- Waardering
- 3.702
De andere bedoeld dat niet hij maar iemand anders de tekst heeft aangepast en valt daarna aan op spelfouten.In dit geval begrijp jij gewoon niet wat de ander bedoelt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De andere bedoeld dat niet hij maar iemand anders de tekst heeft aangepast en valt daarna aan op spelfouten.In dit geval begrijp jij gewoon niet wat de ander bedoelt.
Zou leuk zijn als je werkgever die foto van je vind dat je als een cuck staat toe te kijken hoe een andere man een vrouw neuktWaarom dan precies, je loopt toch ook niet incognito over straat?
Ik mag toch van een 'Super Mod' wel aannemen dat hij/zij capabel genoeg is om een bericht te lezen? Als dat al te veel gevraagd en te hoog gegrepen is wordt het misschien tijd voor een andere hobby. Zo'n domme reply stoort mij geweldig, en dan reageer ik kattig ja.Aha de "we kunnen het niet winnen dus gaan we katten" tactiek. 👏
Nee ik val helemaal niet over je taalfouten, anders had ik wel benoemd dat je meerdere malen bedoeld schrijft in plaats van bedoelt.De andere bedoeld dat niet hij maar iemand anders de tekst heeft aangepast en valt daarna aan op spelfouten.
Zoiets noemen ze sharenting, ja dat is een ding, en als je zelf geen kinderen hebt zul je het ook nooit snappen.Imo zal ik nooit ouders snappen die hun kinderen tonen op social media of zelfs zo ver gaan om social media kanalen aan te maken voor hun kinderen.
Je zet je kinderen hun hele leven online zonder dat zij hier een zeggen over hebben.
Als mijn ouders dat bij mij hadden geflikt had ik ze dat nooit kunnen vergeven.
Sommige mensen hier zien sowieso het gevaar van social media en foto's delen online niet in lijkt mij, eens op het internet, is altijd op het internet.
Er zijn hier in de buurt genoeg -20 IQ moeders die een facebook voor hun kind van 4 hebben aangemaakt en elke week andere foto's/omslagfoto's uploaden.
Afschuwelijk. Ik walg er echt van.
Dus loop jij incognito over straat.Zou leuk zijn als je werkgever die foto van je vind dat je als een cuck staat toe te kijken hoe een andere man een vrouw neukt![]()
Sommige mensen hebben niets te verliezen natuurlijk

Waarom kun je niet tegen een grapje? Want dat is waar dit alles mee begon?Zoiets noemen ze sharenting, ja dat is een ding, en als je zelf geen kinderen hebt zul je het ook nooit snappen.
Gewoon niet klikken of scrollen is ook een optie.
Wie zeg dat ik je post niet gelezen heb ? Iemand anders heeft de tekst aangepast, niet jij. Toch?Ik mag toch van een 'Super Mod' wel aannemen dat hij/zij capabel genoeg is om een bericht te lezen? Als dat al te veel gevraagd en te hoog gegrepen is wordt het misschien tijd voor een andere hobby. Zo'n domme reply stoort mij geweldig, en dan reageer ik kattig ja.
Dat blijkt uit jouw post. Als je m'n bericht wel aandachtig hebt gelezen maakt dat jouw eigen reply nog dommer.Wie zeg dat ik je post niet gelezen heb ? Iemand anders heeft de tekst aangepast, niet jij. Toch?
Als het om mijn zoontje draait ben ik blijkbaar enorm lichtgeraak, rage zonder de roids, wist ik zelf ook niet tot die 'grap'.Waarom kun je niet tegen een grapje? Want dat is waar dit alles mee begon?
Zoiets noemen ze sharenting, ja dat is een ding, en als je zelf geen kinderen hebt zul je het ook nooit snappen.
Gewoon scrollen is ook een optie.
Oké misschien in jouw geval niet, maar er zijn tal gevallen dat personen niet aangenomen worden doormiddel van hun uitspraken op social media. Cyberbullying is ook gewoon een ding.Dus loop jij incognito over straat.
Mijn werkgever boeit dat trouwens echt niet.
Ik zou zelf willen dat ik meer baby/kinder foto's van mezelf hadOké misschien in jouw geval niet, maar er zijn tal gevallen dat personen niet aangenomen worden doormiddel van hun uitspraken op social media. Cyberbullying is ook gewoon een ding.
Ik loop niet incognito over straat, maar ik kies zelf wel hoe ik over kom voor mensen die mij zien/opzoeken. Overal waar ik te vinden ben, heb ik zelf vrede mee.
In zo'n kind's geval zullen altijd die kinderfoto's online te vinden zijn zonder dat die daar zelf voor gekozen heeft. Is gewoon triest toch, geef hem op z'n minst de kans om zelf die keuze te maken.

Zoals je zei ik ben natuurlijk zelf geen vader maar ik zou het zelf in ieder geval niet willen.Ik beheers mezelf nog imo, en er zijn meer mensen die het wel waarderen tegenover niet.
Ik zou zelf willen dat ik meer baby/kinder foto's van mezelf had
Maar ik snap je punt wel, in het begin poste ik wel eens in random topics hier een foto van Damian, duhuh, de grootste prestatie in mijn leven en iedereen mag het weten, maar voor de rest beperk ik het tot mijn log en mijn persoonlijke, besloten Facebook pagina.
De foto waar ophef over was had ik gepost omdat mijn zoontje een half jaar was geworden die dag, wat ik toch wel een mijlpaal vind, mijn excuses voor mijn enthousiasme.

Oké Harry Potter, de laatste keer dat ik überhaupt ergens een foto deelde is maanden geleden@Steks Hoe zou jij het vinden dat ik op straat foto's van jouw kinderen neem en die mee neem naar huis? "jIJ LOoPt tOcH Ook NiEt InCogNitO oVEr StrAat"
@Kathlinoo Nu weet jij hoe wij ons voelen over jouw oversharing van je achterwerk. Heb je je kont toestemming gevraagd om duizend en één invalshoeken te delen met de wereld?

Daar zal vast wel een goede reden voor zijn

Ik begrijp dat je daar kwaad om word maar om iemand vervolgens op facebook helemaal in een kwaad daglicht te zetten... dat had je bij mij niet hoeven doenAls het om mijn zoontje draait ben ik blijkbaar enorm lichtgeraak, rage zonder de roids, wist ik zelf ook niet tot die 'grap'.