XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.005
Per ongeluk 2.5kg unflavored caseïne gekocht :roflol: :roflol: :roflol: . Normaal heb ik altijd chocola, de choco caseïne van bulkpowders was toch wel de lekkerste. Hoe ga ik dit nu oplossen. Zou een pot cacao er in dumpen werken?:roflol:

• #131.006
Per ongeluk 2.5kg unflavored caseïne gekocht :roflol: :roflol: :roflol: . Normaal heb ik altijd chocola, de choco caseïne van bulkpowders was toch wel de lekkerste. Hoe ga ik dit nu oplossen. Zou een pot cacao er in dumpen werken?:roflol:
Cacao werkt niet zo goed, moet je teveel voor gebruiken en maakt het te droog. Wat zoetstof met flavor drops doet wonderen.

• #131.007
Cacao werkt niet zo goed, moet je teveel voor gebruiken en maakt het te droog. Wat zoetstof met flavor drops doet wonderen.
Alleen voor een potje flavor drops bestellen is ook niet zo handig. Geen opties die ik bij de lokale super zou kunnen scoren?

• #131.009
* oploskoffie + zoetjes (of suiker) opmengen met scheutje heet water en erdoor doen. Eventueel nog wat kaneel.
* bij de bakspullen heb je van die kleine druppelflesjes aroma. Bij lidl hebben ze deze bij de bakspullen
* speculaas/koekkruiden en eventueel wat suiker (of zoetje oplossen als je zoet wil)
* fruit (als je de kcal kan hebben... )
* vanillesuiker
* https://www.ah.nl/producten/product/wi228598/dr-oetker-aroma-vanille
* https://www.ah.nl/producten/product/wi228595/dr-oetker-aroma-amandel
....
De baking flavourings hebben ze normaal ook bij Action maar ook bij andere supermarkten maar dan vaak alleen in vanille en citroen.

een andere optie is eventueel gewoon wat vanillestokjes in de pot met eiwit doen. Komt er een lichte vanille smaak aan. Maar ja is niet zoet. :o

• #131.010
Nesquik? Staat me bij dat dat prima te doen was toen ik smaakloze whey nam.

Laatst bewerkt:
  • #131.014
Duur weekje achter de rug..
Nieuw studiejaar (college geld, literatuur, studiemateriaal): €3400,-
Auto APK + beurtje: €750,-
WOZ / gemeentelijke belastingen: €990,-
Nieuwe riemaandrijving fiets: €150,-

:trollface:

Laatst bewerkt:
  • #131.015
De tante van mijn vrouw is overleden "aan corona". Ze was 80, woonde in een verzorginghuis en was verre van gezond, maar toch, je kan beter ergens anders door overlijden.
Gisteren ook een tante van mijzelf overleden “aan corona”, deze was 86 woonde zelfstandig en was tot voor kort betrekkelijk gezond.

• #131.016
In de winkel vroegen ze me om hier voortaan niet meer te komen shoppen :(

FB_IMG_1614504636261.jpg

• #131.019
Slurf tussen de ketting...
F988A628-B29F-4E57-A0F1-4B4083246DD2.jpeg

Iemand tips om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurd? Ketting trekt strak als er gewicht aan hangt en dan komen de ‘ringen’ tegen elkaar.

• #131.020
  • Heart
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven