Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.681
Misschien bij meisjes, niet bij vrouwen.

En wat Robin zegt, op het strand is een ander verhaal.
In mijn geval valt het mee, er wordt door een enkeling gespot maar de meesten vinden het wel leuk; ook mijn bedekte toespelingen op seks die ik in mijn profiel maak.

• #130.682
Ik weet niet hoe vast je zit aan je SMTP setup maar ik kan je iets als Mailgun van harte aanbevelen. Werkt door een paar DNS records te configureren zodat ze geauthoriseerd zijn om vanuit jouw domein mail te versturen. Nooit gedonder mee gehad en lekker snel om up and running te krijgen
:)

Ik draai al mijn apps met een Google Apps for Business domein, verstuur alle mails zelf gewoon vanuit Gmail maar de transactionele mails gaan dan via Mailgun (of Postmark). Ze zitten elkaar ook niet in de weg. Dus je kunt vanuit je Laravel met support@ werken en deze in Gmail gebruiken als “sent from”.

Mailgun / Postmark wordt dmv een driver ook native ondersteunt door Laravel 👍
Net even een account gemaakt bij Mailgun en daarop overgestapt omdat het probleem met Gsuite bleef aanhouden, en alles vliegt weer. Thanks!

• #130.684
Ik heb mijn rotator cuff waarschijnlijk gescheurd door mijn pa over de middag te helpen met zijn rotte nieuwe filterbakken op zijn fucking nieuwe quarantinebak te zetten voor die irritante kutvissen. Ik krijg amper mijn arm omhoog zonder scherpe pijn.
Morge maar naar de dokter en spoedgevallen waarschijnlijk.

• #130.685
Nooo, duurt de verzending van Fitness seller echt minstens twee weken? Weet iemand of het niet toevallig toch wat sneller gaat?

• #130.687
Nooo, duurt de verzending van Fitness seller echt minstens twee weken? Weet iemand of het niet toevallig toch wat sneller gaat?
Ik heb anderhalve week gewacht met een weekend ertussen. Binnen de termijn die ze aangeven op hun website.

De bestelling daarvoor was het 1 week.

• #130.689
Ik heb mijn rotator cuff waarschijnlijk gescheurd door mijn pa over de middag te helpen met zijn rotte nieuwe filterbakken op zijn fucking nieuwe quarantinebak te zetten voor die irritante kutvissen. Ik krijg amper mijn arm omhoog zonder scherpe pijn.
Join the crew. Vanmiddag bij de fysio een echo laten maken van mijn schouder. Scheur in m'n supraspinatuspees (1 van de rotatorcuff pezen).

Fokt op man, hoe is de pijn? Welke pees denk je dat het is (rotator cuff heeft er 4 dacht ik).

• #130.691
Weet niet hoe de toestand nu is natuurlijk maar toen ik heb besteld (begin januari) was de levertijd 3 weken maar het was er toch al in één week. 😊

• #130.692
Join the crew. Vanmiddag bij de fysio een echo laten maken van mijn schouder. Scheur in m'n supraspinatuspees (1 van de rotatorcuff pezen).

Fokt op man, hoe is de pijn? Welke pees denk je dat het is (rotator cuff heeft er 4 dacht ik).
Amper geslapen de nacht erna van de pijn, deze nacht door xanax knocked out zodat ik toch kon slapen. Ik ben niet naar spoed gegaan, volgens de dokter zou het nog meevallen en is het 2-3 weken rusten, wat niet zo moeilijk is in coronatijd. Het is nu iets beter al kan dat ook aan de dafalgan codeine liggen. Welke het net is, de buiten/achterste. Vooral mijn arm omhoog doen is pijnlijk, en druk erop zetten snachts is garantie voor pijnscheut.

Ondertussen ook een bloedtest laten doen en die is ook niet goed, nierwaarden, leverwaarden, ferritine en ldl allemaal buiten de ranges. Niet overdreven, maar genoeg om de tour mineral een maand extra door te zetten, afhankelijk van het weer meer rondjes in het bos te doen en 15kg af te vallen voor 1 april.

• #130.693
Hele supermarkt weer leeg gehamsterd. Jezus lui, we krijgen één dagje een beetje sneeuw.. Er is geen f*cking hongerwinter aanstaande. :roflol:

Ik dacht altijd dat wij een relatief intelligent en beschaafd volk waren, maar als het een beetje spannend wordt blijkt dat vies tegen te vallen. :roflol:

• #130.694
Hele supermarkt weer leeg gehamsterd. Jezus lui, we krijgen één dagje een beetje sneeuw.. Er is geen f*cking hongerwinter aanstaande. :roflol:

Ik dacht altijd dat wij een relatief intelligent en beschaafd volk waren, maar als het een beetje spannend wordt blijkt dat vies tegen te vallen. :roflol:
Wat een hysterie. Echt nul nuchter zijn we in dit land. Kolere. Ik ga gewoon lekker op de bank zitten vanavond en lekker naar de sneeuw kijken. En morgen eens zien hoe de omgeving eruit ziet in de kou. En verder prima. De koelkast en kast zaten al voldoende vol. En anders heb ik nog een stuk of hinderde eiwitrepen en een paar kilo whey en caseine.

• #130.695

Ja hier ook de grootste van de twee supermarkten is dicht wegens een verbouwen. Bij de ander lag er om 15:00 bijna niets meer aan brood, zuivel, groente en fruit.

• #130.696

Toen al die gekkies al die toiletrollen gingen inslaan had ik de hoop in de mensheid al verloren.
Allemaal afschieten dat egoïstische volk.

• #130.699
Perfecte omschrijving van jouw volk.

nergens ter wereld zoveel Joden in WO2 afgevoerd als in Nederland en na de oorlog nergens ter wereld zoveel
"verzetsstrijders "gezien om daarna in Indonesië lekker weer met afgehakte hoofden te voetballen als onderdrukker en bezetter,
ja man ,wij zijn een dapper volkje

Laatst bewerkt:
  • #130.700
ik snap nu steeds beter waarom heel lang geleden mensen onderduikers bij de Duitsers aangaven voor 7,5 gulden ,wij zijn niets meer dan ratten
Dat was toch niet zo lang geleden? Tegenwoordig kan je overtreders van de coronaregels aangeven, levert volgens mij niks op maar leuke sport.

Terug
Naar boven