- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien moet je het hier dan maar even posten zodat alle onduidelijkheden uit de wereld zijn geholpen.
Misschien moet je het hier dan maar even posten zodat alle onduidelijkheden uit de wereld zijn geholpen.
Ik snap wel dat je nog op antwoord wacht
Neen.
Hahahahahahah de t*ring

Ik vraag me werkelijk af of deze @Brainfart real is. Er kloppen gewoon te veel dingen niet.
Iets met cringy en cat...Mengt zich te veel in discussies. Welke vrouw hebben jullie dat zien op dit forum?
did you give the cat a pat?
Heb ik het geld niet voor over

Als jij wil denken dat ik een man ben, dan doe je dat toch lekker?Ik vraag me werkelijk af of deze @Brainfart real is. Er kloppen gewoon te veel dingen niet.
1. Ze post nooit foto's en heeft geen log. Aandacht is net als crack voor vrouwen. Zeker als je rekening houdt met de hoeveelheid simps/orbiters die hier aanwezig zijn. Aka: het perfecte scenario om daar dan gebruik van te maken.
2. Mengt zich te veel in discussies. Welke vrouw hebben jullie dat zien op dit forum? De meesten posten alleen in hun log. Volgens mij was er een tijdje geleden een andere 'vrouwelijke' troll die dezelfde shit deed.
@mods wanneer gaan jullie een timestamp procedure invoeren. Ik wilde een tijdje gelden een fake account aanmaken met de tor browser en merkte dat jullie dit al hebben weten te voorkomen middels een soort van check. Chapeau. Hoe moeilijk kan het zijn daar dan nog een extra timestamp check aan toe te voegen om deze fucking catfishers te elimineren. Dit is niet grappig meer.
OkeAls jij wil denken dat ik een man ben, dan doe je dat toch lekker?
Deze post zegt vooral veel over jouw @th0maz!Ik vraag me werkelijk af of deze @Brainfart real is. Er kloppen gewoon te veel dingen niet.
1. Ze post nooit foto's en heeft geen log. Aandacht is net als crack voor vrouwen. Zeker als je rekening houdt met de hoeveelheid simps/orbiters die hier aanwezig zijn. Aka: het perfecte scenario om daar dan gebruik van te maken.
2. Mengt zich te veel in discussies. Welke vrouw hebben jullie dat zien op dit forum? De meesten posten alleen in hun log. Volgens mij was er een tijdje geleden een andere 'vrouwelijke' troll die dezelfde shit deed.
Is dat diegene die Bert heeft ontmaagd? Dat zeg mij namelijk al genoeg, want dan klopt er sowieso al iets niet met je.
Oh, ik heb zojuist vernomen dat je wel real bent. Ik houd het wel op autisme dan.Als jij wil denken dat ik een man ben, dan doe je dat toch lekker?
Wandelende tak to the rescue!!!
Cringy en kat ken ik niet. En laten we dat doenIs dat diegene die Bert heeft ontmaagd? Dat zeg mij namelijk al genoeg, want dan klopt er sowieso al iets niet met je.
Oh, ik heb zojuist vernomen dat je wel real bent. Ik houd het wel op autisme dan.
Wandelende tak to the rescue!!!

Ik zal nooit meer andermans schrijffouten corrigeren.
Wat zei ik nou net?Ik zal nooit meer andermans schrijffouten corrigeren.
Zo goed?