuld, had je maar afstand moeten houden!Ik had z'n mafketel met oud en nieuw naast me zitten.. ze vertelde aan het eind van de avond over een uitbraak op de afdeling en als ze zich morgen nog zo voelde, dan zou ze zich laten testen. En bedankt... Gelukkig was de test negatief
Dat zou je denken, maar helaas.Ja is bizar toch, kunt toch wel een klein beetje nadenken vooral tijdens deze tijd hahaha
Ik zie een zeer beperkt groepje mensen. Blijkbaar niet de juiste gekozen tot dat selectieve groepjeEigen schuld, had je maar afstand moeten houden!
Dit soort voorbeelden, dan snap je waarom het zo lang moet duren.
Je bent altijd welkom.Ik zie een zeer beperkt groepje mensen. Blijkbaar niet de juiste gekozen tot dat selectieve groepje
Blijkbaar werd er teveel on-topic gebleven daarBattle topic gesloten. Waarom? Die was er toch voor om lekker te kunnen rellen?
Ben even offline geweest kan iemand mij bijpraten?

Tja, er zijn heel veel dingen hier veranderd de afgelopen weken. Je mag de mods geen vragen meer stellen. Je mag geen kut meer zeggen. En er zijn bepaalde personen hier die meer privileges hebben dan anderen, want die mogen het schijnbaar allemaal wel. En als je er iets van zegt, ben je blijkbaar paranoïde.Battle topic gesloten. Waarom? Die was er toch voor om lekker te kunnen rellen?
Ben even offline geweest kan iemand mij bijpraten?
Terug naar reddit?Tja, er zijn heel veel dingen hier veranderd de afgelopen weken. Je mag de mods geen vragen meer stellen. Je mag geen kut meer zeggen. En er zijn bepaalde personen hier die meer privileges hebben dan anderen, want die mogen het schijnbaar allemaal wel. En als je er iets van zegt, ben je blijkbaar paranoïde.
Ik houd het hier wel even voor gezien. Adios homo's 🖕