Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.661
Of de vrouwen van daar. Want de vrouwen van hier hebben zelf allemaal dikke arms.
200.gif

• #130.663
@Schwarzeneggertje ik zou foto's plaatsen waarop het lijkt alsof je avontuurlijk bent, van het leven geniet en niet desperate bent. Vakantiefoto's, foto van je motorritje door de bergen, foto waarop je laat zien dat je geliefd bent bij je vriendjes, dat soort dingen. Zeker niet uit gaan sloven met bodyshots en dat soort onzin. Ik heb nog wel wat openingszinnen voor je die 9/10 x doeltreffend zijn. Ben direct, niet bang voor afwijzing en vermijd langdradige gesprekken. En zie het als een sollicitatiegesprek, je wordt beter wanneer je het vaker doet.

• #130.664
@Schwarzeneggertje ik zou foto's plaatsen waarop het lijkt alsof je avontuurlijk bent, van het leven geniet en niet desperate bent. Vakantiefoto's, foto van je motorritje door de bergen, foto waarop je laat zien dat je geliefd bent bij je vriendjes, dat soort dingen. Zeker niet uit gaan sloven met bodyshots en dat soort onzin. Ik heb nog wel wat openingszinnen voor je die 9/10 x doeltreffend zijn. Ben direct, niet bang voor afwijzing en vermijd langdradige gesprekken. En zie het als een sollicitatiegesprek, je wordt beter wanneer je het vaker doet.
@Col_inc Ook

• #130.666
Gratis advies van de expert! Zal mijn pillendoosje met antidepressiva wegfotoshoppen.

• #130.667
+1. Bodypics doen het echt niet. Een goeie lach op de foto ergens waar je iets aan het doen bent (dus niet achter je pc ofzo) doet al wonderen.

• #130.672
Waar stressen jullie allemaal om man, ik zit lekker op de bank met me pik te spelen ondertussen met een zalm op me gezicht.

• #130.675

“Ik eet je zalm” - @Col_inc 2020

• #130.676
Bodypics doen het zeker wel.
Misschien bij de iets oudere generatie dan, maar het soort van mij moet daar niks meer van weten. Allemaal seuten die #bodypositivity roepen, het liefst allemaal gare politieke shit op hun insta story zetten en andere domme dingen doen/zeggen/delen.
TLDR: jeugd van tegenwoordig

En het hangt er ook weer vanaf hoe de bodypic gemaakt is. Als die aan het strand ofzo gemaakt is, toont het weer het avontuurlijke. Is het in een professionele setup is het ook weer helemaal anders...

• #130.679
Misschien bij de iets oudere generatie dan, maar het soort van mij moet daar niks meer van weten. Allemaal seuten die #bodypositivity roepen, het liefst allemaal gare politieke shit op hun insta story zetten en andere domme dingen doen/zeggen/delen.
TLDR: jeugd van tegenwoordig

En het hangt er ook weer vanaf hoe de bodypic gemaakt is. Als die aan het strand ofzo gemaakt is, toont het weer het avontuurlijke. Is het in een professionele setup is het ook weer helemaal anders...
Ik snap je punt ook wel , het is maar net in welke zee je vist natuurlijk.
en wij hebben vgm dezelfde leeftijd dus we vallen wel een beetje in dezelfde generatie.
Maar de meeste leeftijdsgenoten zijn inderdaad goed verneukt. Het probleem is natuurlijk het telefoontje, heb vaak het idee dat mensen meer bezig zijn met hun social media personage dan hun eigen personage. Maarja uiteindelijk worden ze toch wel geconfronteerd in de echte wereld.

• #130.680
Misschien bij meisjes, niet bij vrouwen.

En wat Robin zegt, op het strand is een ander verhaal.
Ik denk dat het vooral gaat om wat je zoekt en waarvoor. Aangezien ik nog niet uit ben op een serieuze relatie gezien mijn leeftijd is het natuurlijk een ander verhaal. Ik snap idd dat je je toekomstige vrouwtje niet enkel aan de haak krijgt met wat Bodypics nee.

Terug
Naar boven