XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.322
Moest er hardop om lachen, zonde :(
Ja snap ik, ik lach nu nog steeds zo grappig was het. Maar er mag helaas niet meer gelachen worden op dit forum. Gelukkig heb ik nog wel een foto van de post. Als je ooit sip bent, stuur mij dan een privébericht, dan stuur ik je de foto van de post wel door joh.

• #131.324
old statler and waldorf GIF

Ondertussen zijn @imnewhere en @Bosco55555 druk bezig om erachter te komen waar dit nou allemaal over gaat.

• #131.325
Sommige hebben de behoefte smeulende vuurtjes aan te wakkeren.
Ik kreeg alleen een geinig plaatje doorgestuurd. Aangezien ik er hard om kon lachen wilde ik mijn grote vrienden van het forum ook wat vertier bezorgen in deze helse tijd. Het zou toch egoïstisch zijn om in treurige crisistijden als deze al het plezier voor jezelf te houden?

• #131.326
Die is net op wonderbaarlijke wijze verwijderd...... Het was blijkbaar iets super grappigs want de likes stroomden binnen. Zal op de inhoud niet ingaan, want het was echt extreem grof......

:treuren:
Foto's van andermans kinderen posten is ook niet echt netjes he.

• #131.329
Ik kreeg alleen een geinig plaatje doorgestuurd. Aangezien ik er hard om kon lachen wilde ik mijn grote vrienden van het forum ook wat vertier bezorgen in deze helse tijd. Het zou toch egoïstisch zijn om in treurige crisistijden als deze al het plezier voor jezelf te houden?
Mischien de volgende keer bedenken namen te verwijderen uit dit soort "geinige" plaatjes als je weet dat sommige zaken momenteel gevoelig liggen.

• #131.330
Mischien de volgende keer bedenken namen te verwijderen uit dit soort "geinige" plaatjes als je weet dat sommige zaken momenteel gevoelig liggen.
Misschien moeten sommige mensen dan niet zo gevoelig doen over een plaatje op het internet. In dit geval iemand die dat zelf ook altijd kraaide totdat hij het zelf was

• #131.331
Ik kreeg het plaatje op die manier toegestuurd. Iemand anders was dus zo creatief geweest om er een naam in te zetten. Maar je hebt gelijk, bij deze dan het origineel.

IMG-20210322-WA0037.jpg

• #131.332
Misschiem moeten sommigen niet zo geilen op "discussies" tussen anderen en niet overal hun 5cent bij willen leggen

• #131.333
Misschien moeten sommigen niet zo janken als ze hun halve leven hier posten en er 1 grapje over word gemaakt. Als het zo prive is post het dan niet

• #131.334
Ik kreeg het plaatje op die manier toegestuurd. Iemand anders was dus zo creatief geweest om er een naam in te zetten. Maar je hebt gelijk, bij deze dan het origineel.
Maar dat is dus niet de tekst die op het plaatje stond dat je geplaat had wat betekend dat je het bewust heb aangepast om iets uit te lokken.

• #131.335
Maar dat is dus niet de tekst die op het plaatje stond dat je geplaat had wat betekend dat je het bewust heb aangepast om iets uit te lokken.
Ik weet niet waar jij wel of niet toe in staat bent, maar lezen (en schrijven) is duidelijk niet je sterkste punt he?

• #131.336
  • #131.338
Imo zal ik nooit ouders snappen die hun kinderen tonen op social media of zelfs zo ver gaan om social media kanalen aan te maken voor hun kinderen.
Je zet je kinderen hun hele leven online zonder dat zij hier een zeggen over hebben.
Als mijn ouders dat bij mij hadden geflikt had ik ze dat nooit kunnen vergeven.
Sommige mensen hier zien sowieso het gevaar van social media en foto's delen online niet in lijkt mij, eens op het internet, is altijd op het internet.
Er zijn hier in de buurt genoeg -20 IQ moeders die een facebook voor hun kind van 4 hebben aangemaakt en elke week andere foto's/omslagfoto's uploaden.
Afschuwelijk. Ik walg er echt van.

• #131.340
Imo zal ik nooit ouders snappen die hun kinderen tonen op social media of zelfs zo ver gaan om social media kanalen aan te maken voor hun kinderen.
Je zet je kinderen hun hele leven online zonder dat zij hier een zeggen over hebben.
Als mijn ouders dat bij mij hadden geflikt had ik ze dat nooit kunnen vergeven.
Sommige mensen hier zien sowieso het gevaar van social media en foto's delen online niet in lijkt mij, eens op het internet, is altijd op het internet.
Er zijn hier in de buurt genoeg -20 IQ moeders die een facebook voor hun kind van 4 hebben aangemaakt en elke week andere foto's/omslagfoto's uploaden.
Afschuwelijk. Ik walg er echt van.
Waarom dan precies, je loopt toch ook niet incognito over straat?

Terug
Naar boven