- Waardering
- 1.477
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 5%
Kom maar door
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom maar door
Waarom zou ej dat doen? Als je dan al iemand wilt pakken, doe het dan gewoon op de persoon zelf, anders is het net zo treist als Martijn Koning over Thierry Baudet z'n familie.Ja.
Ik ben trouwens ook benieuwd of iemand grapjes of photoshops durft te maken over/met die kleine van jou.
Omdat men het wel aandurft met kinderen van anderen.Waarom zou ej dat doen? Als je dan al iemand wilt pakken, doe het dan gewoon op de persoon zelf, anders is het net zo treist als Martijn Koning over Thierry Baudet z'n familie.
Doe ik zo zeg eens blufJa.
Ik ben trouwens ook benieuwd of iemand grapjes of photoshops durft te maken over/met die kleine van jou.
Ja.
je wilt niet weten hoeveel kinderen die niet van mij zijn ik zonder problemen scherp pp de foto heb staan
Nou, dat wordt binnenkort maar eens wat printjes maken want dat wil ik natuurlijk voor geen goud missen. Ik word al helemaal warm van de gedachte dat ik een probleem ga krijgen met onze forum cuck.als ik mijn baan kwijt raak door een geshopte foto heeft die gene wel een probleem als ik hem weet te achterhalen.
Ik ben benieuwd hoe jij er voor kan zorgen dat ik mijn baan kwijt zal raken.Nou, dat wordt binnenkort maar eens wat printjes maken want dat wil ik natuurlijk voor geen goud missen. Ik word al helemaal warm van de gedachte dat ik een probleem ga krijgen met onze forum cuck.
Te makkelijk deze
Heb genoeg shit gezien dat mensen gedox'ed worden en dat er allemaal anonieme mails naar het werk/college waar diegene zit wordt verstuurd dat diegene een bom mee brengt naar school enzoIk ben benieuwd hoe jij er voor kan zorgen dat ik mijn baan kwijt zal raken.
Dat kan je ook allemaal doen bij iemand die geen foto’s op internet plaatst.Heb genoeg shit gezien dat mensen gedox'ed worden en dat er allemaal anonieme mails naar het werk/college waar diegene zit wordt verstuurd dat diegene een bom mee brengt naar school enzo
Zijn vgm wel genoeg artikelen over te vinden dat hele scholen dicht gaan door een groepje malafide t*ring lijers die zich voor doen als iemand anders
Dat is zeker waarDat kan je ook allemaal doen bij iemand die geen foto’s op internet plaatst.

Als ik jouw bericht zo lees, dan begrijp ik niet waarom jij je niet ziek meldt?39,3-39,6 graden koorts, morgen lesbezoek voor de eindevaluatie. Overmorgen onderzoek uitvoeren wat alleen op school kan. Als ik een coronatest laat doen, mag ik sowieso woensdag niet naar school. Rip woensdag mijn dagje sporten bij de fysio ook. Onderzoek niet kunnen beginnen is ook stressen om met een paar dagen alle resultaten te verwerken.
Mooi hoe ik altijd goed grieperig word wanneer ik een paar drukke weken heb gehad. Had nog een griepprik aangevraagd, maar die waren allang weg. Deze week was mijn rustige week aangebroken, die is nu met 1-2 weken verlengd.
Met koorts wel?Als ik een coronatest laat doen, mag ik sowieso woensdag niet naar school.

Als ik jouw bericht zo lees, dan begrijp ik niet waarom jij je niet ziek meldt?

Nou ja, je het nog zoiets als een moreel kompas. Als iets in twijfel is met je moreel kompas, dan vraag je het toch na? Of je checkt het. Of je zegt gewoon dat je geen zin hebt om je ergens in te.versiepen, en dat je daarom geen mening hebt. Ik heb ook niet overal een antwoord op, moet dat dan?Jij begrijpt ook niet dat een valse verklaring nog steeds een valse verklaring is indien je niet door de mand valt![]()
Omdat ik volgende maand mijn eindoordeel en deadline onderzoek heb om mijn studie af te ronden. Helaas zijn mijn docenten weinig flexibel op de hogeschool.Als ik jouw bericht zo lees, dan begrijp ik niet waarom jij je niet ziek meldt?
Ik ben zelden langer dan 2 dagen ziek. Al moet ik niet te vroeg juichen, de laatste 2 keer had ik een zware bacteriële keelontsteking. M'n keel voelt nog goed... Maar stel dat m'n temperatuur gedaald is en ik mij oke voel, mag ik woensdag alsnog niet werken zonder uitslag.