MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.367
@Steks Hoe zou jij het vinden dat ik op straat foto's van jouw kinderen neem en die mee neem naar huis? "jIJ LOoPt tOcH Ook NiEt InCogNitO oVEr StrAat"
Wat ik daar van vind doet niet echt terzake, wettelijk gezien je daar niet veel tegen doen.

• #131.371
:scratch: is dat werkelijk jouw tegenworp? Je kan beter Steks!

Wat wettelijk is, is niet noodzakelijk moreel of sociaal acceptable.
Denk je nou dat je het tegen kunt houden dat er foto’s van je kinderen worden gemaakt in dierentuinen, attractieparken, bij een Sinterklaas intocht e.d. Ik loop daar ook bijna altijd met mijn camera rond en je wilt niet weten hoeveel kinderen die niet van mij zijn ik zonder problemen scherp pp de foto heb staan en dan doe ik het er niet eens om.

Hoe je er mee omgaat is een tweede, als ik mijn baan kwijt raak door een geshopte foto heeft die gene wel een probleem als ik hem weet te achterhalen.

• #131.373
Denk je nou dat je het tegen kunt houden dat er foto’s van je kinderen worden gemaakt in dierentuinen, attractieparken, bij een Sinterklaas intocht e.d. Ik loop daar ook bijna altijd met mijn camera rond en je wilt niet weten hoeveel kinderen die niet van mij zijn ik zonder problemen scherp pp de foto heb staan en dan doe ik het er niet eens om.
Maar die nevenpublicatie is niet gelinkt aan jouw naam of jouw ouders hun naam wanneer iemand die op facebook zet.

Er is tevens een wereld van verschil tussen een onbekende die fotos van mijn kinderen zou nemen of een onbekende die foto's neemt waar mijn kinderen toevallig opstaan.

Met oversharing verleen je toegang van fotos aan wie dan ook, waar dan ook, wanneer dan ook om eender welke reden.

• #131.375
Aardig creepy dat dit je eerste bericht in 18 dagen is
1616441894789.png

• #131.380
Ik kreeg het plaatje op die manier toegestuurd. Iemand anders was dus zo creatief geweest om er een naam in te zetten. Maar je hebt gelijk, bij deze dan het origineel.

IMG-20210322-WA0037.jpg
Heb je ook een foto van de moeder?
Ik vraag dit voor ee nvriend.

Terug
Naar boven