MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.463
  • #130.465
Ik zou ook balen, maar als diegene geen andere risico's heeft genomen dan de rest, dan is dat misschien een wat nauwe blik?
Ja het probleem is, hij had het diezelfde avond over een corona uitbraak bij zijn werk.
Hij stond letterlijk naast ons en toen had hij het over een corona uitbraak op zijn werk, dan ben je toch een imbeciel
En nu ontkent hij dat hij dat heeft gezegd

• #130.466
Ja het probleem is, hij had het diezelfde avond over een corona uitbraak bij zijn werk.
Hij stond letterlijk naast ons en toen had hij het over een corona uitbraak op zijn werk, dan ben je toch een imbeciel
Dat had je anderen ook wel kwalijk genomen, merkwaardig figuur inderdaad.

• #130.468
Ik had z'n mafketel met oud en nieuw naast me zitten.. ze vertelde aan het eind van de avond over een uitbraak op de afdeling en als ze zich morgen nog zo voelde, dan zou ze zich laten testen. En bedankt... Gelukkig was de test negatief

• #130.469
Ik had z'n mafketel met oud en nieuw naast me zitten.. ze vertelde aan het eind van de avond over een uitbraak op de afdeling en als ze zich morgen nog zo voelde, dan zou ze zich laten testen. En bedankt... Gelukkig was de test negatief
Ja is bizar toch, kunt toch wel een klein beetje nadenken vooral tijdens deze tijd hahaha

• #130.470
Eigen schuld, had je maar afstand moeten houden!
:trollface:

Dit soort voorbeelden, dan snap je waarom het zo lang moet duren.

• #130.474
74E29146-36BD-42BC-9402-5EA0288EAC78.png

Whats this :o

• #130.475
Battle topic gesloten. Waarom? Die was er toch voor om lekker te kunnen rellen?

Ben even offline geweest kan iemand mij bijpraten?

• #130.478
Battle topic gesloten. Waarom? Die was er toch voor om lekker te kunnen rellen?

Ben even offline geweest kan iemand mij bijpraten?
Tja, er zijn heel veel dingen hier veranderd de afgelopen weken. Je mag de mods geen vragen meer stellen. Je mag geen kut meer zeggen. En er zijn bepaalde personen hier die meer privileges hebben dan anderen, want die mogen het schijnbaar allemaal wel. En als je er iets van zegt, ben je blijkbaar paranoïde.

Ik houd het hier wel even voor gezien. Adios homo's 🖕

• #130.479
Tja, er zijn heel veel dingen hier veranderd de afgelopen weken. Je mag de mods geen vragen meer stellen. Je mag geen kut meer zeggen. En er zijn bepaalde personen hier die meer privileges hebben dan anderen, want die mogen het schijnbaar allemaal wel. En als je er iets van zegt, ben je blijkbaar paranoïde.

Ik houd het hier wel even voor gezien. Adios homo's 🖕
Terug naar reddit?
Lopen ook veel verklikkers rond de laatste tijd :s

Terug
Naar boven