- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Ik krijg anders dagelijks foto's van je?Oké Harry Potter, de laatste keer dat ik überhaupt ergens een foto deelde is maanden geleden![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg anders dagelijks foto's van je?Oké Harry Potter, de laatste keer dat ik überhaupt ergens een foto deelde is maanden geleden![]()
zou je ook eens moeten proberen
Stel jij scheurt alles op vakantie uit. Ben jij dan verzekerd
Precies, hoog tijd voor een paar nieuwe foto's.Oké Harry Potter, de laatste keer dat ik überhaupt ergens een foto deelde is maanden geleden![]()
knap man, een kind verwekken

Wat ik daar van vind doet niet echt terzake, wettelijk gezien je daar niet veel tegen doen.@Steks Hoe zou jij het vinden dat ik op straat foto's van jouw kinderen neem en die mee neem naar huis? "jIJ LOoPt tOcH Ook NiEt InCogNitO oVEr StrAat"
Hou je bek toch eens 2 seconden man! De Sfeer zit voor een keer eens goed.Ik heb vandaag mijn teen gestoten.
Hoe was jullie dag?
Denk die baard weg en je hebt er >>1000.Ik zou zelf willen dat ik meer baby/kinder foto's van mezelf had![]()
Wat ik daar van vind doet niet echt terzake, wettelijk gezien je daar niet veel tegen doen.
is dat werkelijk jouw tegenworp? Je kan beter Steks!Denk je nou dat je het tegen kunt houden dat er foto’s van je kinderen worden gemaakt in dierentuinen, attractieparken, bij een Sinterklaas intocht e.d. Ik loop daar ook bijna altijd met mijn camera rond en je wilt niet weten hoeveel kinderen die niet van mij zijn ik zonder problemen scherp pp de foto heb staan en dan doe ik het er niet eens om.is dat werkelijk jouw tegenworp? Je kan beter Steks!
Wat wettelijk is, is niet noodzakelijk moreel of sociaal acceptable.
Bagatelliseer het maar... Ik kan situaties bedenken waarin een kind verwekken heel lastig wordt...
Maar die nevenpublicatie is niet gelinkt aan jouw naam of jouw ouders hun naam wanneer iemand die op facebook zet.Denk je nou dat je het tegen kunt houden dat er foto’s van je kinderen worden gemaakt in dierentuinen, attractieparken, bij een Sinterklaas intocht e.d. Ik loop daar ook bijna altijd met mijn camera rond en je wilt niet weten hoeveel kinderen die niet van mij zijn ik zonder problemen scherp pp de foto heb staan en dan doe ik het er niet eens om.
Ik zeg hou je niet in Kat ;-)Oké Harry Potter, de laatste keer dat ik überhaupt ergens een foto deelde is maanden geleden![]()
ja, ik
Ik maak een grapje.Ik postte een random foto van google. Wat is hier niet netjes aan? Lijkt hier wel rusland man propaganda
Ja.
Heb je ook een foto van de moeder?Ik kreeg het plaatje op die manier toegestuurd. Iemand anders was dus zo creatief geweest om er een naam in te zetten. Maar je hebt gelijk, bij deze dan het origineel.
![]()