En bij twijfel wil jij wel even op herkenning controleren?Zelf vertel ik altijd dat als je het doet, speel dan safe. Voorkom herkenning (piercings, gezicht etc), denk na naar wie je het stuurt,
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En bij twijfel wil jij wel even op herkenning controleren?Zelf vertel ik altijd dat als je het doet, speel dan safe. Voorkom herkenning (piercings, gezicht etc), denk na naar wie je het stuurt,
Ik denk dat ik dan heel snel ontslagen word, even in de gevangenis terecht kom en mijn VOG gedag kan zeggen.En bij twijfel wil jij wel even op herkenning controleren?

Kan dat diegene met zichzelf in de knoop zit en zich afzondert?Vriendschap van dik 15 jaar abrupt afgelopen . Waarom ik zou het niet weten maar hij heeft veel vrienden verwijderd.
Nou ja scheelt ook weer tripjes naar Brabant toe
Hing hij maar in een knoopKan dat diegene met zichzelf in de knoop zit en zich afzondert?
Cacao werkt niet zo goed, moet je teveel voor gebruiken en maakt het te droog. Wat zoetstof met flavor drops doet wonderen.Per ongeluk 2.5kg unflavored caseïne gekocht![]()
![]()
. Normaal heb ik altijd chocola, de choco caseïne van bulkpowders was toch wel de lekkerste. Hoe ga ik dit nu oplossen. Zou een pot cacao er in dumpen werken?
![]()
Alleen voor een potje flavor drops bestellen is ook niet zo handig. Geen opties die ik bij de lokale super zou kunnen scoren?Cacao werkt niet zo goed, moet je teveel voor gebruiken en maakt het te droog. Wat zoetstof met flavor drops doet wonderen.
Als je van zoet houd kan je er telkens wat siroop bij doen.Alleen voor een potje flavor drops bestellen is ook niet zo handig. Geen opties die ik bij de lokale super zou kunnen scoren?
* oploskoffie + zoetjes (of suiker) opmengen met scheutje heet water en erdoor doen. Eventueel nog wat kaneel.Per ongeluk 2.5kg unflavored caseïne gekocht![]()
![]()
. Normaal heb ik altijd chocola, de choco caseïne van bulkpowders was toch wel de lekkerste. Hoe ga ik dit nu oplossen. Zou een pot cacao er in dumpen werken?
![]()

Als je smaakloze whey doet met melk, smaakt t dan gewoon naar melk met een dikkere structuur? Of is de smaak gewoon dof (ofzo)?Nesquik? Staat me bij dat dat prima te doen was toen ik smaakloze whey nam.
ik vraag geen v.o.g en als je een bezem kan vast houden heb ik werk voor jeIk denk dat ik dan heel snel ontslagen word, even in de gevangenis terecht kom en mijn VOG gedag kan zeggen.![]()

nee echt puur eiwit smaakAls je smaakloze whey doet met melk, smaakt t dan gewoon naar melk met een dikkere structuur? Of is de smaak gewoon dof (ofzo)?
Gisteren ook een tante van mijzelf overleden “aan corona”, deze was 86 woonde zelfstandig en was tot voor kort betrekkelijk gezond.De tante van mijn vrouw is overleden "aan corona". Ze was 80, woonde in een verzorginghuis en was verre van gezond, maar toch, je kan beter ergens anders door overlijden.
LOLIn de winkel vroegen ze me om hier voortaan niet meer te komen shoppen
![]()
heb je enige weerstand geboden?In de winkel vroegen ze me om hier voortaan niet meer te komen shoppen
![]()

Powerbelly creërenSlurf tussen de ketting...
![]()
Iemand tips om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurd? Ketting trekt strak als er gewicht aan hangt en dan komen de ‘ringen’ tegen elkaar.